کرونا «ماسک عروس» را وارد دنیای مد کرد

عروس‌ها در شهر استانبول ترکیه به هنگام پرو لباس شان ماسک مناسب و هماهنگ با لباس را هم سفارش می‌دهند.

کرونا «ماسک عروس» را وارد دنیای مد کرد

پس از گذشت چند ماه محدودیت در ترکیه به دلیل شیوع ویروس کرونا این کشور سرانجام اجازه برگزاری مراسم عروسی را صادر کرد، اما ارایه مجوز تنها در صورتی امکان‌پذیر است که در مراسم عروسی همگی ماسک بر صورت داشته باشند، حتی عروس و داماد.

بدین ترتیب عروس‌ها در شهر استانبول ترکیه به هنگام پرو لباس شان ماسک مناسب و هماهنگ با لباس را هم سفارش می‌دهند.

حالا که دیگر مردم باید با ویروس کرونا کنار بیایند و ماسک یکی از اجزای ضروری زندگی روزمره شده، پای آن به صنعت مد و لباس هم باز شده است.

منبع: یورونیوز

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • محمد
    0

    حیا کنید ، این چه فیلمی هست ،

    نظرات شما -
    • عابد
      0

      نه اینکه بدت میاد. ای خدا تا کی بزرگ میشین شماها اخه . خبر فوری دمت گرم . اگه بعضی هاتون با دیدن این جور صحنه ها یه چیزیتون میشه که دیگه مشکل خودتونه

    • صادق
      0

      اگه عابد که نظر دادی با دیدن این فیلم توریت نمیشه حتما خودت مشکلی داری یا متاهل هستی که اینجوری نافهم بازی در میاری ، وگرنه یه جوون مجرد با دیدن این فیلم طوریش میشه

  • میثم
    0

    هیچ فکر کردید که اینها نشانه این است که دنیا دارد خودش را با این شرایط وفق میدهد و از حالا با خلاقیت و ابتکار برای خودشان و کشور های دیگه طرح و ایده میدهند اما ما ایرانی ها هنوز نتوانستیم شرایط را بپذیریم و حتی لجوجانه از ماسک زدن هم خودداری میکنیم. حالا کم کم داره معلوم میشه علت عقب افتادن ما ایرانی از قافله چیست چرا که هنوز بسیاری از ماها نپذیرفتیم و نمیخواهیم قبول کنیم که عصر کرونا شروع شده است.

  • ن
    0

    ماایرانی هابایدحیا کنیم هرکاری میکنیم اونجاترکیه هست واوناهم آزادن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها