کلنگ پروژه پارک شمس شهر جدید سهند بر زمین زده شد

با حضور جمعی از مسئولان، کلنگ پروژه پارک شمس فاز۳ شهر جدید سهند بر زمین زده شد.

کلنگ پروژه پارک شمس شهر جدید سهند بر زمین زده شد

فرماندار شهرستان اسکو، در مراسم کلنگ زنی پروژه پارک شمس فاز۳ شهر جدید سهند، اظهار کرد: در راستای افزایش فضای سبز با مشارکت شرکت عمران شهر سهند و شهرداری این شهر، قدم‌هایی برای احداث پارک‌های مختلف برداشته شده است.

بابک رضی منش، افزود: مردم از مسئولان انتظار دارند تا طبق زمانبندی اعلام شده پروژه‌ها به اتمام برسد و امید است با برنامه‌های جامع به بهره برداری برسند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر سهند، نیز با اشاره به احداث پارک شمس گفت: توسعه فضای سبز از اولویت برنامه‌های این شرکت بوده و احداث پارک شمس و نیز پارک کودک فاز سه سهند در این راستا انجام شده و طی ماه‌های آینده به اتمام می‌رسد.

عباس مصطفوی، افزود: امسال هفت پارک دیگر نیز در سطح شهر احداث می‌شود و به‌زودی شاهد کلنگ زنی این پارک‌ها در همه فازهای شهر سهند خواهیم بود.

وی، با اشاره به اهتمام شرکت عمران شهر سهند به اتمام پروژه‌های نیمه تمام، گفت: تمامی پروژه‌های سال‌های قبل شرکت عمران از قبیل مدرسه‌های جدید، مجتمع فرهنگی، پارک‌ها و ... در شهریور ماه امسال به‌اتمام خواهد رسید.

مصطفوی، با اشاره به معرفی ۹۹ پروژه جدید عمرانی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی و شروع ۳۲ پروژه تا به امروز، گفت: مطمئنا سال ۱۴۰۰ سال شکوفایی شهر جدید سهند و تحقق «سهند عروس شهرهای جدید کشور» خواهد بود.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها