علی ضیا: جوانی‌مان با احمدی‌نژاد و روحانی رفت


15 تیر 1399 - 21:20
5f0204a05b884_5f0204a05b886
علی ضیا مجری صداوسیما از دعوا‌های باطل جناح‌های سیاسی انتقاد کرد.

علی ضیا در توئیتی از دعوا‌های باطل جناح‌های سیاسی انتقاد کرد.

وی در این‌باره نوشت: 

‏٢٠ سالمون بود احمدی‌نژاد شد رئیس جمهور

٢٨ سالمون بود روحانی شد رئیس جمهور

کل جوانی ما نابود شد سر دعواهای سیاسی این جناح و اون جناح.

همین بود زندگی؟

علی ضیا: جوانی‌مان با احمدی‌نژاد و روحانی رفت

علی ضیا مجری صداوسیما از دعوا‌های باطل جناح‌های سیاسی انتقاد کرد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5f0204a05b884_5f0204a05b886
15 تیر 1399 - 21:20

علی ضیا در توئیتی از دعوا‌های باطل جناح‌های سیاسی انتقاد کرد.

وی در این‌باره نوشت: 

‏٢٠ سالمون بود احمدی‌نژاد شد رئیس جمهور

٢٨ سالمون بود روحانی شد رئیس جمهور

کل جوانی ما نابود شد سر دعواهای سیاسی این جناح و اون جناح.

همین بود زندگی؟

علی ضیا: جوانی‌مان با احمدی‌نژاد و روحانی رفت

72

نظرات 34
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
ناشناس 2 0 پاسخ 1399/4/19 -12:38

یه روز یه نفر داشت زمان احمدی نژاد اعتراض میکرد یه جوری که بهش ظلم شده بهش گفتم تو دیگه چرا اعتراض میکنی تو که هم شغل خوب نصیبت شد هم وام مسکن گرفتی هم تونستی ازدواج بکنی و بچه دار بشی هم ماشین خریدی یرای خودت یک کلاسی گذاشتی فکر نمیکنی که داری زیادی نق میزنی لا اقل اجازه بده یه عده که به اینها نرسیدند صدا شون برسه

محمد 1 1 پاسخ 1399/4/18 -11:42

اگر اقا ضیا مال و اموال داره نوش چونش همین که درد دل جوانها به زبان می اره افرین داره یکی هم که حرف حق می زنه این چنین بهش می تازیم

زاگرس انارانی 2 0 پاسخ 1399/4/17 -21:26

بازهم هزاران درود ورحمت وسلام و صلوات برزمان احمدی نژاد وفور نعمت بود در هر زمینه ای،نه برای زمین سوخته ای که دردوران روحانی بوجود امده وبه عنوان یادگاری تلخ در کشور باقی خواهد ماند

زاگرس انارانی 2 0 پاسخ 1399/4/17 -21:20

توکه به لطف صدا وسیما که برای برنامه های بنجل وبی ارزش پول پاشی میکنه به همه جارسیدی امثال تو زیادند که با رانت وپارتی و....به پول وپله رسیدن،اینو باید جوانهای تحصیل کرده بیکار ومجردی بگن که عمرشون در لابلای این دولتهای بی ارزش تلف شد که تعدادشان هم خیلی خیلی زیادند

بهرام 5 3 پاسخ 1399/4/16 -22:23

كاش درتمامدولتها يك خدمتگزار مثل احمدي نزاد باك وبي رياوجودداشت

زهراکریمی 4 1 پاسخ 1399/4/16 -21:39

مرحبا علی ضیا متاسفانه بد رفت و بدتر اومد دهی ۶۰ سل سوخته و دهه های بعداز ما نسل های خاکستر شده ی این دولت و کابینه ی بیخود هستن ک فقط ب فکر منافع خودشون هستن ای کاش این کرونا سال ۵۷ وارد ایران میشد تا مردم از حضور در تظاهرات خودداری میکردن

شهاب مهرابی 2 0 پاسخ 1399/4/16 -12:16

احسنت علی ضیا....آقا ما یه بار که بیشتر زنده نیستیم...

علی محمد صادقیان 6 2 پاسخ 1399/4/16 -12:04

یک تار موی احمدی نژاد میارزد به دولت روحانی

سعیدی 7 0 پاسخ 1399/4/16 -11:10

جنابعالی که از خوشتیپی ات نهایت بهره را بردی وبا تیپ تنگ کردن در تلویزیون وشبکه های ماهواره ای ومجری گری وتحلیل گری و.... به ان چه خواستی رسیدی پس کفر نعمت نکن که نعمت از کفت بیرون شود، حرف تو را بگذار ان جوانی بزند که چهل ساله شده با مدرک بی ارزشی از قبیل لیسانس وفوق لیسانس و... وهنوز نه زن دارد نه خانه وچندرغاز پول توی جیبش را هم از بابای باز نشسته اش می گیرد .

ق 5 8 پاسخ 1399/4/16 -10:08

اگر احمدی نژاد نبود شما و امثالهم رعیت آقازاده ها بودید..

پرتوی 10 2 پاسخ 1399/4/16 -09:53

تو که نون و آبت به راه است از سر سیری حرف مفت نزن وقتی کارت در صدا سیما گرفت رفتی برای تبلیغات کالا در شبکه های ماهواره ایی .

قلی مد رضا 4 1 پاسخ 1399/4/16 -08:59

تو که با رانت بابا جون اومدی. همون موقع بود گویا

ب 5 1 پاسخ 1399/4/16 -08:13

برای شما که خوب شده خبر از بیرون نداری

بی طرف 5 0 پاسخ 1399/4/16 -08:06

آقای ضیا اگه ازطرف همه صحبت کردی.ممنون که درد همه رو گفتی بخصوص جوانها رو.ولی اگه خود تو گفتی.!!!!

سلمان 4 1 پاسخ 1399/4/16 -07:42

تو خوبی 'ضیا

یکی 5 0 پاسخ 1399/4/16 -03:12

سمنانیها نابودمون کردند!!!!

رضا 5 2 پاسخ 1399/4/16 -01:20

مگر حرف بدی زده .یکی هم که حرف حق می زنه الکی گیر می دهید مگر دروغ گفته

مش جمعه 4 2 پاسخ 1399/4/16 -01:18

سیدبزرگوار،خوش بحال خودت که مجری‌گری و صدقه سر حضرات بهترین زندگی رو داری.ما که متولد ده چهل بودیم از آغاز نوجوانی تاکنون در بحران و بدبختی زندگی کردیم.هر هفته درگیر یک موضوع اجتماعی و اقتصادی وسیاسی بودیم و هستیم.خدا هم سایه آقای جنتی را از سرمان کم نمیکند.

کولبر ،زریبار 3 2 پاسخ 1399/4/16 -00:55

آقاضیاخداوکیلی با داداش احمدی نژاد جوان شدیم وقتی این بنده خدااومد همه مون ریزش مو وپیر شدیم چون کلیدشون زنگ آورده بود

جوان 2 0 پاسخ 1399/4/16 -00:41

دمش گرم داره حرف دل مارامیزنه ولی امارجوانان بیکارمجردنابودچطورمیخوایم کشوربسازیم بااین هم ناامیدی

سیاوش 3 0 پاسخ 1399/4/16 -00:35

حرف تون حرف دل همه من و همه جوانای ای مملکت ولی بعید می دونم شما چیزی کم داشته باشی! خوشی زده زیر دلت!

آرش 4 1 پاسخ 1399/4/16 -00:12

این همه ظلم وبی عدالتی تا کی؟منه کارگر15ساله نتونستم برای بچهام گوشت قرمز بخرم.

احمد 30 4 پاسخ 1399/4/16 -00:03

های ضیاء تو که از عمرت توی صدا وسیما حال کردی پس دیگه خودت رو با مردم مقایسه نکن

... 29 5 پاسخ 1399/4/15 -23:29

چند کلام از ننه عروس ضیا ... جوانی تو هدر رفت یا اون جوانان دهه شصت که انقلاب کردندامثال همت وهادی و هزاران نفر دیگر و کشور از استعمار خارج کردن واکثر شون هم شهیدشدند برای اسایش بعضی که الان هم از انها خبری نیست هر کس دلش میخواهد همانطو ر جیب برادر قوماش پر می کنه مردم به فلاکت انداخته حرف درست بزن ضیا اینجا مملکت ایران است

خیری 27 3 پاسخ 1399/4/15 -23:13

شما که شغل دارین .ما ها که شغل نداریم .دزدی هم بلد نشدیم .وام هم نمی دهند .خاک عالم به سرشان.رئیس جمهوری که نتواند از خودش اراده داشته باشد .و حرف کس دیگری را گوش بدهد .به درد ایران نمی خورد .مثل ناصر الدین شاه که گفت پادشاهی که بدون اجازه نمی تواند به شمال وجنوب کشورش برود به چه دردی می خورد.روسای جمهور ما شده ناصر الدین شاه

پیام 1399/4/15 -23:47

حرف دل منو زدی خیری جان بیکاری بد دردیه

حمید 1399/4/16 -08:09

واقعا راست گفتی ، رییس جمهوری که اراده ای از خودش ندارد و چشمش به دهان دیگری است بدرد ایران نمی خورد

تاب 29 11 پاسخ 1399/4/15 -23:05

آقای عزیز شما چه کم داری از صدا سیما جوانان بیگار بگویند نه شما نه گرمی کشیدب نه سرما

روحا 13 17 پاسخ 1399/4/15 -23:01

انشا الله جوانی شما با آمریکا به دستت می آید نگران نباش مجری

روح اله 37 16 پاسخ 1399/4/15 -22:40

حرف مفت نزن. ۲۰ سالت بود از صدقه سری احمدینژاد تحویلت گرفتن مجری شدی کار و کسب برا خودت راه انداختی. حالا اگه به فرض هم جوانیت تباه شده مال این دولت روحانیه . من خونه ماشین و حتی کارم در دوره احمدینژاده. ولی الان هر چی پس انداز کردم بابت تورم لحظه به لحظه از جیبم میره .

یکی از مردم 1399/4/16 -03:14

تا وقتی امثال شماها هستید هیچ چی تو ایران درست نمیشه...احمدی نژاد و روحانی و خاتمی و رفسنجانی همه یکی هستند نقابشون فرق داره...حالا هی بدو دنبال این اسم و اون اسم!!!!

ناظمی 37 6 پاسخ 1399/4/15 -22:00

تودیگه چراناشکری میکنی؟۲۸سالته مثل یه اقازاده زندگی کردی وعشق وحال میکنی پس ماها که جوونیمون رو توجبهه ها سپری کردیم والان یه الونک برای زندگی نداریم چی بایدبگیم؟

مریم 25 3 پاسخ 1399/4/15 -21:58

چه تلخ بود زندگی مون

رتبه 4 کنکور 28 14 پاسخ 1399/4/15 -21:52

برای تو بد نشد که. کلی پول زدی توی جیب

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
پیشنهاد ما
هر چه که موجب پیشگیری از بیماری کرونا گردد، واجب است / هر خانه، یک حسینیه را محقق کنیم
ویران کردن دیوارهای 130 باغ بدون هشدار قبلی و با توضیحات گنگ بعدی در مشهد /  یک باغدار: مجوز دادگاه داشتم / نماینده چناران: تخریب‌ها، پیگرد قانونی دارد
انفجار بیروت؛ آیا چرنوبیل جدیدی در راه است؟ / شباهت‌های انفجار بیروت با حادثه قطار نیشابور
پشت پرده ماجرای پس ندادن خانه‌های سعادت‌آباد توسط نمایندگان پیشین مجلس / حسینی: در دوره قالیباف تهاتر شد / داستان مربوط به مجلس هفتم است، نه دهم!
ایران وارد عصری جدیدی می‌شود/ پشت پرده قرارداد با روسیه و چین؛ جنگ سرد جدیدی در راه است؟
وکیل بقایی: او حین تصادف از کرمانشاه برمی‌گشت و در حال فرار از کشور نبود / عجیب نیست اگر احمدی‌نژاد برایش تظلم خواهی کند / حاضرم برای اثبات بی‌گناهی بقایی مناظره کنم
۱۰۰سال پس از قراردادهای جنجالی با بریتانیا، ایران نظر به چین دارد / بحث‌برانگیزترین قراردادهای دوران قاجار و پهلوی را بشناسید