بازداشت یکی از نزدیکان اپستین

گیلن مکس ول، دوست نزدیک جفری اپستین، میلیاردر آمریکایی که متهم به سوءاستفاده جنسی از دختران نوجوان بود در آمریکا بازداشت شد.

بازداشت یکی از نزدیکان اپستین

جسد جفری اپستین حدود ۱۱ ماه پیش در حالی که تنها چند هفته از بازداشت او به اتهام سوء استفاده جنسی از دختران زیر سن قانونی می گذشت در زندان نیویورک کشف شد. دلیل مرگ جفری اپستین خودکشی اعلام شد اما گمانه زنی های زیادی در مورد احتمال قتل او مطرح شد.

از گیلن مکس ول که گفته می شود مدتی شریک زندگی جفری اپستین بود به عنوان »«شریک» و «همدست» این میلیاردر آمریکایی برای قاچاق دختران نوجوان یاد می شود.

جفری اپستین از سوی دهها دختر نوجوان متهم به سوء استفاده جنسی، اذیت و آزار و تجاوز جنسی شده بود. در کیفرخواست جفری اپستین آمده بود که او به دختران نوجوان که برخی از آنها تنها ۱۴ سال داشتند مبالغی پرداخت می کرد تا بدن برهنه او را ماساژ بدهند. این برنامه های ماساژ اغلب به اذیت و آزار دختران نوجوان یا تجاوز جنسی به آنها منتهی می شد.

بسیاری از شاکیان پرونده سوء استفاده جنسی جفری اپستین تاکید می کنند که گیلن مکس ول برقراری رابطه بین این میلیاردر آمریکایی و دختران نوجوان را تسهیل می کرده است.

پلیس فدرال آمریکا قرار است در نشستی خبری که بعدازظهر پنجشنبه برگزار می شود اتهامات گیلن مکس ول را اعلام کند. دستگیری گیلن مکس ول، ۵۸ ساله که چند گذرنامه متفاوت در اختیار دارد تحولی عمده در پرونده شکایت قربانیان جفری اپستین محسوب می شود.

جفری اپستین با بسیاری از شخصیت های سرشناس از جمله دونالد ترامپ، رئیس جمهوری کنونی آمریکا، بیل کلینتون، رئیس جمهوری سابق این کشور و شاهزاده اندرو، پسر ملکه بریتانیا روابط دوستانه داشت.

منبع: یورونیوز

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • الاهرحیم
    0

    به شما چی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها