فال روزانه جمعه ۱۳ تیر ۱۳۹۹

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفاً جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه جمعه ۱۳ تیر ۱۳۹۹

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. سالی سرشار از اتفاق‌های غیرمنتظره را آغاز کرده‌اید و در این سال بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید با فراز و فرودهای مختلفی روبرو خواهید شد. مهر ماه امسال زمانی است که کار شما به اوج می‌رسد و باید شبانه‌روز کار کنید، در ماه آبان از فشارهای شما کاسته می‌شود و فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. دی ماه سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید، ماه عاشقی شما است و در این ماه فرصتی برای عاشقی پیش‌روی شما قرار می‌گیرد. در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید باید تلاش بیشتری نسبت به دیگر سال‌های زندگی‌تان داشته باشید، اما مطمئن باشید که این تلاش‌ها بی‌نتیجه نخواهد ماند و این سال را با کوله‌باری از تجربه به پایان خواهید رساند.

فروردین

به خاطر داشته باشید که گذشته‌ها گذشته است و با ناراحتی چیزی درست نمی‌شود. دست‌تان را روی زانوی خود بگذارید و فکری برای افزایش درآمد بردارید. به مشکلی برخورد‌ کرده‌اید و برای حل این مشکل قصد دارید از دوستان خود کمک بگیرید، اما کسی برای کمک به شما لبیک نمی‌گوید. امروز احساس می‌کنید که بیشتر از همیشه حرف همسر یا عشق‌زندگی‌تان را می‌فهمید و نیاز به صحبت با وی دارید، این فرصت را غنیمت بدانید و دمی در کنار عشق‌زندگی‌تان بنشینید و با ایشان از عشق و محبت بگویید. دل به دریا بزنید و کار مهمی که به آن فکر می‌کنید را آغاز نمایید.

اردیبهشت

موقعیتی برای سرمایه‌گذاری در پیش دارید اما با سرمایه‌گذاری مشکوکی طرف هستید که غیر از ضرر چیزی برای شما به دنبال ندارد. سر خود را با انجام کارهای غیرضروری و شب‌نشینی‌های طولانی بند نکنید و زندگی را جدی بگیرید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز گرفتار بستر بیماری می‌شود و بهتر است که وقت خود را به رسیدگی به ایشان اختصاص دهید.

خرداد

مواظب سلامت وجود نازنین‌ خود نیستید و این قضیه باعث شده تا احساس خستگی و کسالت داشته باشید. ادامه این رویکرد به غیر از بیماری چیزی برای شما به دنبال ندارد و امروز به خودتان قول بدهید که بیشتر مواظب سلامتی خود باشید و فراموش نکنید که عقل سالم در بدن سالم است. به صلاح‌تان است که امروز دور هرگونه فعالیت مالی و تجاری را خط بکشید. دوستان تازه‌ای پیدا می‌کنید و دامنه رفقای‌تان را گسترش خواهید داد. خبر ناخوشایندی به دست شما می‌رسد و زمینه ناراحتی‌تان را فراهم می‌کند.

تیر

بدرفتاری با همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان را کنار بگذارید. گرفتاری مالی که حسابی شما را نگران کرده امروز حل خواهد شد. روز خسته‌کننده‌ای را آغاز کرده‌اید و کسل و ‌بی‌حوصله هستید، اجازه ندهید این روحیه روز شما را خراب کند و با حضور در کنار دوستان و آشنایان، کسالت را کنار بگذارید و با انرژی بیشتری روز را در پیش بگیرید. یکی از آشنایان امروز حسابی از شما تعریف و تمجید می‌کند و زمینه افزایش اعتماد‌به‌نفس‌تان را فراهم می‌کند. روز خوبی را برای اجرای کارهای جدید و معامله‌های پرسود در پیش دارید. سبک‌زندگی ناسالم را کنار بگذارید و قدر لحظه‌های عمر خود را بدانید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان به فکر زنده‌کردن خاطره‌های خوش گذشته‌ افتاده و شما را مهمان روزی سرشار از عاشقی می‌کند.

مرداد

حرفی که در دل دارید را به همسر یا عشق‌زندگی‌تان بگویید و چیزی را از ایشان پنهان نکنید. به خودتان قول بدهید که کمتر سخن بگویید و پرحرفی را کنار بگذارید. همیشه نگران حل مشکلات دوستان و آشنایان هستید و قلب‌تان برای اطرافیان می‌تپد، به خاطر داشته باشید که زحمت‌های شما ‌بی‌نتیجه نخواهد ماند و اطرافیان نیز در مشکلات دست شما را خواهند گرفت.

شهریور

نشاط و انرژی که دارید را تلف نکنید و کارها را سریع‌تر از همیشه انجام دهید. امروز باید تصمیم مهمی بگیرید و حسابی مردد هستید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد و مطمئن باشید از تصمیمی که می‌گیرید پشیمان نخواهید شد. مهره‌مار دارید و اطرافیان را به خود جذب می‌کنید. در کارها صداقت پیشه کنید و مطمئن باشید مزد راستگویی و درستکاری خود را دریافت خواهید کرد.

مهر

روز را با ناراحتی و اضطراب آغاز کرده‌اید. به چیزهای مثبت زندگی فکر کنید و نیمه پر لیوان را ببینید. یکی از اعضای خانواده امروز به کمک‌تان می‌آید و پیشنهادی برای افزایش درآمد با شما مطرح می‌کند. بدرفتاری با اعضای خانواده را کنار بگذارید و از در دوستی و محبت با اهل منزل وارد شوید. ایده‌های ناب و باارزشی که در ذهن دارید را اجرا کنید. اجازه ندهید خستگی و کسالت بر شما غلبه کند. احتمال زیادی وجود دارد که از یکی از حرف‌های همسر یا عشق‌زندگی‌تان برداشت نامناسبی داشته باشید.

آبان

خبر شاد و خوشحال‌کننده‌ای امروز به دست‌تان می‌رسد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان راز نهفته‌ای را در سینه دارد و می‌خواهد این راز را امروز با شما درمیان بگذارد، با جان و دل پذیرای این راز باشید و به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که سنگ‌صبوری برای ایشان هستید. کار مهم و پسندیده‌ای انجام داده‌اید اما از آنجایی که انسان متواضعی هستید، کسی از این کار پسندیده خبر ندارد، امروز پرده از این کار پسندیده بردارید و اجازه دهید اطرافیان ثابت کنند که قدر زحمت‌های شما را می‌دانند.

آذر

جادوی خنده را دست‌کم نگیرید و روز را با خوشحالی و لبخند به پایان برسانید. روز خوبی را به لحاظ مالی آغاز نکرده‌اید و بهتر است هرگونه معامله یا عقدقرارداد مالی را به آینده موکول‌ کنید، در غیر این‌صورت احتمال ضرر مالی شما وجود دارد. برنامه‌ای برای سفری کوتاه دارید، در این سفری خطری شما را تهدید می‌کند، در نتیجه در حد امکان این سفر را به آینده موکول کنید و اگر مجبور به سفر هستید، حسابی مواظب خودتان باشید تا سلامت‌ وجود نازنین‌تان در این سفر به خطر نیافتد. هوای اعضای خانواده را بیشتر از همیشه داشته باشید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان قصد دارد امروز را به روز عاشقانه‌ای برای شما تبدیل کند و با تقدیم هدیه‌ای شما را حسابی شگفت‌زده و خوشحال نماید. محبتی که عشق‌زندگی‌تان به شما ابراز می‌کند را به خاطر داشته باشید و در آینده شما نیز عشق و محبت ایشان را جبران نمایید.

دی

روز را با انرژی سرشاری آغاز کرده‌اید، اما فشارهای کاری ممکن است زمینه ناراحتی‌ شما را فراهم کند. ممکن است با ضرر هنگفتی روبرو شوید. همکاران در محل‌کار یا اعضای منزل امروز سراپا گوش به حرف‌های شما می‌دهند و در حل مشکلات شما را تنها نمی‌گذارند. انسان اجتماعی هستید و علاقه ‌زیادی به حضور درمیان جمع دارید، اما امروز اصلا حوصله کسی را ندارید و می‌‌خواهید تنها باشید، بخت با شما یار است چرا که فرصتی دست می‌دهد تا با خودتان خلوت کنید و از تنهایی لذت ببرید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که بیشتر از همیشه دوست‌تان دارد.

بهمن

مدتی است که آرزو کرده‌اید فرصتی را برای استراحت پیدا کنید و لحظاتی را در تنهایی سپری نمایید، امروز آرزوی شما برآورده می‌شود و فرصتی را برای تنهایی و خلوت پیدا خواهید کرد. به لحاظ مالی روز خوبی در پیش دارید و اوضاع‌ مالی‌تان بهبود پیدا می‌کند. به مهمانی یا مراسم مهمی دعوت هستید و در این مراسم زمینه آشنایی شما با فرد سرشناسی مهیا می‌شود.

اسفند

اهمیتی به سلامتی خود نمی‌دهید و به‌رغم اینکه در بستر بیماری افتاده‌اید، نمی‌خواهید سری به پزشک خانوادگی‌تان بزنید و فکری به حال درمان خود بردارید. این وضعیت به غیر از ناخوشی بیشتر، چیزی برای شما به دنبال نخواهد داشت. در نتیجه در اولین فرصت به پزشک مراجعه کنید و به فکر درمان باشید. تصمیم مهمی در زندگی باید اتخاذ کنید و بر سر دوراهی مانده‌اید، امروز زمان مناسبی است که پس از مشورت با اهل منزل، تصمیم مناسبی را اتخاذ نمایید. دوستان و رفقای بسیار خوبی دارید و همیشه در مشکلات و سختی‌ها دست شما را گرفته‌اند، قدر این دوستان خوب را بدانید و به آنها ثابت کنید که در شرایط سخت و دشوار، دوستان قدیمی‌تان را تنها نخواهید گذاشت. احتمال زیادی وجود دارد که حرف ناراحت‌کننده‌ای به همسر یا عشق‌زندگی‌تان بزنید.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها