ویسی: می‌دانستیم می‌بریم، اما نه با ۴ گل

سرمربی پیکان گفت: می‌دانستیم ذوب آهن را می‌بریم، اما فکر نمی‌کردیم ۴ گل بزنیم.

ویسی: می‌دانستیم می‌بریم، اما نه با ۴ گل

عبدالله ویسی ، سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر ذوب آهن گفت: بازی سنگین و پراسترسی بود. شرایط ۲ تیم در جدول خوب نبود و تلاش کردیم روی نقاط ضعف مان کار کنیم تا دفاع ما بدون ترس بازی کند. خوشحالم که گل اول را خوردیم، اما توانستیم به بازی برگردیم و چهار گل بزنیم. بازیکنان خیلی زحمت کشیدند و موفق شدیم تیم قدرتمند ذوب آهن را با ۴ گل ببریم. مطمئنا جایگاه ذوب آهن و پیکان در جدول این نیست و امیدوارم در ادامه شرایط هر ۲ تیم بهتر شود.

ویسی در پاسخ به این سوال که آیا پیکان با این پیروزی از بحران خارج شد گفت: ۱۰۰ درصد. تیم ما به یک برد نیاز داشت تا بازیکنان از نظر روحی بهتر شوند و به خودباوری برسند. به بازیکنانم ایمان داشتم و بار‌ها گفته بودم تیم خوبی داریم. مسلما همان گونه که باخت‌ها را فراموش می‌کردیم و مغموم نمی‌شدیم، با یک پیروزی کار را تمام شده نمی‌دانیم و برای بازی‌های پیش رو آماده می‌شویم.

سرمربی پیکان اظهار داشت: فکر نمی‌کردم ۴ گل بزنیم، اما تلاش بازیکنان را در تمرینات دیده بودم. پس از باخت به پرسپولیس، بازیکنان بازگشت خوبی داشتند و به خودباوری رسیدند. می‌دانستیم ذوب آهن را می‌بریم، اما نه با ۴ گل.

ویسی در واکنش به پرتاب اوت آکروباتیک نادر محمدی که منجر به گل اول پیکان شد گفت: محمدی ۲، ۳ سال است که در پیکان حضور دارد، اما بازی نمی‌کرد. او هفته گذشته خیلی خوب تمرین کرد و روی پرتاب هایش برنامه ریزی کرده بودیم. تمام بازیکنان را روی تیر یک فرستاده بودیم تا حریف فکر کند پرتاب هایش به آن جا نمی‌رسد. یکی از بازیکنان سرزن ما روی تیر ۲ رفت و توانست ضربه سر بزند. جدا از پرتاب‌های محمدی، او عملکرد فنی خوبی داشت.

او درباره استفاده از بازیکنان جوانی مانند قادری در ترکیب گفت: طبق آنالیزی که از حریف کرده بودیم، تصمیم گرفتیم از قادری استفاده کنیم. قادری در نیمه اول عملکرد خوبی داشت و برای این که یکی از تعویض هایمان در برگه ثبت نشود، او را بین ۲ نیمه تعویض کردیم. جوانان خوبی داریم که آینده روشنی در پیش دارند و در ادامه مسابقات از آن‌ها بیشتر استفاده می‌کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها