چند پیشنهاد عالی برای شکم گردی در هتل اسپیناس پالاس تهران

اقامت در یک هتل پنج‌ستاره مثل اسپیناس پالاس که آوازه‌اش از مرزهای ایران هم فراتر رفته به یادماندنی خواهد بود. این تنها امکانات اتاق‌ها نیست که شما را به رزرو هتل ترغیب می‌کند، بلکه حتماً شکم گردی هم بخشی از سفرتان است.

چند پیشنهاد عالی برای شکم گردی در هتل اسپیناس پالاس تهران

اقامت در یک هتل پنج ستاره و لوکس مثل اسپیناس پالاس که آوازه اش از مرزهای ایران هم فراتر رفته، از تمام جهات به یادماندنی خواهد بود. یعنی این تنها امکانات اتاق ها و دکوراسیون آنها نیست که شما را به رزرو هتل ترغیب می کند. حتما شکم گردی بخشی از سفرتان است و بنابراین رستوران ها و کافه های هتل هم برای شما اهمیت ویژه دارند. جااینجاس پیشتر 5 ویژگی مهم هتل اسپیناس پالاس تهران که باید با آنها آشنا شوید را با شما در میان گذاشته است. حالا می خواهیم در مطلب چند پیشنهاد عالی برای شکم گردی در هتل اسپیناس پالاس تهران شما را به گشت و گذار در رستوران های یکی از مجلل ترین هتل های تهران دعوت کنیم.

رستوران لاتون؛ تجربه طعم‌های جدید

به نظر می رسد نام این رستوران هتل را حتی آنهایی که سراغ رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران نرفته اند هم شنیده باشند. لاتون را یک رستوران مدرن ایرانی و بین المللی می شناسند و محبوبیت آن نزد مهمان ها نه به یک که به چندین عامل مهم وابسته است.

لاتون در طبقه سوم هتل قرار گرفته و پشت میز که بنشینید، از پنجره های بزرگ و نورگیر رستوران چشمتان به زیبایی رشته کوه های سرسبز البرز روشن می شود. چشم انداز پانوراما به پایتخت هم از آن منظره های نابی است که در لاتون نصیب شما می شود. البته به محض ورود به رستوران چینش آراسته میزها، صندلی ها و مبلمان و رنگ فیروزه ای آنها شما را شیفته خود می کند. به این فضای لوکس و در عین راحت برخورد گرم و مهمان نوازی کارکنان را هم اضافه کنید.

اما هیچ چیز به اندازه یک منوی متنوع و جدید که غذاهایش دستپخت آشپزهای ماهر هستند، نمی تواند شما را خوشحال کند. خوشبختانه هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام در رستوران سرو می شود و این یعنی لاتون 24 ساعته با شماست. رستوران صبح از ساعت 7:30 تا 10 صبحانه را به صورت بوفه و با منوی گرم و سرد برای شما سرو می کند. ناهار که از ساعت 12:30 تا 15:30 آماده ارائه است، یک وعده ویژه در لاتون است. غذاهای مدیترانه ای، ایتالیایی مثل انواع پاستا، پیتزا، استیک و غذاهای دریایی مانند سالمون و لابستر در لاتون حاضر و آماده هستند.

طرفداران غذاهای ایرانی هم می توانند با انواع کباب ها از خود پذیرایی کنند. ضمن اینکه سالاد به صورت سلف سرویس سرو می شود و نوشیدنی هم کامل تر از آن چیزی است که فکرش را بکنید: انواع مختلف قهوه، چای، دمنوش و ماکتل. اگر می خواهید شام را در لاتون میل کنید، از 19:30 تا 22:30 فرصت دارید که دلی از عزا درآورید. تصور کنید تمام این غذاها و نوشیدنی های خوشمزه را در حالی میل کنید که موسیقی روح نوازی آن هم به صورت زنده مهمان گوش هایتان باشد.

اگر می خواهید فضا و غذاهای لوکس و خوشمزه را در مهمانی های خود نیز تجربه کنید، باید بدانید که لاتون یک اتاق VIP دارد. این اتاق می تواند از یک جمع 100 نفری برای مهمانی ها و جشن های شما پذیرایی کند. اگر خواهان این لحظه های ناب هستید می توانید تجربه رزرو هتل جااینجاس را امتحان کنید.

رستوران دیبا؛ غذاهای سنتی در فضای سنتی

برای آنهایی که به هوای یک رستوران سنتی ایرانی به سراغ رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران می روند، دیبا یک گزینه ایده آل است. در واقع رستوران دیبا نه تنها غذاهای سنتی سرو می کند، بلکه معماری و فضای آن نیز به سنت پایبند است. بگذارید کمی شما را در حال و هوای این رستوران که در طبقه همکف هتل اسپیناس پالاس است، شریک کنیم:

المان های معماری سنتی ایرانی در همه جای رستوران دیده می شوند. پنجره های چوبی با شیشه های رنگی به شما خوشآمد می گویند، کاشیکاری های رنگی روی دیوارها و گچبری های خیره کننده سقف شما را به گذشته می برند و نقاشی های قهوه خانه ای روی دیوارها چشم های شما را به تماشا فرامی خوانند. به تمام این عناصر، اشیای قدیمی و عتیقه داخل رستوران را اضافه کنید که حس نوستالژی شما را تکمیل می کنند. در رستوران دیبا هم نت های موسیقی زنده گوش های شما را نوازش می دهند.

البته معماری و فضا تنها مزیت نشستن پشت صندلی ها و مبلمان راحت دیبا نیست. از ساعت 12:30 تا 23 در این رستوران بهترین غذاهای ایرانی و نوشیدنی های متنوع سرو می شود. اجازه بدهید نگاهی به منوی خوشمزه رستوران دیبا بیندازیم:

• پیش غذا: میرزا قاسمی، کشک بادمجان، سوپ جو، آش رشته سنتی، سالاد شیرازی، سالاد فصل، دوغ محلی، زیتون پرورده و ترشی

• غذای اصلی: باقالی پلو با گوشت ماهیچه یا گردن، باقالی پلو با مرغ، ته چین، باسترماپلو، مرغ شکم پر لونگی (همراه با برنج)، دیزی مخصوص (همراه با ترشی، سبزی، پیاز و زیتون پرورده)، کباب برگ ۱۲۰ گرمی و ۲۴۰ گرمی، کباب زعفرانی، کباب ترش (فیله گوساله)، جوجه کباب لونگی، جوجه کباب (با استخوان)، کباب چنجه (پلو کباب گوشت گوسفندی)، کباب سلطانی، کباب تابه‌ای، کباب شیشلیک، خورش فسنجان و ماهی قزل آلا

• نوشیدنی: نظیر عرقیجات سنتی، شربت زعفران، شربت سکنجبین، شربت خاکشیر، دوغ محلی، قوری چای و انواع دمنوش از جمله دمنوش پالاس مشهور این رستوران، انواع نوشابه، نوشیدنی مالت و آب‌ میوه طبیعی
این را هم باید افزود که در رستوران دیبا نیز شما امکان برگزاری جشن ها و مهمانی های خود را دارید.

رستوران اسکای لانژ؛ بر بام هتل

اسپیناس پالاس از جمله هتل های تهران https://jainjas.com/ است که هم می توانید جلوه های معماری سنتی را در آن ببینید و هم معماری مدرن. با این توضیح از فضای سنتی رستوران دیبا به حال و هوای مدرن رستوران اسکای لانژ می رویم. این رستوران متفاوت که در طبقه 21 هتل اسپیناس پالاس است، دو طبقه دارد. تراس زیبای هتل چشم اندازی از شهر را پیش چشمانتان می گشاید که هر جایی نمی توانید آن را تجربه کنید.

علاوه بر اینها جلوه های معماری مدرن در همه جای رستوران از میز و صندلی ها تا مجسمه ها، لوسترها و آیینه کاری ها دیده می شود. در پناه آرامش و فضای صمیمی اسکای لانژ نیز می توانید از یک منوی متفاوت لذت ببرید. این منو هم شامل غذاهای ایرانی می شود و هم غذاهای فرنگی مانند انواع بیف کات، سالاد، پیتزا، پاستا، خاویار و سوشی. در هر فصلی از سال هم نوشیدنی های خنک و گرم این رستوران می توانند محفل دوستانه، خانوادگی یا کاری شما را لذت بخش تر کنند. اسکای لانژ از ساعت 7 عصر تا 1 شب پذیرای شما است.

کافه سان ست؛ یک فنجان قهوه با چشم انداز تهران

کافی شاپ هتل اسپیناس پالاس در سمت چپ لابی قرار گرفته و از 7 صبح تا 1 صبح آماده پذیرایی از مهمان های خود است. این کافه با نام سان ست از سه بخش مجزا تشکیل شده است. بخشی که در لابی است، بخش دیگر درست در طبقه بالای کافه است و یک بخش دیگر هم تراس است که شما را به تماشای نمای تهران و برج میلاد دعوت می کند. هر کدام از این محوطه ها شاید برای یک هدف خاص مناسب تر باشند. مثلا طبقه بالا که شما مجاز به سیگار کشیدن هم هستید، برای قرارهای کاری ایده آل باشد و تراس و آن نمای قشنگش برای دورهمی های دوستانه و صمیمی.

هر قسمت از کافه را که انتخاب کنید، منویی متنوع و دلچسب روی میز شما است. میان وعده های سبکی مثل مافین و شیرینی های هیجان انگیز دیگر، لته های خوشنام کافه، نوشیدنی های گرم و سرد، اسموتی، کیک، میلک شیک، کرپ و وافل، دسر، سالاد، کاپ مخصوص اسپیناس و بستنی تنها بخشی از این همه هیجان و طعم های خوشمزه هستند. البته ساندویچ، برگر، پیتزا و پاستا هم در کافه سرو می شود.

کافه سان ست امکاناتی مثل اینترنت بی‌سیم، بیرون بر، پارکینگ و سرویس بهداشتی هم دارد. با این اوصاف تعجبی ندارد که محبوب کافه گردها باشد؛ چه آنهایی که با رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران در اتاق هایش اقامت گزیده اند چه آنها که فقط به کافه رفتن فکر می کنند.

رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران در جااینجاس

هتل اسپیناس پالاس برای آنهایی که به دلایل مختلف قصد رزرو هتل در تهران را دارند، گزینه ایده آلی است. به نظر می رسد نحوه پذیرایی در رستوران ها و کافه های آن گویای این موضوع باشد. حالا که خوب با هتل، امکانات و خدمات پذیرایی آن آشنا شده اید، رزرو در جااینجاس را به شما توصیه می کنیم. برای این منظور به صفحه ویژه هتل رفته و همه اطلاعات مربوط به آن را از نظر بگذارنید. نظرات کاربران از آن قسمت هایی است که نباید از قلم بیندازید. بعد از بررسی کامل می توانید اقدام به رزرو کنید. این را هم باید اضافه کنیم که در صفحه ویژه رزرو هتل در تهران امکان انتخاب هتل های دیگری را هم دارید.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها