روایتی از دومین سوءقصد نافرجام فداییان اسلام به جان شاه

این حملات به دستور من صورت گرفته است و در حمله دوم فداییان اسلام به مقر شاه از گاز سمی نیز استفاده شده است. چیزی که مسلم است اعدام شاه مخلوع است به هر ترتیب که شده. او باید از بین برود.

روایتی از دومین سوءقصد نافرجام فداییان اسلام به جان شاه

روز شنبه ۱۶ تیر ۱۳۵۸ آیت‌الله صادق خلخالی، حاکم شرع دادگاه‌های انقلاب و رهبر فداییان اسلام، اعلام کرد که در دومین حمله فداییان اسلام به مقر شاه در مکزیک یک نفر کشته شده است. او به خبرنگار کیهان، مورخ همین روز در تشریح این ماجرا گفت:


این حملات به دستور من صورت گرفته است و در حمله دوم فداییان اسلام به مقر شاه از گاز سمی نیز استفاده شده است. چیزی که مسلم است اعدام شاه مخلوع است به هر ترتیب که شده. او باید از بین برود. ما ساده‌لوحانه فکر نمی‌کنیم که مقامات رسمی بین‌المللی او را دستگیر و کَت‌بسته تحویل ما بدهند تا او را محاکمه کنیم این بی‌اندازه خوش‌گمانی و دور از واقعیت است.

امپریالیسم بین‌المللی و صهیونیست مخالف آزادی و آبادی جموری اسلامی است. به دستور آن‌ها این جرثومه کثافت این همه خون‌های پاک جوانان ما را در ایران ریخت. آن‌ها حافظ جان او هستند و نه آن‌که حاضر باشند او را دستگیر و به ما تحویل دهند. زیرا آن‌ها در آرزوی روزی هستند که دوباره شاه را در ایران بر قدرت نشانند.

منبع: انتخاب

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • پرشین
    0

    باسلام بابا دست از سر این پهلو یها بردارید خودش وکه فراری دادید وخانواده اش هم آواره ی غربت شدند کم مشکل نداریم تواین کشور این خبر ها چیه میزارین گذشته ایشون وحکومتش و الان ورد زبانهاست ما باید تاریخ سازی کنیم تا آیند گان به نیکی یادمان کنند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها