پلیس ۱۰ سارق مسلح را در جنوب شرق کشور دستگیر کرد

رییس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان گفت: ۱۰ نفر از عاملان سرقت‌های به عنف و مسلحانه با تلاش شبانه روزی پلیس در جنوب شرق کشور دستگیر و ۱۱ فقره سرقت نیز کشف شد.

پلیس ۱۰ سارق مسلح را در جنوب شرق کشور دستگیر کرد

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ابراهیم ملاشاهی اظهار داشت: پلیس آگاهی با همکاری دیگر رده‌های عملیاتی پلیس سیستان و بلوچستان در بررسی پرونده‌های سرقت‌های مسلحانه و به عنف، در هفته گذشته ۱۰ نفر از عاملان این سرقت‌ها را شناسایی و تحت مراقبت قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان‌های زاهدان، ایرانشهر، دلگان و چابهار با هماهنگی‌های قضائی این سارقان را در عملیات‌هایی مختلف دستگیر کردند.

رییس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان گفت: در پی دستگیری این سارقان یک دستگاه پژو۴۰۵، چهار دستگاه موتورسیکلت، ۱۱دستگاه تلفن همراه، مقادیری وجه نقد مسروقه به همراه یک قبضه سلاح کلت کمری و مهمات مربوطه و چند قبضه سلاح سرد کشف شد.

وی بیان کرد: متهمان در بازجوئی‌های به عمل آمده به ۲ فقره سرقت مسلحانه خودرو، یک فقره سرقت مسلحانه تلفن همراه،یک فقره سرقت به عنف مغازه، یک فقره سرقت به عنف موتور سیکلت، یک فقره سرقت کیف پول و پنج فقره سرقت به عنف تلفن همراه اعتراف کردند.

ملاشاهی با اشاره به ادامه تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرائم احتمالی تصریح کرد: پلیس سیستان و بلوچستان بر تداوم اجرای طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی به ویژه در برخورد با جرایم خشن و سرقت‌های به عنف و مسلحانه برای افزایش رفاه اجتماعی شهروندان با حداکثر توان خود ادامه خواهد داد و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

منبع: مهر

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها