احمد خاتمی به موسوی خوئینی‌ها:

بوی انتقام از رهبری به مشام می‎رسد /جفا هم حدی دارد

خطیب نماز جمعه تهران و عضو مجلس خبرگان رهبری به نامه موسوی‌خوئینی‌ها پاسخ داد.

بوی انتقام از رهبری به مشام می‎رسد /جفا هم حدی دارد

حجت الاسلام سید احمد خاتمی، عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از نامه آقای موسوی خوئینی‎ها خطاب به رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: دفاع از ولایت را وظیفه حتمی خود می‎دانم و با توجه به نقش کلیدی ولایت و نقش راهبردهای ایشان در ساماندهی به کشتی انقلاب، بارها گفته‎ام که از عمر من بکاه و بر عمر او بیفزا.

خاتمی ابراز داشت: با توجه به نامه اخیر اهانت آمیز که تحقیقا نقد نبود، تخریب و بی انصافی محض بود؛ چند نکته را تقدیم می‎کنم: به عنوان عضو هیأت رییسه خبرگان و عضو کمیسیون تحقیق خبرگان می‎گویم که انتخاب سال ۶۸ مجلس خبرگان، تنها انتخاب شایسته پس از امام راحل عظیم الشأن بوده است و در طول این سی و دو سال رهبری، تنها کسی که لباس رهبری امت بر قامت او زیبنده است، مقام معظم رهبری است.

وی یادآور شد: امنیت و عظمت امروز کشور در برابر قدرت‎های استکباری مدیون رهبری‎های ولایت است، امروز هیچ قدرتی در جهان قدرت ندارد، حتی یک فشنگ به سوی مرزها و ملت ما شلیک کند؛ نه تنها به سوی ملت ما حتی حضور راهبردی ما در برخی کشورها را مورد هجمه قرار دهد.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان تأکید کرد: موضع عزتمندانه که در شأن ملت ایران است، از سوی ایشان ابراز می‌شود، یکی بزنید ۱۰ تا می‎خورید، این موضع صددرصد عزتمندانه و این دستاورد بزرگی است، اگر مدیریت ولایت نبود، به صراحت می‎گویم: امروز باید با داعش در خیابان‎های کلان‎شهرهای خود می‎جنگیدیم و هیچ کسی حتی نویسنده این نامه جسارت آمیز نیز امنیت نداشت.

امام جمعه موقت تهران نامه موسوی خوئینی‎ها را اهانت آمیز خواند و تصریح کرد: جدا جفا هم حدی دارد که برخی این حد را نمی ‏شناسند، در مورد عرصه اقتصادی کشور همه می‎دانند که طبق قانون اساسی مقام معظم رهبری مسؤول نیست، مسؤول قوه مجریه است، چنان که در اصل ۱۱۳ قانون اساسی می‎گوید: پس از مقام رهبری، رییس جمهور عالی ترین مقام رسمی کشور است و مسؤولیت اجرای قانون اساسی و ریاست قوه مجریه جز در اموری که مستقیما به رهبری مربوط می‎شود، برعهده دارد.

وی با اشاره به نامه موسوی خوئینی‎ها یادآور شد: در نامه خود نوشته‎اند: تورم روز افزون همراه با کاهش درآمد اقشار گسترده، نه تنها زندگی امروز مردم را گرفتار دشواری‌های طاقت فرسا کرده که ناهنجاری در درون بسیاری از خانواده‎ها را گسترش داده و آنها را نگران آینده نامعلوم خود و فرزندانشان ساخته است.

خاتمی تصریح کرد: این نامه خطاب به کیست؟ به بزرگی که در این عرصه هیچ مسؤولیتی قانونا ندارد، اما تمام توانش را به کار برده است؛ در برخی موارد نقش قوه مجریه را ایشان برعهده گرفته است، در حالی که وظیفه‎اش نبوده است، به همین دلیل با این هدایت‎ها و مدیریت ولایت در میان این مشکلات اقتصادی، کشور ما در مرتبه هفدهمین اقتصاد برتر جهان قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: هدف از تحریم‎ها از پا درآوردن ایران اسلامی بود، ولی به فضل خدا تحریم‏ها بی‎اثر شد؛ تا جایی که برخی از خبرگزاری‎های خارجی می‎گویند: هیچ جای ایران به یک کشور تحریم شده نمی‎ماند که اینها نشاندهنده مدیریت ولایت است.

وی با اشاره به آیه «قَد بَدَتِ البَغضآءُ مِن اَفواهِهِم» تصریح کرد: از برخی بیان‎ها و قلم‎ها به صراحت بوی انتقام از رهبری به مشام می‎رسد که چرا در برابر آمریکا ایستاده‎ای؟ چرا خط امام را که می‎گفت: آمریکا هیچ غلطی نمی‎‏تواند بکند، چرا این خط را دنبال کردی؟ چرا همچنان در این کشور شعار مرگ بر آمریکا را زنده نگه داشتی؟

عضو شورای عالی حوزه های علمیه خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری قهرمانی است که هیمنه آمریکا را در دنیا شکسته است، آمریکا بی‎آبرو شده و بی‎آبروتر از این نیز خواهد شد؛ این همه آوازه‎ها از هدایت‎های رهبر معظم انقلاب است؛ اما سخن این است که برخی در حقیقت فرار به جلو دارند.

خاتمی افزود: به نظر می‎رسد که جا دارد حتی جریان اصلاح طلب نیز به صراحت از این نامه اهانت آمیز و تخریبی به صراحت ابراز تبری کند، جریان اصلاح طلب نیز می‏دانند که تنها کسی که کشور را می‎تواند اداره کند و در این شرایط سخت به ساحل نجات برساند، مقام معظم رهبری است.

وی تأکید کرد: این نامه و امثال این نامه‎‏ها، آتش تهیه برای آشوب‎های بعدی است، این که مقام معظم رهبری نسبت به فتنه‎های آینده هشدار دادند، این یک مصداق است، اینها می‎خواهند با شکستن حریم ولایت، کشور را به آشوب بکشند و با شکستن حریم ولایت به اهداف ناکام خودشان در فتنه ۷۸ و فتنه آمریکایی اسرائیلی ۸۸ برسند.

امام جمعه موقت تهران با تقدیر و تشکر از مواضع انقلابی و پاسخ‎های بسیار منطقی که در روزنامه‎ها و فضای مجازی نسبت به این نامه عرضه شده است، یادآور شد: مصداق شعر «یکی بر سر شاخه بن می‎برید» کسانی هستند که بر سر سفره نظام نشسته‏‎اند، مسؤولیت‎هایی را پذیرفته‎اند و بخشی از مشکلاتی که هست بدون تردید مدیون تدبیر و نقشه‎های آنها است؛ اما حالا فرار به جلو می‎کنند.

منبع: رسا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 69
  • علی
    0

    واقعا که تحریمها که بی اثر بوده مردم هم که خوبند...... این جناب واقعا از احوال مردم خبر ندارن!....

    نظرات شما -
    • جعفر
      0

      ازرییس جمهور کلید گم کرده اش چرا نمپرسی. عاشق دلباخته غرب

  • پرشین
    0

    باسلام به به آقای استاد کجا بودی تا حالا از زمان شیوع کرونا آقای خاتمی منزل در قرنطینه لاکچری بودن دلمون واسه افاضل هایتان تنگ شده بود واما بعد خدا وکیلی این دعوای زرگریرو تموم کنید تو رو قسم به اون جدت به فکر مردم باشین نه به فکر قدرت

    نظرات شما -
    • حسام
      0

      همان جایی که دولت منتخب شما بودند ... مملکت رو به اینجا رسوندید بعد میگید تقصیر رهبریه ... پس چرا به این دولت که در 4 سال اول کاری برای مردم انجام نداد دوباره رای دادید؟ پس چرا به طرفداران رهبری رای ندادید و مملکت رو به کسانی سپردید که مقابل رهبری بودند ؟؟؟؟؟ آلان آشی که خودتان پختید ... بخورید!!!!! همه سلبریتی ها و حتی خود اصلاح طلبها فهمیند که اشتباه کردند و کم کم عقب نشینی کردند ... شماها خیلی پرو اید که هنوز طرفدارید

    • ناشناس
      0

      توخودت کجا بودی توویلای لاکچریت توشمال جوج میزدی حتما صددصد

  • علی
    0

    تا حرف مردم زده میشه جیره خوران اعتراض میکننن

    نظرات شما -
    • علی
      0

      مگه تو جنگیم که به امنیتون مینازید؟ چرا تو جنگ عراق این همه شهید و جانباز دادیم ؟ همه جا امنه جز چند جای خاص

    • 3456
      0

      متاسفم که فکر میکنی موسوی خوئینیها که تمام عمرش حامی التقاطی ها و اصلاح طلبهای همیشه طلبکار بود حرف مردم رو زده. خواب هستید یا خودتون رو به خواب زدید که اینها خودشون ما رو به این روز انداختن و حالا توپ رو دارن توی زمین رهبری میندازن تا از ناک اوت شدن اصلاحطلبان و منفوریت بیشترشون جلوگیری کنن. با اقدامات نابجاتون ما رو به این حال روز انداختید و حالا طلبکار هم هستید؟؟

    • عاشق وطن
      0

      توخودت جیره خور کجای :البانی اینترنشنال. بی بی سی سیا یا هم پیمان فتنه گرانی. خلاصه سرت تو اخور یکی هست

  • رامین
    0

    خاتمی جان... ملت گرسنه، اقتصاد نابود، دزدها فراوان، جوانان بیکار، ارزشها فراموش.درامدها لاغر و نحیف و تورم چاق و گردن کلفت... نه فقط این دولت که در دولت قبلی هم همین آش بود و همین کاسه و حتی مطمئن باشید در دولت بعدی هم همین وضعیت بصورت شدیدتر تکرار خواهد شد و این زیر سر این دولت یا آن دولت نیست... کار از بن و بنیاد بیخ دارد و تا امثال شما از مواضع غیرمنطقی و خشک خود پایین نیایید و شایستگان فرصت حضور در عرصه را نداشته باشند وضعیت همین است و بس... این نظام به خیلی ها بدهکار است...مستضعفان، طبقات پایین جامعه، رزمندگان و جانبازان و شهیدان...نظام تا بدهکاری خود به اینها و دیگر اقشار را پرداخت نکند...و این بدهکاری نظام چیزی جز پول مملکت که خرج سیاستهای غلط شمامیشود نیست...پولهایی که به جای اینکه

  • 1
    0

    باید دید کجاحرفها درست است که دوباره این شخص برافروخته شده

  • علی
    0

    به امنیت تون مینازید برید آلمان فرانسه بلژیک فلاند کانادا و... رو ببینید اون ها هم امنیت دارند مگه داریم میجنگیم کع امنیتت نداشته باشیم چرا تو جنگ عراق این همه شهید و جانبباز دادیم اگع شاه بود میتونستن بع ایران حمله کنن؟

    نظرات شما -
    • امین
      0

      والا داداش امنیت این روزهای این کشورها رو هم داریم از تلویزیون میبینیم،البته فکر نکنم بجز بی بی سی و ....کانال های ایران رو نگاه کنی،وگرنه میدیدی پلیس این کشورها داره با معترضای نژاد پرستی چیکار میکنه،امنیت یعنی توی بی لیاقت داری پا میذاری روی خون هزاران شهیدی که به خاطر امثال تو جونشون رو دادن

  • عباس
    0

    فقط یه کلمه عمروعاص زمانه

  • علی
    0

    ایشون کاملا نظراتش مخالف مردم هست و ضمنا همینی که الان سینه شو چاک کرده بخداقسم اگر فقط یکماه مثل مردم عادی زندگی میکرد خدامیدونه که چه ناسزها وچه توهینها به کل نظام میزد.... البته ایشون در بالاترین و لاکچریترین وضع داره زندوی میکنه و به طبع میترسه که نکنه الکی الکی این ثروت و قدرت رو ازدست بده.....

  • علی محمد صادقیان
    0

    فرقه بنفش دیگر جائی در بین مردم ندارند , هرجا صحبت از خیانت به مملکت است پای بنفش در میان است.

  • ....
    0

    فکر اعتراض مساوی با اعدام

    نظرات شما -
    • ایرانی
      0

      دقبقا عین دموکراسی توامریکاتون

  • توحید
    0

    دمت گرم عالی بود تا مردم دوست و دشمن رو نشناس این ها موج سواری میکنن

  • حسام
    0

    آخه خویینی ها آدمه که انقد درموردش صحبت میکنید ... خدا خائنین به ملت ایران را لعنت کند

  • ....
    0

    بین خودشان مشکل دارند ما مردم کجاقرار داریم خدا داند ....گرانی وبیکاری مردم فلج کرده

  • ...
    0

    جناب آقاي خانمي ! از كدام امنيت و عظمت كشور حرف ميزني ؟ خجالت بكش .. شماها دستتون پيش ملت رو شده !!!!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      روحانیو وقتی انتخاب کردین وکاروانال شادی ورقص سردادین. به وعده های پوچش دل بستین خوبه والا حالا دوقورت نیم تونم باقیه

  • آریایی
    0

    آخه داعشی تو چی میگی

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      توچی میگی امریکایی زاده

  • عبیدالله
    0

    حرف دل مردم را زده ..تو آقای خاتمی سلطان مس ...حق حقوق شما محفوظ است آقای خوئینی ها حرف مردم را زده .به عبای تو بر خورده .رهبر خودش میداند .در کشور چه می گذرد رهبر هم خودش جواب میدهد .فشار خونت را بالا نبر .همین روزها قوه قضائیه می آید سراغت.عدالت را اجرا می کند .درود بر خوئینی ها.که حرف مردم را زده .جنابعالی هم حرف کشتار مردم را دزدید

  • .
    0

    یعنی کسی که مسوولیت و اختیارات دارد نباید پاسخگو باشد. نباید از او سوال و انتقاد کرد. شما که 1400 سال هی بدگویی حکومت های گذشته را می کردید و می گفتید اگر ما بر سر کار بیاییم چه و چه خواهیم کرد. که این ادعا را هم مردم تجربه کردند

  • سیدرسول موسوی
    0

    میگن یک نفر گفت پیغمبر من نمیخوام خدا را بپرستم پیغمبر گفت از زمین خدا برو بیرون خب دیگه آقایون داداشا همینه که هست میخواین بخواین نمیخواین نخواین اگه خدا زور گفته پس میشه زور گفت

  • عباسی
    0

    ما مردم از همتون متنفریم

    نظرات شما -
    • امین
      0

      کافر همه را به کیش خود پندارد.متنفری اینجا نمون داداش

  • حامدی
    0

    این که اقای خوئینی هاحسن نیت در نوشتن ان نامه نداشته شکی نیست چرا که وی همیشه در راس فتنه ها علیه نظام بوده است اما دفاع اقای خاتمی هم منطقی نیست اقای خاتمی می فرمایند رئیس جمهور نفر دوم بعداز رهبری است خب چطور نفر اول در قبال مشکلات وظیفه ای ندارد ؟ دوم این که در قانون اساسی جمهوری اسلامی به صراحت قید شد مسئول تعیین وتبیین سیاست های کلی نظام رهبری است طبیعتا اگر تعیین سیاست های کلی بر اساس معیار صحیح باشد نباید این مشکلات در کشور وجود داشته باشد سوم شورای نگهبان ومجمع تشخیص وشورای امنیت ملی ونهادهای فرا دولتی چون ستاد اجرایی ، کمیته امداد ، بنیاد جانبازان و.... همه در امر قان گذاری ، رد وتایید قوانین ، فعالیت های گسترده اقتصادی و... دخیل هستند واینها همه زیر نظر مقام معظم رهبری هستند . اینکه رهبری صادقانه در انجام وظایف وهدایت انقلاب نقش اول ومحوری دارند شکی نیست اما اینگونه که اقای خاتمی ایشان را بری از خطا ودر حد معصوم می دانند هم اشتباه است .

    نظرات شما -
    • امین
      0

      حالا که انقدر بیسوادی،محض اطلاعت بدون که رهبری هم در قانون اساسی فقط در چند مورد میتونند نقش اول باشن،اگه اینجور باشه که رهبری بخواد در همه ی امور کشور دخالت مستقیم داشته باشند،پس دیگه رییس جمهور برای چی میخواین،نخیر آقا این مردم با بی لیاقتی تمام جناب روحانی رو آوردن و حالا هم همه تقصیرها افتاده گردن رهبری،لطفا از این به بعد موقع رای دادن چشم و گوشتون رو باز کنید ای ملت.جانم فدای رهبر

  • سید علی
    0

    بیچاره موسوی خویینی حالا یک حرفی زد چقدر آدمها به لاف آمدند؟؟؟؟؟؟؟؟

  • حسینی
    0

    درود برموسوی که دردمردم رادرک کرده است

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      همه حرف میزنن حرف حرف حرف مثل روحانی حراف کی عمل میکنه خدا داند وبس

  • نام آشنا
    0

    اصلاایران قدرت اول اقتصاد دنیا بشه ، وقتی مردم گرسنه است به چه دردمی خورد.همه خوب می دانند که درآمد مردم با ریاله وهزینه هاش با دلار .چرا کسی نیست به فکر این ملت باشد .حرف زدن که کاری نداره ، اگه بخاین تا آخر سال حرف بزنم .وقتی داوی دل مردم نیست به چه دردمی خورد.اگه به جای این حرف عمل میشد الان حال روز مردم این نبود .تحریم بهانه است مشکل از خودمونه .

  • ن
    0

    هیچ جای ایران به کشور تحریم شده نمی ماند؟!!!!!!شکم سیر چه میدونه گشنه چه میکشه خدای من پروردگار متعال پناه بر تو یارو یاور درماندگان تویی

  • سعید
    0

    کمتر موهوم بگو... چی زدی دوباره؟

    نظرات شما -
    • ایرانی
      0

      ساقیش توبودی جنس خوب بده دستش ازهمونی که براخودت میبری

  • ایرانی ،سردارسلیمانی دوستت داریم
    0

    جناب ماخودمون رهبرخودمونودوس داریم نمیخواد شمابگیی ماهمه سرباز آقایم ولی خواهشان تودیگه هیچی نگو مردم دارن میمیرن اگه راست میگی بروخودرو روارزان کن

  • حسن عاملی
    0

    رهبر رهبر خوبیه خدا نگهش داره ولی بعصی از افراد در لباس دوستی دارن بهش ضربه میزنن.کاسه از آش داغتر .خودشونم میتونن جواب بدن.شما دیگه کوتاه بیا مردم پولی بچشونو ببرن دکتر ندارن

  • بنده خدا
    0

    تحریم ها که تاثیری نگذاشته، مسیولین هم که در ناز نعمتند فقط مردم گرسنه اند و پدران زیادی شرمنده نگاه کودکان خردسال خود هستند که چرا پدر میوه نمی خرد چرا پدر گوشت نمی خرد چرا من کفش و لباس نو ندارم و هزاران چرا دیگر؟!

    نظرات شما -
    • جعفر
      0

      پول اینترنتو بده پوشاک وخوراک شالارتان بازی بسه

  • رضا
    0

    آقای خاتمی ما نفهمیدیم بالاخره چی گفتی؟ منظور شما این بوده که مملکت بعد ار 41 سال گل و بلبل هست یا خراب ، کدامیک؟ میفرمایید هیچ کس مسئول نیست یعنی خودشان مردم مقصرند که خود را به این وضع فلاکت بار انداخته اند؟ لطفا مردم را راهنمائی بفرمایید که چگونه معذرت خواهی کنند و از چه کسی و چگونه باید جبران نمایند؟ حق با مردم نیست حق با شماست.

  • دلباز یاسوج
    0

    رو سنگ پای قزوین، مرد حسابی خجالت هم چیز خوبیه برای اگر آدم باشید، مردم محتاج قوت روزانه شده اند، خدا هم زورش به شما نمیرسه

  • دلباز یاسوج
    0

    جفا را کسی کرد که به واسطه امنیتی که داشت هر کاری دلش خواست کرد و هر حرف ممنوعه ای را به واسطه جانبداری بر زبان آورد و حالا شد تیری در گلوی خودش، با مردم بودن هزینه دارد جناب علم الهدی

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      فقط مخالفت چشم وگوش بسته بشدت ازمرحله پرتی پرت علم الهدی!!!!!!#!!!!!!!!

  • nhf
    0

    مناظره مستقیم در تلوزیون بکنید این طوری برای مردم قابل درک است

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      مناظره تلویزیونی به به به. دیدیم روحانی کلیدگم کرده رو باجهانگیری متاظررررره سال 96

    • کورش
      0

      جناب ناشناس مثل اینکه حمله گازانبری قالیباف به دانشجویان وسرخ وسیاه شدن جناب سردار رو فراموش کردید!

    • ناشناس
      0

      نه توفراموش کردی اردوکشی خیابونی سال88 بفرمان خاتمی وموسوی جونتون 8 ماه تهرانو صحنه جنگ کردن وچقدر مردمو بمعنای واقعی چلوندن مخض یاداوریت

  • یعقوبی
    0

    به جرات قسم میخورم اگه این پست و مقام امامت جمعه.نمیدونم این امکانات ازت بگیرند تو هم از خویینی ها بیشتر نامه می‌نویسی.یه کم صداقت.

  • کریم
    0

    خداشاهده اگه به صحبت هاش گوش دادید یجا حرف از مشکلات بحق مردم زد...تو رو خدا به فکر باشید تا کی فقط و فقط شعارای ماستی بعد هم حرف از نظام و ولایت بزنید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      عجب ملت خودشان در قلب مشکلات هستن نمی‌خواد شعار بده

  • علی
    0

    هرکس بگوید داعش می امد در خیابانهای تهران هم احمق هم ترسو وبزدل چون نه هشت سال جنگ را یادش ونه جوانان ومردم ایران راخوب می شناسه که چقدرشجاع هستند

  • سامان
    0

    آقای خاتمی .می ترسی رهبر از شما سوال کند .که با مردم چکار کردی .که مردم فقیر شده اند نترس از شما سوال نمی کند

    نظرات شما -
    • ت
      0

      دری وری

  • مش جمعه
    0

    آقای خاتمی رهبری در مشهد اعلام کرد که شاید کسانی باشند که با من هم نظر نباشند.دراظهار نظر مردم آزاد هستند.رهبری هم ناخدای کشتی هست که سرنشینان کشتی را به ساحل مقصود سرنشینان برساند.نه آنکه به هر سوی که دوست داشت هدایت کند.به نظر مردم احترام بگذار. امثال شما و آقای شریعتمداری بهترین دفاع را در حمله می بینید.سرورم تلاش کن دیدگاه ها را بهم نزدیک کن و برای اقتصاد این مملکت گامی بردارید.

    نظرات شما -
    • آریانا
      0

      درودبرمش جمعه. ازاسمت پیداست ک تع...

  • فاخری
    0

    این شما ها هستید با عملکردهای ناصوابتان رهبر را زیر سوال می برید آقای خاتمی سوابق خودرا در زمان انقلاب ،همچنین در زمان جنگ برای مردم فهیم ایران توضیح دهید.در طول این سه ماه که کرونا آمده چرا در زیر زمین قایم شدید شما که دیگر نیاید از ویروس فرار کنید .مردم را ارشاد وراهنمایی بفرمایید.البته اگر جایی برای شما آب و....داشته باشد همیشه در خدمتید.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      خوب درست گفتی کل اصلاح طلبا منجلمه خاتمی وخوئینی ها توضیح بدن سوابق خودشونوتوزمان جنگ وانقلاب

    • ایرانی
      0

      اخه کی دیگه دنبال اینه ک بگه اصلاح طلب چه غلطی کرد یا اصول گرا چه غلطی کرد، هردو گروه کذایی به اندازه کافی وقت داشتند ولی هیچ پیشرفتی واسه مملکت نداشتند

  • ناشناس
    0

    خویینیها یادش رفته بالای دیوار سفارت آمریکا شعار مرگ بر آمریکا سر میداد. حالا آمریکا خوب شده اون موقع که تو شعارمی دادی بد بود .?برو با همفکران چاره دیگری کن ای رانده مانده

  • محسن
    0

    بخداکه بیشتر نظرات مردم نشون دهنده همه چیزه بخصوص که دست خیلیا برای مردم رو شده.... اگرمن جای رهبر بودم اول یک شخصی مثل این خاتمی رو بدجور محاکمه میکردم.... میدونستید کلا کسانی که مثل ایشون شلوغش میکنن اگر وضع عوض بشه یک جوری رنگ عوض میکنن که از باورت نمیشه.... البته دقیقابرای شاه هم همین قضیه پیش اومد....

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      زمان مولا علی هم همه طرفدار معاویه بودن زمان امام حسینم همه طرفدار یزید پس همیشه اکثریت درست نیست

  • غ ش
    0

    داعش با دشنه سر می‌برد، شماها با پنبه. به خود خدا ،اگه کسی چشم و گوش باز کنه متوجه میشه چه فاجعه‌ای توی جامعه، بخاطر بیمدیریتی و بی ثباتی اقتصادی در حال رخ دادنه .تف به صورتتون.

  • ناشناس
    0

    ی جوری میگن امنیت داریم که انگار خودشون تو کوچه خیابون هستن

  • رتبه 4 کنکور
    0

    فقط تل ناب محمدی دوای هر دردیست

  • مهران لغریزاده..
    0

    نه افول گرا ..نه اصلاح طلب.. زنده باد عدالت.. زنده باد حامی پا برهنگان.. زنده باد بهار... زنده باد دولت بهار... درود بر شرفت دکتر احمدی نزاد.. نه اصولگرا نه اصلاح طلب.. فقط دولت بهار..

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها