۵ فوتی حاصل برگزاری۲عروسی در گنبد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان با بیان این که ۹۰ نفر در بیمارستان پنج آذر گرگان بستری هستند، گفت: ظرفیت این بیمارستان پر شده است.

۵ فوتی حاصل برگزاری۲عروسی در گنبد

سراج الدین عارف نیا پیش از ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: پیک اول کرونا اسفندماه رقم خورد و تا خردادماه به آرامش نسبی رسیده بودیم.

وی افزود: اما از چند روز گذشته شاهد روند افزایشی شیوع کرونا هستیم و اکنون آمار بستری روزانه ما به ۱۰۰ نفر رسیده است.

عارف نیا گفت: در حاضر حدود ۷۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری بوده و روزانه با ترخیص عده ای، حدود ۲۰ نفر به این تعداد اضافه می شود و این روند تا جایی ادامه دارد که موازنه بین ترخیص و بستری ایجاد شود.

وی بیان کرد: از لحظه ای که تمام قواعد رعایت شود دو هفته زمان لازم است که تاثیر خودش را نشان دهد.

عارف نیا تصریح کرد: دو عامل عروسی و عزا از اواخر خرداد ماه سبب شد که پیک مجددی را در گلستان شاهد باشیم.

وی ادامه داد: حاصل دو عروسی در یکی از روستاهای گنبدکاووس فارغ از افزایش تعداد مبتلایان، سبب شد پنج نفر فوت کنند.

عارف نیا تصریح کرد: همچنین برگزاری یک عروسی در بندرگز و نوکنده سبب افزایش بستری ها شد و در یک روز هفت نفر از شرکت کنندگان این مراسم به بیمارستان مراجعه کردند.

وی با بیان این که ۹۰ نفر در بیمارستان پنج آذر بستری هستند، اضافه کرد: تخت های بیمارستان پنج آذر گرگان پر شده و دو بخش از بیمارستان صیاد هم به عنوان پشتیبان آماده شده است.

منبع: مهر

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    عروسی میرونند از آنطرف مراسم عزا میشود. بابا دست از ابن هزینه تراشی ها بردارید حالا که کرونا به کمک هزینه ازدواج و عزا اقشار کم درآمد آمده خودمان میخواهیم به اجبار و با ترس از کرونا برگزار کنیم بابا چه اصراری است همه را به دردسر میاندازیید. ول کنید این خرج کردن ها را....مردم هم مریض نکنید.نه عروسی نه عزا.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها