پیام تبریک رییس مجلس به مناسبت ولادت امام رضا(ع)

رییس مجلس شورای اسلامی ولادت امام رضا(ع) را تبریک گفت.

پیام تبریک رییس مجلس به مناسبت ولادت امام رضا(ع)

محمدباقر قالیباف‌ در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: «خوشا ملکی که سلطانش تو باشی....
ولادت شمس الشموس حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام را به همۀ شما عزیزان تبریک می‌گویم. در این شب بابرکت دعاگویتان هستم و بدون تعارفات مرسوم، از صمیم قلب از همۀ شما عزیزان التماس دعای خیر و عافیت دارم.»

منبع: ایسنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    اسرافهای ضد قرآنی که بشر را به جهنم خواهند فرستاد --- حضرت امام موسی بن جعفر (ع) امام ششم ما و امامان بعد از او هیچگاه برای امام رضا و برای فرزندان خود جشن تولد نگرفتند و نمی دانیم بدعت این مراسم هدر دهنده ی تریلیاردها پول و دارایی که می توانند احیا کننده زندگی صدها هزار خانوار بی بضاعت بشوند از کجا و توسط کدام از خدا بی خبرانی به ما تحمیل شده است؟؟؟!!! خدا می داند این هزینه سازیهای تریلیاردی ضد قرآن و عقل بجز پر کردن جیبهای گشاد یک مشت دین فروش و مذهب فروش از خدا بی خبر هیچ بازده دیگری برای جوامع ما که خودمان فقر را به آنان تحمیل می کنیم بازده دیگری ندارند. هدر دادن داراییهای امت اسلامی در بدعتهای من در آوردی که هیچ ریشه ی اصیل دینی و مذهبی ندارند در فردا قیامت فراهم ساز جهنم ابدی برای ما خواهد شد. شما را به خدا با کدام دلیل از قرآن و عقل این اسرافهای بی بازده می توانند برای مکتب توحیدی- قرآنی انسان دوست ائمه ی اطهار مایه افتخار و سر بلندی و مباهات بشوند؟؟؟!!! کدام منبع اصیل دین الهی و کدام دلیل قرآنی و عقلی قاطع انکار نا پذیر به ما گفته اند که ما با دانش ناچیز خود ، با ابتکار مراسم و مناسک و شعایر و اعتقدات از تخیلات خویش بنام دین و مذهب و اهل بیت مظلوم پیامبر ، می توانیم با چنین اسرافهای تلیریادی من در آوردی که اقشار بسیاری از جوامع ما را در فقر نگه می دارند رضایت خداوند داد و خرد را جلب کنیم؟؟؟!!! آیا وقت آن نرسیده که زیان فاجعه بار من در آوردیهایی را که بنام اهل بیت مظلوم پیامبر با پیروی از تخیلیات و هوا و هوسهای دین زدای ذهن خویش انجام می دهیم محض رضای خدا به داوری قرآن و عقل بگذریم و با تخیلات پوچ خود دین خدا و مذهب اهل بیت مظلوم پیامبر را خرد گریز و خرافه پرور جلوه ندهیم؟؟؟!!!

  • آشنا
    0

    احساسات بی پایه دشمن کرامت انسان عاقلند --- احساسات خرد گریز تهی از هرگونه دلیل قاطع قرآنی و عقلی که بشر را به رفتارها و گفتارها و پندارهای متضاد با داده های محکم و مفصل قرآن و به تناقض با یافته های عقل سلیم وامی دارند نه خدا پسندانه و نه زیبنده بشری هستند که خداوند به او کرامت عقل و توان کسب دانش را بهشیده ولی این بشر توتی وار از جاهلان و خرد گریزان به تقلید می پردازد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها