دستگیری یک کارچاق کن در گلستان

کارمندی که چند سال پیش از دادگستری گلستان اخراج شده بود، امروز به اتهام کارچاق کنی دستگیر شد.

دستگیری یک کارچاق کن در گلستان

هادی هاشمیان رئیس‌کل دادگستری گلستان از دستگیری یک کارچاق کن در استان خبرداد و گفت: این فرد با این ادعا که می‌تواند بر روند رسیدگی به پرونده‌ها اثر بگذارد و رأی را به نفع افراد تغییر دهد، از افراد پول می‌گرفت.

هادی هاشمیان افزود: کارکنان حفاظت و اطلاعات دادگستری استان این کارچاق کن را در پی شکایت افرادی که فریب او را خورده بودند، شناسایی و دستگیر کردند.

وی ادامه داد: بررسی‌ها نشان داد این فرد سابقه‌دار است و چند سال پیش از دادگستری استان اخراج شده بود.

رئیس‌کل دادگستری گلستان گفت: تحقیقات برای شناسایی کسانی که با وعده‌های دروغ این فرد فریب خورده‌اند، ادامه دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری گلستان، هاشمیان از کسانی که به این شیوه از آنان کلاهبرداری شده است خواست با شماره ۱۵۸۰ تماس بگیرند یا حضوری به حفاظت و اطلاعات دادگستری استان مراجعه کنند.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • شهروندی از مبارکه اصفهان
    0

    پدیده کارچاق کنی از پدیده های زشتی میبوده که از قدیم الاایام تاکنون در دستگاه قضایی وجود داشته وعده ای از افراد سودجو وفرصت طلب با ایجاد رفاقت ودوستی با افراد مرتبط با دستگاه قضایی اعم از دفتردار .دادیار وبازپرس ورئیس شعبه و... با طرح خواستهاوسفارشهای نابجا ومعرفی افراد نسبت به روند رسیدگی واحقاق حق در پروندهها سنگ اندازی نموده واذهان عمومی مردم رانسبت به دستگاه قضایی بعنوان مامن وپناهگاه مظلومین ومدافع راستین حقوق مردم لکه دار می نمایند در این میان بحمدالله ریاست محترم قوه قضائیه با صدور دستوراتی وبخشنامه هایی به کلیه دادسراها ومحاکم قضایی برخورد شدید با آنان را خواستار گردید وحفاظت اطلاعات قوه قضائیه در شناسایی این جرثومه های فساد قدمهای موثری برداشته .چندی پیش در شهرستان مبارکه اصفهان با کمک سربازان گمنام آقا امام زمان (عج)ودستور مقام قضایی تعدادی از افراد فاسد وکار چاق کن در دستگاه قضایی و تعدادی از وکلاء در روند رسیدگی به پروندهها اخلال ایجاد نموده دستگیر گردیدند که جا دارد در این میان اطلاع رسانی صورت گیرد .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها