فال روزانه چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۹

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفاً جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۹

دوست عزیزی که ۱۸ تیر به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید سایه همای سعادت روی سر شما می‌افتد و شرایطی برای پیشرفت و موفقیت پیدا می‌کنید. در ماه اکتبر فرصت‌های زیادی پیدا می‌کنید تا در کنار دوستان و اعضای خانواده باشید و حسابی خوش بگذرانید، اما مواظب باشید که این شرایط زمینه ولخرجی شما را فراهم نکند. در آذر ماه امسال یکی از دوستان کار ناشایستی در قبال شما انجام می‌دهد، این رفتار را به دل نگیرید و گذشت کنید. سالی که با تولدتان آغاز شده را به فال نیک بگیرید و این سال را به الگویی از کار و تلاش برای سال‌های آینده زندگی‌تان تبدیل نمایید.

فروردین

بیش‌از‌حد خودتان را برای اشتباه‌های گذشته سرزنش نکنید. سرمایه‌گذاری در بازار املاک و مستغلات، سود چشمگیری را نصیب شما خواهد کرد. به نظر‌های اطرافیان احترام بگذارید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز توقع‌های زیادی از شما دارد و این روحیه دلخوری شما را به دنبال خواهد داشت. به لحاظ کاری روز خوبی را در پیش دارید و با مشکلی مواجه نخواهید شد.

اردیبهشت

دست‌تان را به زانوی خودتان بگیرید و مشکلات را حل کنید. فردی که اعتماد زیادی به ایشان دارید امروز به شما ثابت می‌کند که لیاقت اعتماد‌تان را ندارد. برای ایجاد محبت بیشتر با همسر یا عشق‌زندگی‌تان، وقت بیشتری را کنار ایشان سپری کنید. امروز مشکل کوچکی سر راه شما قرار می‌گیرد، اجازه ندهید این مشکل میان شما و برنامه‌های‌تان فاصله‌ای بیاندازد و با تلاش و کوشش، این مشکل را از سر راه بردارید.

خرداد

روز عاشقانه‌ای را آغاز کرده‌اید و طعم عشقی شیرین و خاطره‌انگیز را خواهید چشید. قصد مشارکت تجاری یا عقدقراردادی را دارید، اما قبل از هرگونه فعالیت مالی، یک بار دیگر تمام شرایط کار را بررسی کنید. اعضای خانواده مشکلات زیادی دارند، اما امروز فرصتی برای رسیدگی به مشکلات خانوادگی پیدا نمی‌کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز با انجام کار پسندیده ای، شما را حسابی خوشنود و خوشحال می‌کند.

تیر

با اطرافیان مهربان باشید و برای خودتان دشمن‌تراشی نکنید. زحمت زیادی در زندگی کشیده‌اید و شبانه‌روز کار کرده‌اید، امروز بخت با شما یار است و مزد زحمت‌های شبانه‌روزی خود را دریافت خواهید کرد. از این شرایط درس بگیرید و هرگز از تلاش و کوشش دست برندارید. امروز به این نتیجه می‌رسید که توقع‌های بی‌جایی از یکی از اعضای خانواده دارید. با اتفاق فرخنده‌ای در رابطه با همسر یا عشق‌زندگی‌تان روبرو خواهید شد. فردی قصد بازی با آبروی شما را دارد، این فرد را شناسایی کنید و به ایشان ثابت نمایید که آبروی خود را از سر راه گیر نیاورده‌اید.

مرداد

یکی از اطرافیان در بستر بیماری است و به کمک شما نیاز دارد. بیش‌از‌حد به دغدغه‌های مالی فکر نکنید. یکی از دوستان به دیدار شما می‌آید و نظر شما را برای انجام کاری جویا می‌شود. فردی عاشق شما است و در آتش عشق‌تان می‌سوزد، امروز این فرد عشق سوزانش را با شما در میان می‌گذارد و راز این عشق را برملا می‌کند. به این عشق پاسخ مثبت دهید و مطمئن باشید که عشقی گرم و ماندگار را تجربه خواهید کرد. زحمت‌هایی که در گذشته کشیده‌اید امروز به بار می‌نشیند. فرصتی پیدا می‌کنید تا گشتی در پارک و خیابان بزنید و به آرامش برسید.

شهریور

روز خوبی در پیش دارید و با شرایطی برای موفقیت‌های بیشتر روبرو خواهید شد. امروز یکی از اعضای خانواده به کمک شما می‌آید و از این کمک، سود خوبی روانه جیب‌تان می‌شود. این شرایط را به خاطر داشته باشید و در اولین فرصتی کمک این فرد را تلافی کنید. خبری فرخنده و غیرمنتظره به دست شما می‌رسد، این خبر را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و لحظات شادی را برای اهل منزل به ارمغان بیاورید. ترشرویی به صلاح شما نیست و با اطرافیان از در محبت وارد شوید.

مهر

قبل از اینکه زیر بار نگرانی‌ها کمر خم کنید، فکری به حال آرامش‌تان بردارید. برنامه‌های زیادی برای افزایش درآمد و پیشرفت دارید، اما از آنجایی که حرف در دهان شما بند نمی‌شود و انسان رازنگه‌داری نیستید، احتمال شکست این برنامه‌ها بسیار است. در نتیجه از امروز تصمیم بگیرید که راز‌های حرفه‌ای و کاری خود را با کسی درمیان نگذارید و رازنگه داری در پیش بگیرید. فرصتی پیدا می‌کنید تا حالی از رفقای قدیمی بپرسید. امروز عاشق می‌شوید و تنهایی‌های شما به پایان می‌رسد.

آبان

امروز مهمان ناخوانده‌ای به شما سر می‌زند و در ابتدا از حضور این مهمان ناراحت می‌شوید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این مهمان خبر‌های خوشی با خود به همراه آورده و زمینه شادی و نشاط شما و دیگر افراد خانواده را فراهم می‌کند. انسان ایده‌آل گرایی هستید و انتظارات زیادی از خودتان دارید، این وضعیت روحیه شما را تضعیف کرده و باعث شده تا احساس کنید که از عهده انجام کار‌های مهم بر نمی‌آیید. به جای ادامه این رویکرد، به خودتان سخت نگیرید و توقع‌های خود را کاهش دهید. احتمال زیادی وجود دارد که رفتار نامناسب همسر یا عشق‌زندگی‌تان زمینه ناراحتی شما را فراهم کند.

آذر

روزی آکنده از خوشی و شادکامی را در پیش‌رو دارید و امروز روی غصه و غم را نخواهید دید. وقت و هزینه خود را به انجام کار‌های بی‌اهمیت اختصاص ندهید و حواس‌تان به گذر عمر باشد. کاری که مدت‌ها است انجام آن به تعویق افتاده است، امروز با کمک همکاران به پایان می‌رسد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز خستگی‌ها را از تن شما بیرون خواهد کرد.

دی

انسان سخت‌کوش و پرتلاشی هستید، امروز زمان آن فرا رسیده که کمی استراحت کنید و خستگی‌ها را از تن بیرون نمایید. فکر افزایش درآمد از راه‌های غیرقانونی را از سرتان بیرون کنید. تصمیم مهمی در پیش دارید، اما اطرافیان در این تصمیم دخالت می‌کنند، اما به صلاح شما نیست که اجازه بدهید اطرافیان به جای شما تصمیم‌گیری کنند. دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید و امروز حس‌و‌حال عاشقانه‌ای دارید. شرایط مناسبی برای معامله و امور مالی در پیش‌رو دارید. اطرافیان امروز با انجام کاری، زمینه شادی و دلخوشی شما را فراهم می‌کنند.

بهمن

فکر بکری به ذهن شما خطور کرده و بر این باور هستید که انجام این فکر شما را به سود و ثروت چشمگیری خواهد رساند. این باور کاملا درست است و به هر قیمتی که شده زمینه اجرای این فکر بکر را فراهم کنید و مطمئن باشید که با موفقیت و پیشرفت فاصله چندانی ندارید. انسان مهربان و ساده‌دلی هستید و حرف‌دل‌تان را رک و بی‌پرده به زبان می‌آورید، این روحیه امروز کار دست‌تان می‌دهد و فردی از صحبت‌های بی‌پرده شما ناراحت خواهد شد. این رویکرد را تغییر دهید و از امروز به خودتان قول بدهید که در کنار صداقت، حرف‌های خود را بی‌پرده و رک مطرح نکنید تا کسی از لحن گفتار شما ناراحت نشود.

اسفند

تصمیم مهمی گرفته‌اید و مطمئن باشید که این تصمیم صلاح شما و اطرافیان را به دنبال دارد. اگر مواظب مال و سرمایه‌تان نباشید، زودتر از چیزی که فکرش را بکنید از بین می‌رود. رازی در دل دارید و می‌خواهید این راز را با همسر یا عشق‌زندگی‌تان درمیان بگذارید، اما روز خوبی را برای برملاکردن این راز انتخاب نکرده‌اید. نظر‌های خود را به دیگران تحمیل نکنید و اجازه دهید که اعضای خانواده سرنوشت خودشان را در اختیار بگیرند. با شناخت نقاط ضعف و قدرت خود، در‌های تازه‌ای از موفقیت را به روی خود باز کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز رفتار ناپسندی را با شما در پیش می‌گیرد.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها