بیش از ۴۴ هزار نفر در طرح ملی مسکن در استان کرمان ثبت‌نام کردند

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان از ثبت‌نام ۴۴ هزار و ۳۳۳ نفر در استان کرمان در طرح ملی مسکن در استان کرمان خبر داد.

بیش از ۴۴ هزار نفر در طرح ملی مسکن در استان کرمان ثبت‌نام کردند

علی حاجی‌زاده، ظهر امروز در شورای مسکن استان کرمان که با حضور فدائی استاندار کرمان برگزار شد اظهار داشت: طرح اقدام ملی مسکن در استان کرمان در سه مرحله در حال اجرا است.

ویف با بیان اینکه تاکنون 44 هزار و 333 نفر در استان کرمان در طرح اقدام ملی مسکن ثبت‌نام کردند گفت: از این تعداد در شمال استان 29 هزار و 873 نفر و بیش از سه هزار و 800 نفر در جنوب استان کرمان ثبت‌نام کردند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان، با اشاره به اینکه تاکنون تعداد 11 هزار و 523 نفر واجد شرایط این طرح مشخص شدند و فرآیند احراز شرایط همچنان در حال انجام است افزود: 10 هزار و 697 نفر افرادی هستند که به‌وسیله آموزش و پرورش و مجموعه وزارت دفاع ثبت‌نام کردند.

وی، با بیان اینکه حدود سه هزار نفر در شهر کرمان واجد شرایط طرح اقدام ملی مسکن هستند گفت: پیش‌بینی می‌شود در استان کرمان بیش از دو هزار نفر از فرهنگیان نیز واجد شرایط طرح اقدام ملی مسکن باشند.

حاجی‌زاده، با اشاره به اینکه در شهر بم با مشکل تامین زمین برای ساخت مسکن طرح اقدام ملی روبه‌رو هستیم افزود: در شهرهای زیر 100 هزار نفر جمعیت و در شهرهای رابر و اختیارآباد نیز با مشکل تامین زمین روبه‌رو هستیم.

وی، با بیان اینکه تاکنون پیگیری‌هایی زیادی انجام شده اما هیچ دستگاهی حتی یک متر زمین برای طرح اقدام ملی مسکن به ما معرفی نکرده است گفت: موجودی راه و شهرسازی در رابطه با اراضی مسکونی در شهر کرمان تقریبا صفر است.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها