نانوایی‌های متخلف یزد امسال ۶۰ میلیون تومان جریمه شدند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: به دنبال بازرسی از نانوایی‌های سطح استان یزد، واحدهای متخلف امسال نزدیک به ۶۰ میلیون تومان جریمه شدند.

نانوایی‌های متخلف یزد امسال ۶۰ میلیون تومان جریمه شدند

محمدرضا علمدار یزدی، از انجام ۲ هزار بازرسی و تشکیل ۱۰۲ پرونده تخلف در بازدید از نانوایی‌های سطح استان در سه ماهه اول سال جاری خبر داد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد، بیان کرد: ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده بالغ بر ۵۸۰ میلیون و ۶۱۴ هزار ریال بوده است.

وی، ادامه داد: بازدید از نانوایی‌های سطح استان عموماً به صورت گشت مشترک و با حضور بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، نمایندگان فرمانداری شهرستان، بازرسان اتاق اصناف و اتحادیه صنف نانوایان صورت می‌پذیرد.

علمدار یزدی، گفت: در این بازدیدها مشاهده عملکرد مثبت و یا منفی واحدهای نانوایی بر روند درخواست افزایش سهمیه و یا کاهش سهمیه نانوایان تأثیر می‌گذارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد، افزود: برگزاری گشت مشترک بازرسی در سطح شهرستان‌های تابعه نیز در حال انجام است و در این رابطه اقدامات مشابه به عمل می‌آید.

علمدار یزدی، از همشهریان درخواست کرد: برای ارائه هرگونه گزارش و پیشنهاد با تلفن ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد تماس حاصل کنند.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها