تشکیل 5 هزار پرونده‌ی حمایتی در ایلام/ کمک 2000 خیّر به آبشار عاطفه‌ها در استان

مدیر شعب بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها نمایندگی امام رضا(ع) در استان ایلام گفت: در سال 1398 تقریبا حدود 5000 پرونده‌ی حمایتی در سطح استان ایلام تشکیل شده و بیش از 2000 خیّر نیز با این موسسه همکاری می‌کنند.

تشکیل 5 هزار پرونده‌ی حمایتی در ایلام/ کمک 2000 خیّر به آبشار عاطفه‌ها در استان

زیبا کرمی، اظهار کرد: شعبه ایلام این بنیاد از سال 1391 در استان فعالیت می‌کند و به تمام اقشار بی‌بضاعت جامعه شامل ایتام، سادات نیازمند، افراد بی‌سرپرست و زنان بدسرپرست و بیماران صعب‌العلاج خدمت ارائه می‌کند.

وی، با بیان اینکه کمک‌های این نهاد شامل مهاجرین، زنان مطلقه، زندانیان، نوعروسان نیازمند جهیزیه، محصلان و دانشجویان نیازمند نیز می‌شود، تصریح کرد: این کمک‌ها شامل کمک‌های مستمر نقدی ماهیانه، پوشاک، خشکبار، جهیزیه، ساخت و ساز و تعمیرات مسکن وانواع هزینه‌های درمانی است.

مدیر شعب بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها نمایندگی امام رضا(ع) در استان ایلام، گفت: پرداخت شهریه‌ی دانشجویان ، پرداخت هزینه کلاس‌های آموزشی دانش آموزان و سایر خدمات جزئی مانند تهیه و توزیع نذورات ، خیّرات و صدقات از دیگر خدمات این مرکز خیریه است.

کرمی، ادامه داد: در سال 1398 تقریبا حدود 5000 پرونده‌ی حمایتی در سطح استان ایلام تشکیل شده و بیش از 2 هزار فرد خیّر نیز با این موسسه همکاری می‌کنند و تاکنون در استان بیش از دو میلیارد و 500 میلیون تومان در استان به صورت نقدی و غیر نقدی خدمت شامل 500 میلیون تومان کمک‌های نقدی ، یک میلیارد کمک غیر نقدی در زمینه خوراک و پوشاک و یک میلیارد تومان هم به عنوان کمک جهیزیه نوعروسان نیازمند کمک شده است.

وی، با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا به تلاش بیشتر افراد نیکوکار و فعالان این موسسه انجامید، تصریح کرد: در ماه رمضان امسال بیش از 500 میلیون تومان به مددجویان در سطح استان کمک شد.

مدیرشعب بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها نمایندگی امام رضا(ع) در استان ایلام، از کمک این موسسه به نوعروسان نیازمند در روزولادت امام رضا(ع)، خبر داد و گفت: 200 سری وسایل اولیه زندگی شامل، اجاق گاز، جاروبرقی، بخاری، سرویس آشپزخانه و فرش، هر سری به ارزش دو میلیون و پانصد هزار تومان در این طرح به نوعروسان اهداء شد.

کرمی، با بیان اینکه در شهریور امسال به دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند کمک‌های آموزشی خواهد شد، تصریح کرد: در نیمه دوم امسال نیز در دو مرحله و در مناسبت‌های مختلف به نوعروسان جهیزیه اهداء خواهد شد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها