توقیف بنز و BMW قاچاق در آزاد راه تهران – کرج

فرمانده انتظامی البرز از کشف ۶۵ میلیارد ریال خودرو و لوازم یدکی خودرو قاچاق در این استان خبرداد.

توقیف بنز و BMW قاچاق در آزاد راه تهران – کرج

سردار عباسعلی محمدیان، اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر دپو و احتکار تعداد قابل توجهی لوازم یدکی خودرو در یک نمایندگی فروش خودرو در شهر کرج، بررسی موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گفت.

وی، ادامه داد: ماموران پس از اطمینان از صحت خبر با هماهنگی مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنجا تعداد زیادی از انواع لوازم یدکی خودرو که برای ایجاد تشنج در بازار لوازم یدکی خودرو احتکار شده بودند کشف کردند.

این مسئول، افزود: بنا بر اعلام کارشناسان ارزش اموال احتکاری کشف شده ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده و یک نفر در این زمینه دستگیر شده است.

سردار محمدیان، در ادامه با اشاره به کشف دو دستگاه خودروی قاچاق به ارزش ۵۵ میلیارد ریال در استان البرز، بیان کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان البرز حین گشت زنی در آزادراه تهران- کرج دو دستگاه خودرو بنز و BMW مشکوک شده و دستور توقف آنها را صادر کردند.

فرمانده نیروی انتظامی البرز، گفت: ماموران پس از بررسی مدارک خودروها متوجه شدند خودروها به صورت موقت به نام دو نفر از اتباع کشورهای همسایه وارد کشور شده و آنها نیز به صورت غیرقانونی خودروها را به دو فرد ایرانی فروخته‌اند که برابر قانون این نوع خودروها قاچاق محسوب می‌شود.

وی، خاطرنشان کرد: بنابر نظر کارشناسان ارزش خودرو قاچاق کشف شده ۵۵ میلیارد ریال اعلام شده است.

سردار محمدیان، از مردم خواست در صورت اطلاع از دپو هرگونه اموال قاچاق و احتکاری که معیشت و زندگی مردم را با اختلال روبرو می‌کند، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به ماموران اطلاع دهند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها