احتمال قرنطینه اصفهان در صورت تداوم شیوع ویروس کرونا

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس یازدهم با بیان اینکه تردد مسافران و بازگشایی استخرها مهمترین عامل بروز وضعیت هشدار در اصفهان بوده است تاکیدکرد که در صورت تداوم، محدودیت‌های مجدد در این استان اعمال خواهد شد.

احتمال قرنطینه اصفهان در صورت تداوم شیوع ویروس کرونا

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس یازدهم با بیان اینکه تردد مسافران و بازگشایی استخرها مهمترین عامل بروز وضعیت هشدار در اصفهان بوده است تاکیدکرد که در صورت تداوم این وضعیت محدودیت‌های مجدد در این استان اعمال خواهد شد.

حسین محمدصالحی دارانی در مورد دلیل قرار گرفتن اصفهان در وضعیت هشدار در پی گسترش دامنه شیوع ویروس کرونا در این استان، گفت: متاسفانه به این دلیل که برخی شهرهای استان اصفهان مرکز گردشگری هستند و رفت و آمد مسافر در آنها بیشتر است، مجدد از نظر شیوع ویروس کرونا در وضعیت هشدار قرار گرفته‌اند و هرچند همچنان مراکز ورزشی و اماکن مختلف که در آنها امکان ازدحام وجود دارد، تعطیل هستند، اما بازگشایی استخرهای ورزشی به بروز این وضعیت دامن زده است.

کدام شهرهای استان اصفهان در وضعیت قرمز قرار دارند؟

نماینده مردم فریدن، چادگان، فریدون شهر و بویین میاندشت در مجلس شورای اسلامی در بیان شهرهایی از استان اصفهان که وضعیت سفید یا قرمز دارند، ادامه داد: بسیاری از شهرهای این استان از جمله شهرهای حوزه انتخابیه‌ام در وضعیت سفید قرار دارند و شهرهایی همچون گلپایگان در وضعیت قرمز قرار گرفته‌اند و تعدادی از شهرها هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

وی با اشاره به دیگر دلایل شیوع ویروس کرونا در استان اصفهان، تصریح کرد: عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی از مهمترین دلایل شیوع گسترده ویروس کرونا در استان اصفهان است که بسیاری از مسافران نسبت به این مهم بی‌توجه هستند و همین موضوع باعث شد که در این استان به پیک دوم ابتلا به این بیماری برسیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم یادآور شد: هم‌اکنون مردم باید به رعایت این اصول توجه کنند تا بار دیگر محدودیت‌هایی در قالب تعطیلی مراکز آموزشی و اصناف مختلف اعمال نشود که نتیجه آن آسیب به حوزه آموزشی و کسب و کار مردم خواهد بود.

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس یازدهم، تاکید کرد: ستاد مقابله با کرونا در این منطقه اعلام کرده است که چنانچه این وضعیت استمرار داشته باشد ناچار به اعمال محدودیت تردد و قرنطینه شهرهای دارای وضعیت هشدار خواهد شد./

منبع: خانه ملت

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    باید قرنطینه شود و استخرها تعطیل و ورودی شهرها کنترل و ضدعفونی شهر و ماشین ها.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها