پیام خداحافظی حکیمی از هواداران دورتموند در آستانه پیوستن به اینتر

مدافع مراکشی دو فصل اخیر بورسیا دورتموند از هواداران این تیم آلمانی خداحافظی کرد.

پیام خداحافظی حکیمی از هواداران دورتموند در آستانه پیوستن به اینتر

اشرف حکیمی که امروز صبح (سه‌شنبه) وارد شهر میلان شد تا در تست‌های پزشکی باشگاه اینتر شرکت کند، پیام خداحافظی برای هواداران بوروسیا دورتموند منتشر کرد، تیمی که دو سال به طور قرضی در آن حضور داشت.

این مدافع مراکشی در مدت دو سال حضورش در جمع زردپوشان وستفالن، در 72 بازی آمار 12 گل زده و 17 پاس گل را از خود برجای گذاشت. او که تا سال 2022 با رئال مادرید قرارداد دارد، به دلیل اینکه جایی در برنامه‌های زین‌الدین زیدان نداشت، حالا قرار است با امضای قراردادی پنج ساله به ارزش 40 میلیون یورو بعلاوه پنج میلیون یورو پاداش‌های در نظر گرفته شده، به تیم تحت‌هدایت آنتونیو کونته ملحق شود.

حکیمی 21 ساله پیامی را به شرح زیر در حساب کاربری رسمی خود در شبکه‌های اجتماعی «اینستاگرام» و «توئیتر» منتشر کرد:

زمان آن رسیده است تا یک مرحله بسیار زیبا از زندگی‌ام را ببندم. پس از دو سال فوق‌العاده، حالا آماده ترک این باشگاه هستم که بی‌اندازه باعث خوشحالی‌ام شد.

از همان لحظه اول، توجه باشگاه به من و شهر دورتموند فوق‌العاده بود. حالا می‌دانم که دو سال پیش تصمیم درستی گرفتم که دورتموند را به‌عنوان خانه‌ام انتخاب کردم.

می‌خواهم از تمامی هم‌تیمی‌هایم، کادر فنی و تمامی کارکنان باشگاه برای عشق و اعتمادی که همیشه نسبت به من داشتند، قدردانی کنم.

همچنین می‌خواهم از هواداران فوق‌العاده دورتموند که بدون هیچ قید و شرطی در هر بازی از ما حمایت کردند، تشکر کنم.

هرگز دیوار زرد (جایگاه تیفوسی‌های دورتموند واقعی در قوس جنوبی ورزشگاه وستفالن) را که فوق‌العاده بودند، فراموش نخواهم کرد.

در پایان مایلم از خانواده و دوستانم بابت حمایت‌هایی که از من در تمام این مدت داشتند، تشکر کنم.

امیدوارم روزی دوباره مسیرمان یکی شود. به زودی شما را خواهم دید بورسیا دورتموند!

منبع: تسنیم

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها