پلمب ۵ واحد صنفی متخلف در همدان/۴ تن کود شیمیایی قاچاق کشف شد

پلمب ۵ واحد صنفی متخلف در همدان، افزایش ۱۴ درصدی کشف انواع مواد مخدر در ملایر و کشف لوازم التحریر قاچاق در تویسرکان برخی عناوین اخبار کوتاه انتظامی همدان است.

پلمب ۵ واحد صنفی متخلف در همدان/۴ تن کود شیمیایی قاچاق کشف شد

سرهنگ علی رحیمی، اظهار کرد: با اجرای طرح مشترک اداره نظارت بر اماکن عمومی و شبکه بهداشت و اصناف شهرستان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، از تعدادی از واحدهای صنفی در سطح شهرستان بازدید به عمل آمد.

وی، افزود: در اجرای طرح پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و سلامت شهروندان تعداد ۵ واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت مصوبات ستاد پیشگیری از بیماری کرونا با دستور مرجع قضائی پلمب شدند و تعداد ۵۳ جام قلیان جمع آوری و برای امحا تحویل شبکه بهداشت شهرستان همدان شد.

سرهنگ رحیمی، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی صنفی مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

افزایش ۱۴ درصدی کشف انواع مواد مخدر در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر، از افزایش ۱۴ درصدی کشف انواع مواد مخدر طی ۳ ماه تلاش کارکنان انتظامی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد باقر سلگی، گفت: با تلاش شبانه روزی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملایر و با همراهی یگان‌های اجرایی طی ۳ ماه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، شاهد افزایش ۸ درصدی دستگیری توزیع کنندگان مواد مخدر بودیم.

وی، با اشاره به اینکه کشف انواع مواد مخدر نیز در این مدت در شهرستان ملایر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، افزایش ۱۴ درصدی داشته است، گفت: به منظور برخورد قاطعانه با توزیع کنندگان خرد و کلان مواد مخدر و افزایش ضریب امنیت شهروندان، این روند با عزمی بالا و بدون وقفه در دست پیگیری قرار خواهد داشت.

کشف ۶۰ هزار عدد ماسک غیرمجاز در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر، همچنین از کشف ۶۰ هزار عدد ماسک غیرمجاز با تلاش مأموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد باقر سلگی گفت: در راستای برخورد با توزیع کنندگان غیر مجاز اقلام مورد نیاز بهداشتی مردم، مأموران مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی شهرستان ملایر با کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به این شهرستان، به یک دستگاه خودرو سواری مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی، افزود: طی بازرسی از این خودرو ۳۰ کارتن ماسک پزشکی سه لایه غیر مجاز در مجموع ۶۰ هزار عدد کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر، با اشاره به اینکه ارزش کالای کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در شرایط اضطرار جامعه از شیوع ویروس کرونا، با این طیف افراد فرصت طلب برابر قانون و قاطعانه برخورد خواهد شد.

کشف لوازم التحریر قاچاق در تویسرکان

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان، از کشف ۵ هزار و ۷۰۰ قلم لوازم التحریر قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد معصومی، گفت: در راستای اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق، مأموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان تویسرکان در ایست و بازرسی محور تویسرکان-کنگاور یک دستگاه سمند سفید رنگ حامل بار قاچاق را متوقف کردند.

وی، عنوان کرد: در بازرسی از این خودرو، ۵ هزار و ۷۰۰ قلم لوازم التحریر خارجی قاچاق و فاقد مجوز شامل خودکار، مداد، لاک غلط گیر، ماژیک، مداد رنگی و دفتر و غیره کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ معصومی، با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله قاچاق را بیش از ۱۵۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، افزود: اموال مکشوفه تحویل اداره اموال تملیکی استان همدان داده شد.

کشف بیش از ۴ تن کود شیمیایی قاچاق در رزن

فرمانده انتظامی شهرستان رزن، از کشف ۴ تن و ۵۰۰ کیلوگرم کود شیمیایی قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی زنگنه، گفت: مأموران انتظامی بخش قروه شهرستان رزن حین گشت زنی در سطح شهرستان به یک دستگاه خودروی خاور مشکوک شده و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی، افزود: طی بازرسی از این خودرو ۹۰ کیسه ۵۰ کیلویی در مجموع به وزن ۴ تن و ۵۰۰ کیلوگرم کود شیمیایی قاچاق و فاقد مجوز کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ زنگنه، بیان کرد: کارشناسان ارزش کودهای قاچاق کشف شده را ۱۰۰ میلیون ریال ارزیابی کرده‌اند.

کشف محموله ۳۰۰ میلیونی برنج قاچاق در همدان

معاون اجتماعی انتظامی استان همدان از توقیف یک محموله برنج قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال در همدان خبر داد.

حسین بشری، گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان همدان با تشدید کنترل بر خودروهای عبوری در ایستگاه شهید زارعی یک دستگاه خودروی نیسان حامل بار قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

وی، افزود: طی بازرسی از کامیون تعداد ۴۴ کیسه ۱۰ کیلویی برنج قاچاق فاقد هرگونه مجوز گمرکی به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال کشف شد.

معاون اجتماعی انتظامی استان همدان، اظهار کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده راهی مرجع قضائی شد.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها