زورگیری از زن مسافر با خودروی مسروقه

مردی که با همکاری نامزدش خودرویی را زورگیری کرده و با آن دست به سرقت زده بود، به دام افتاد.

زورگیری از زن مسافر با خودروی مسروقه

صبح روز نهم تیر راننده یک خودروی پراید با مرکز فوریت‌های پلیسی تماس گرفت و از سرقت خودروی خود به دست یک زن و مرد جوان اعلام شکایت کرد.

تیمی از مأموران کلانتری ۱۶۴ قائم (عج) برای بررسی موضوع، به نشانی اعلامی اعزام شدند.

با حضور مأموران در محل، شاکی به گشت انتظامی گفت: زوجی را در میدان امام حسین (ع) به مقصد اوشان سوار خودروی خود کردم.

زمانی که آن‌ها را به مقصد رساندم، مرد مسافر هنگام پیاده‌شدن روی صورتم موادی را اسپری کرد و سپس با همکاری همدستش که زنی جوان بود، خودروام را سرقت کردند.

کارآگاهان در بررسی‌های بیشتر از صحنه جرم، موفق شدند چند برگ کاغذ کشف کنند.

با بررسی اوراق کشف‌شده، مشخص شد متهمان روز قبل از سرقت با افرادی در محله اتابک درگیر شده و مأموران ۱۱۰ به محل درگیری رفته بودند.

همچنین زوج زوگیر قبل از سوارشدن به خودروی شاکی، با مراجعه به کله‌پزی در میدان امام حسین (ع) سفارش صبحانه داده بودند.

با به‌دست‌آمدن این سرنخ‌ها، بلافاصله تحقیقات مقدماتی برای شناسایی سارقان آغاز و مخفیگاه متهمان در محله اتابک شناسایی شد. حین تحقیقات پلیسی، پرونده دیگری به کلانتری ارجاع داده شد، این‌بار شاکی زنی جوان بود که گفت راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی سواری پراید از او زورگیری کرده‌اند.

او توضیح داد: به‌عنوان مسافر سوار این پراید شدم و، چون فکر می‌کردم راننده مسافرکش است، کاملا اعتماد کردم، اما آن زن و مرد بعد از تهدید، چند حلقه طلای مرا با قیچی بریدند و پس از سرقت، من را در خیابانی خلوت از خودرو به بیرون پرتاب و فرار کردند.

شاکی چند رقم از شماره پلاک خودرو را به خاطر سپرده بود و مشخص شد شماره اعلامی با شماره پلاک خودروی سرقتی مطابقت دارد.

این‌گونه بود که ظن مأموران به یکسان‌بودن سارقان در هر دو پرونده قوت گرفت و آن‌ها با هماهنگی‌های قضائی موفق شدند یکی از متهمان پرونده را در محله اتابک دستگیر کنند.

متهم پس از انتقال به کلانتری، به سرقت خودرو با همکاری نامزدش اعتراف کرد و گفت: سرقت از زن مسافر را با یکی از دوستانم مرتکب شدم.

سرهنگ محمدباقر قدم‌زاده، رئیس کلانتری ۱۶۴ قائم، با تأیید این خبر عنوان کرد: دستگیری نامزد متهم در دستور کار قرار دارد و با دستور قضائی متهم سوم پرونده نیز دستگیر و هر دو مرد سارق برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

منبع: شرق

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها