اعتراض نماینده مجلس به وزیر علوم/ چرا کمر به نابودی پیام نور بستید ؟!

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره وضعیت استخدامی کارکنان و اساتید دانشگاه پیام نور به وزییر علوم اعتراض کرد.

اعتراض نماینده مجلس به وزیر علوم/ چرا کمر به نابودی پیام نور بستید ؟!

کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس جلسه ای با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار کرد. امان قلیچ شادمهر، نماینده گنبد کاووس و عضو این کمیسیون در بخشی از سخنان خود درباره مشکلات دانشگاهیان گفت:«آقای وزیر چرا این همه فشار به پیام نور چرا این همه بی مهری به پیام نور و چرا کمر به نابودی پیام نور بستید ؟! برای کارمندان پیام نور حتی یک درصد از پنجاه درصد افزایش حقوق اعمال نشده و تبدیل وضعیت نمی‌شوند»

شادمهر افزود: "نقش دانشگاه پیام نور در ارتقاء علمی دانشجویان از دیگر دانشگاه ها نه تنها کمتر نیست بلکه از جنبه هایی، بسیاربیشتر و موثرتر بوده است؛ بسیاری از طریق پیام نور به جایگاه رفیع دانش رسیدند؛ پیام نور متعلق به قشر آسیب پذیر، متعلق به قشر کشاورزان و کارگران است. اگر راست می‌گویید بروید غیرانتفاعی ها را جمع کنید!"

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، در بخش دیگر از سخنانش در حضور وزیر علوم، از تعارض رفتار با کارمندان دانشگاههای دولتی در مقایسه با دیگر دستگاههای دولتی از جمله عدم تخصیص کامل افزایش حقوق موسوم به 50 درصدی به کارمندان دانشگاهای دولتی گله مند شد.

شادمهردرباره منع ارتقاء شغلی با بهانه ستاره دارکردن پستهای مدیریتی نیز افزود: "برای کارمندان در حوزه مدیریتی میانی بی عدالتی می‌شود، مدیریت کلان که بماند! به عنوان مثال یک کارمند رسمی با بیست سال سابقه و درجه دکترا نمیتواند پست مدیریتی در شان سابقه و تحصیلات خود بگیرد این ظلم آشکار است لطفا بدون تعارف صریح اعلام کنید چرا تبعیض آشکار؟! چرا هوای کارمندان خودتان و خانواده خودتان را ندارید. لطفا به تعارض ها و بی عدالتی ها پایان دهید."

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها