فال روزانه یکشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۹

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفاً جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه یکشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۹

دوست عزیزی که ۱۵ تیر به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. سالی سرشار از لحظه‌های حساس را در پیش‌رو دارید و در این سال بیشتر از همیشه مواظب تصمیم‌های مهم زندگی خود باشید. در مهر ماه امسال باید پذیرای مهمان‌های زیادی باشید و حسابی به شما خوش می‌گذرد. آذر امسال حساس‌ترین ماه زندگی شما است و در این ماه باید تصمیم‌های مهمی را اتخاذ کنید. در بهار سال آینده کار‌های زیادی روی سر شما آوار می‌شود و حسابی مشغول می‌شوید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با تلاش و کوشش به پایان برسانید و تصمیمی نگیرید که در آینده از این تصمیم پشیمان شوید.

فروردین

کار‌ها را به لطف انرژی و نشاطی که دارید سریع‌تر از همیشه به پایان برسانید. به سینه فردی که از شما تقاضای پول دارد دست رد بزنید. وقتی را برای حضور در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید. مدتی است که چیز گران‌بهایی را گم کرده‌اید و حسابی ناراحت هستید، امروز به صورت کاملاً اتفاقی این چیز پیدا می‌شود و ناراحتی‌تان خاتمه پیدا می‌کند. عشق‌زندگی‌تان امروز قصد دارد تا تمام ناراحتی‌های روزانه را با عشق و محبت از تن شما بیرون کند. قدر لحظه‌های زندگی خود را بدانید و به خاطر داشته باشید که وقت طلا است.

اردیبهشت

روز حساسی را در پیش دارید و به صلاح‌تان است که بیشتر از همیشه مواظب سلامتی‌تان باشید. یکی از آشنایان به موفقیت چشمگیری رسیده و این موفقیت زمینه خوشحالی شما را فراهم خواهد کرد. مدت‌ها است که آرزوی دیرینه‌ای در دل دارید، امروز سایه همای سعادت بر سر شما می‌افتد و این آرزوی دیرینه تحقق پیدا می‌کند. فرد غریبه‌ای سر راه شما قرار می‌گیرد و قصد آزار و اذیت‌تان را دارد.

خرداد

فکری به حال نگرانی و اضطراب خود بردارید. با پس‌انداز و صرفه‌جویی، آینده مالی‌تان را تضمین نمایید. امروز بهترین زمان برای سرمایه‌گذاری و رسیدن به سودی چشمگیر است. اهمیتی به انجام کار‌های منزل نمی‌دهید و این وضعیت زمینه دلخوری اهل خانه را فراهم کرده‌است، اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند و از امروز با مشارکت بیشتر در انجام کار‌های منزل به اطرافیان ثابت کنید که انسان مسئولیت‌پذیری هستید.

تیر

دور خوراکی‌های ناسالم را خط بکشید و با رژیم‌غذایی سالم و مفید، سلامت خود را تضمین نمایید. فرصتی برای خرید مهیا می‌شود، اما مواظب باشید که در این خرید ولخرجی نکنید. با تمرکز و برنامه‌ریزی فاصله خود را با موفقیت کوتاه‌تر کنید. توانایی چشمگیری در متقاعد کردن اطرافیان دارید، امروز از این روحیه به نفع خود بهره بگیرید.

مرداد

به فکر روز مبادا باشید و امروز پولی را برای آینده پس‌انداز کنید. کار‌های عقب‌افتاده زیادی دارید و این وضعیت امروز زمینه دلخوری شما را فراهم می‌کند. ممکن است میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان مشاجره‌ای ایجاد شود. قصد انجام کار مهمی را دارید، اما از این کار آشنایی کاملی ندارید و بهتر است قبل از یادگیری مهارت‌های لازم، بی‌گدار به آب نزنید.

شهریور

به خاطر داشته باشید که با خودخواهی راه به جایی نمی‌برید. امروز فردی از شما درخواست پول می‌کند، پولی که مورد نیاز این فرد است را به او قرض بدهید،، اما حتما در قبال این پول، تضمین مطمئنی از بازپرداخت این پول دریافت کنید، چرا که احتمال زیادی وجود دارد که این فرد پول شما را پرداخت نکند. امروز دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید و احساس می‌کنید از همیشه بیشتر عاشق شده‌اید. به اعضای خانواده ثابت کنید که از بودن در کنار آن‌ها لذت می‌برید.

مهر

شخصیت جذابی دارید و اطرافیان شما را به عنوان فرد محبوب و مردم‌داری می‌شناسند، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و اطرافیان برای حل مشکلاتی که با آن‌ها دست‌به‌گریبان هستید، دست یاری به سمت شما دراز می‌کنند. از انجام هرگونه معامله و عقد قرارداد کاری پرهیز کنید. به اعضای خانواده ثابت کنید که بیشتر از همیشه به فکر آن‌ها هستید. رعایت حال همسر یا عشق‌زندگی‌تان را بکنید و مواظب وی باشید.

آبان

سلامت وجود نازنین‌تان به خطر می‌افتد و بهتر است که بیشتر مواظب باشید. از منبع پولی که پیش از این سرمایه‌گذاری کرده‌اید، امروز سودی به دست شما می‌رسد. احتمال زیادی وجود دارد که با حادثه رانندگی مواجه شوید. همسر یا عشق زندگی‌تان امروز اصلا حوصله ندارد و کار‌های عجیب و غریبی انجام می‌دهد. اجازه ندهید کسالت و خستگی به شما غلبه کند و روز را با انرژی و نشاط به پایان برسانید. امروز یکی از دوستان که دل‌تان حسابی برای او تنگ شده، به دیدارتان می‌آید و دلتنگی‌تان را خاتمه می‌دهد. اهمیت زیادی به اعضای خانواده می‌دهید، اما اجازه ندهید این وضعیت شما را از سلامت خودتان غافل کند.

آذر

سفری در پیش دارید، اما حادثه‌ای در این سفر در کمین شما است و ممکن است یکی از کالا‌های باارزش خود را در مسافرت گم کنید. خبری غیرمنتظره و خوشحال کننده دریافت خواهید کرد. همسر یا یکی از دوستان نزدیک، امروز با تقدیم هدیه‌ای محبت خود را به شما ثابت می‌کند. شرایطی برای حضور در کار‌های انسان‌دوستانه مهیا خواهد شد. ورزش و تفریح را به برنامه روزانه خود اضافه کنید و با ورزش سلامت ذهن و جسم خود را تضمین نمایید.

دی

روحیه‌تان را با انجام کار‌های سرگرم‌کننده حفظ نمایید و نگرانی‌ها را کنار بگذارید. موقعیت کاری جدیدی پیدا می‌کنید و این شغل افزایش درآمد و رفاه شما را به دنبال دارد. کمی به خودتان استراحت بدهید و برای روز‌های شلوغ انرژی کسب کنید. روزی عاشقانه را در پیش دارید و همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند از چیزی که فکرش را می‌کنید بیشتر شما را دوست دارد. یکی از اعضای منزل یا آشنایان نزدیک شما در خطر است و اگر امروز مواظب ایشان نباشید، صدمه‌ای به وی وارد خواهد شد.

بهمن

هوش سرشاری دارید و از این روحیه برای حل مشکلات امروز کمک بگیرید. به خاطر داشته باشید که با فکر به چیز‌های منفی و نگران کننده‌ای، راه به جایی نمی‌برید و از امروز به چیز‌های مثبت فکر کنید و به خودتان انگیزه بدهید. فردی که مدت‌ها پیش از شما پولی قرض کرده، امروز قرض خود را ادا می‌کند و اوضاع مالی‌تان بهبود می‌یابد. امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا از کار فاصله بگیرید و سیاحتی در طبیعت داشته باشید. برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر، جلوی اتلاف‌وقت را بگیرید. میان حضور در محل‌کار و رسیدگی به اعضای خانواده تعادل برقرار کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز برای شما چیزی کم نمی‌گذارد و حسابی هوای‌تان را دارد.

اسفند

کار‌های زیادی را باید انجام دهید و سرتان حسابی شلوغ است، اما ناراحت و نگران نباشید چرا که به اندازه کافی انرژی برای انجام کار‌های روزانه بدست خواهید آورد و تمام کار‌های امروز را تا انتهای روز به پایان خواهید رساند. اهمیت زیادی به سلامت خود می‌دهید و مواظب جسم و جان خود هستید، این روحیه را ادامه دهید و به خطر داشته باشید که سلامتی سلطنت ناپیدا است. مدتی است که دستی به سروروی منزل یا محل‌کار خود نکشیده‌اید و اطراف‌تان حسابی شلوغ و نامنظم است. فراموش نکنید که هرج‌و‌مرج و شلوغی در زندگی، جلوی پیشرفت و موفقیت را خواهد گرفت و در اولین فرصت فکری به حال این وضعیت بردارید و دستی به سروروی منزل یا محل کار خود بکشید. احساس می‌کنید که روز‌به‌روز بیشتر عاشق همسر یا عشق‌زندگی‌تان می‌شوید، این احساس را پیش خود نگذارید و امروز به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که بیشتر از همیشه ایشان را دوست دارید. ممکن است میان شما و یکی از همسایه‌ها یا همکاران در محل‌کار سوء‌تفاهمی ایجاد شود.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها