فال روزانه سه‌شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۹

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفاً جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه سه‌شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۹

دوست عزیزی که ۱۷ تیر به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. انسان پرانرژی و برون‌گرایی هستید و امسال فرصتی پیدا می‌کنید تا از این روحیه نهایت استفاده را ببرید، اما مواظب باشید که در خوش‌گذرانی زیاده‌روی نکنید. در ماه مهر مشکلی برای یکی از اعضای خانواده شما پیش می‌آید و روزگار در ماه آبان امسال به شما سخت می‌گیرد و در فروردین ماه سال آینده سرتان حسابی شلوغ می‌شود، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که در نهایت ایام به کام‌تان خواهد بود. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با کار و تلاش به پایان برسانید و به اطرافیان ثابت نمایید که در برابر مشکلات کمر خم نمی‌کنید.

فروردین

انسان احساساتی هستید و زود تحت‌تأثیر قرار می‌گیرید، این روحیه را کنار بگذارید و واقعیت‌های زندگی را بپذیرید. پولی که با هزار و یک زحمت بدست آورده‌اید را بدون مشورت سرمایه‌گذاری نکنید. احتمال زیادی وجود دارد که حرف ناشایستی از دهان‌تان بیرون آید و زمینه ناراحتی اطرافیان را فراهم کند، در چنین شرایطی بیشتر از همیشه مواظب حرف‌های‌تان باشید و چیزی نگویید که اطرافیان را دلخور کند. شرایط برای کار و تلاش مهیا است و امروز بیشتر از همیشه کار کنید. به خاطر داشته باشید که با سبک زندگی ناسالم، نه تنها خود را به خطر می‌اندازید، بلکه سلامت افراد خانواده شما نیز به خطر می‌افتد. فردی صحبت‌های ناروایی را درباره شما با همسر یا عشق‌زندگی‌تان درمیان گذاشته، به همین دلیل امروز عشق‌زندگی‌تان رفتار خوبی با شما نخواهد داشت.

اردیبهشت

بیشتر از همیشه حواس‌تان را به انجام کار‌ها جمع کنید چرا که احتمال سهل‌انگاری شما وجود دارد. روز خوبی را در پیش دارید و به رغم‌اینکه انتظارش را نداشتید، پولی به دست‌تان می‌رسد. فرصت مناسبی پیدا می‌کنید تا در کنار اعضای خانواده خوش بگذرانید. رویا و خیال را کنار بگذارید و با واقعیت‌های زندگی روبرو شوید. اختلاف‌نظر‌های زیادی میان شما و اطرافیان ایجاد خواهد شد.

خرداد

امروز با حجم زیادی از کار‌ها روبرو خواهید شد، اما انرژی لازم را بدست می‌آورید و خسته نخواهید شد. پولی که با هزار و یک زحمت به دست آورده‌اید را ولخرجی نکنید. انسان محبوبی هستید و امروز اطرافیان را مانند آهنربا به خودتان جذب می‌کنید. مشغله‌های کاری زیادی دارید و از رسیدگی به اعضای خانواده و همسر یا عشق‌زندگی‌تان غافل می‌شوید. فردی که خاطرش برای شما عزیز است قولی به شما داده، اما امروز مشخص می‌شود که توان وفای به عهد را ندارد و قادر به انجام این قول نیست. به این فرد سخت نگیرید و بد قولی که در حق شما روا داشته را به روی ایشان نیاورید.

تیر

ذهن آشفته‌ای دارید و نگرانی و اضطراب ذهن‌تان را فلج کرده و قادر به فکرکردن به امور مهم زندگی نیستید، قبل از اینکه این وضعیت جلوی پیشرفت شما را بگیرد و سلامت‌تان را به‌خطر بیاندازد، به هر قیمتی که شده اضطراب و نگرانی را از ذهن و جسم خود دور کنید و دغدغه‌ها را کنار بگذارید. امروز قرار است پولی روانه حساب‌های بانکی‌تان شود، اما از پول خبری نیست و این وضعیت زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند.

مرداد

بدرفتاری با همسر یا عشق‌‌ زندگی‌تان را کنار بگذارید. برای افزایش درآمد پول خود را تجارتی مطمئن و بی‌ضرر سرمایه‌گذاری کنید. روزی رمانتیک و سرشار از عشق و محبت را تجربه می‌کنید. فرد سرشناس و بانفوذی سر راه‌تان قرار خواهد گرفت. امروز با فردی ملاقات می‌کنید که مدت‌ها پیش میان شما و این فرد دلخوری وجود داشته است، این دلخوری را فراموش کنید و با این فرد از در دوستی وارد شوید.

شهریور

انسان صبوری نیستید و زود ناراحت می‌شوید، این روحیه به غیر از اضطراب و نگرانی چیزی برای شما به دنبال ندارد. به لحاظ کاری با رقبای زیادی طرف هستید، اما به این رقبا میدان ندهید و برای موفقیت از هوش سرشار خود کمک بگیرید. ایده‌های زیادی در ذهن دارید، اما تاکنون برای انجام این ایده‌ها آستین بالا نزد‌ه‌اید، امروز زمان مناسبی است که به ایده‌های خود جامه عمل بپوشانید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز حسابی شما را تحویل می‌گیرد و جام وجودتان را از عشق لبریز می‌کند.

مهر

فردی از آشنایان به دستاورد‌های شما حسادت می‌کند و چشم دیدن موفقیت‌های‌تان را ندارد. نگرانی‌های بیش‌از‌حد را کنار بگذارید و به خاطر داشته باشید که کاری از دست شما برای حل تمام مشکلات دنیا بر‌نمی‌آید. امروز یکی از دوستان نزدیک پیشنهاد وسوسه انگیزی را برای افزایش درآمد مطرح می‌کند، این پیشنهاد را جدی بگیرید و مطمئن باشید عملی‌کردن آن، سود سرشاری را روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌کند. فرصتی دست می‌دهد تا به کار‌های عقب‌افتاده رسیدگی کنید. روز خوبی برای عاشقی نیست و همسر یا عشق‌زندگی‌تان حوصله شما را ندارد. انسان درون‌گرایی هستید و امروز فرصتی برای خلوت و تنهایی پیدا می‌کنید.

آبان

بیش‌ازحد به خواسته‌های دل‌تان اهمیت می‌دهید و انسان هوس‌بازی هستید، اگر مواظب این روحیه نباشید، امروز کار دست خودتان می‌دهید. فردی به شما پیشنهاد سرمایه‌گذاری می‌کند، این پیشنهاد را جدی بگیرید و زمینه افزایش درآمدتان را فراهم کنید. غم و غصه‌های زندگی را با حضور در کنار اعضای خانواده فراموش کنید. در محل‌کار یا منزل به موفقیت چشمگیری دست پیدا خواهید کرد. وقت خود را با رفاقت‌های بی‌جا تلف نکنید. احتمال ایجاد سوء‌تفاهمی میان شما و آشنایان وجود دارد.

آذر

سری به بزرگ‌تر‌ها بزنید و از آن‌ها دلجویی کنید. قدر لحظه‌های زندگی خود را بدانید و تا می‌توانید عاشقی کنید. مسئولیت‌های که بردوش دارید را به بهترین نحو ممکن انجام دهید و تنبلی را کنار بگذارید. به فکر روز مبادا باشید و امروز پولی را برای آینده پس‌انداز کنید. حواس‌تان را بیشتر از همیشه جمع کنید و مواظب اتفاق‌های اطراف‌تان باشید. اعتمادبه‌نفس سرشاری دارید، اما از این روحیه استفاده کافی را نمی‌برید، از امروز خودتان را دست‌کم نگیرید و به موفقیت‌های بیشتری فکر کنید.

دی

برای جلوگیری از اضافه وزن از ورزش و تحرک کمک بگیرید. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز نکرده‌اید و احتمال زیادی وجود دارد که ولخرجی کنید، در نتیجه امروز بیشتر از همیشه حواس‌تان به حساب‌و‌کتاب‌های‌تان باشد و روز را بدون ولخرجی و خرید‌های غیرضروری به پایان برسانید. به مشکلی بر می‌خورید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که اعضای خانواده شما را تنها نمی‌گذارند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان روز خوبی را در پیش ندارد و احتمال زیادی وجود دارد که گرفتار بستر بیماری شود. زندگی را جدی بگیرید و اجازه ندهید کار‌های عقب افتاده روی هم تلنبار شود.

بهمن

با نگرانی‌های زیادی در زندگی روبرو هستید و شبی نیست که خواب راحتی داشته باشید، قبل از اینکه ادامه این وضعیت کار شما را به بستر بیماری بیاندازد، امروز به خودتان مرخصی بدهید و با یکی از اعضای خانواده یا دوستان صمیمی که رابطه خوبی با ایشان دارید، گفتگو کنید و بار نگرانی‌های‌تان را زمین بگذارید. علاقه‌ای که به فراگیری علم و دانش دارید را دست‌کم نگیرید و به لطف این روحیه، افق‌های جدیدی را در پیش‌روی خود قرار دهید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان را در مشکلات تنها نگذارید و پشتیبان ایشان باشید. اتفاق ناخوشایندی در محل کار یا منزل انتظار شما را می‌کشد. امروز ناخواسته اشتباهی را مرتکب می‌شوید، مسئولیت این اشتباه را بر عهده بگیرید و به اطرافیان ثابت کنید که انسان مسئولیت‌پذیری هستید.

اسفند

دست‌تان را به زانوی خودتان بگیرید و مشکلات را حل کنید. فرصتی برای افزایش درآمد در پیش روی شما قرار دارد، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید. نظر خود را به اطرافیان اعمال می‌کنید و با زورگویی حرف خود را به کرسی می‌نشانید. این رویکرد شما را به فرد منفوری تبدیل کرده و کسی از شما دل خوشی ندارد، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و از امروز زورگویی را کنار بگذارید و پذیرای نظر اطرافیان باشید. دیدگاه خود به دنیا را تغییر دهید و از زندگی لذت ببرید. روزی عاشقانه را آغاز کرده‌اید و از عشق بی‌پایان همسر یا عشق‌زندگی‌تان بهره خواهید برد. خستگی نمی‌شناسید و امروز احساس می‌کنید که شکست‌ناپذیر شده‌اید، این روحیه را تا انتهای شب حفظ کنید و کار دشواری که مدتی است مشغول انجام آن هستید را به پایان برسانید.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها