تفرجگاه‌های گرگان تعطیل می‌شود

در جلسه امروز ستاد مقابله با ویروس کرونا در گرگان، ورود به تفرجگاه‌های این شهرستان از جمله النگدره، ناهارخوران، پارک قرق، جعفرآباد، روستای زیارت، توشن و شموشک تعطیل می‌شود.

تفرجگاه‌های گرگان تعطیل می‌شود

فرماندار گرگان صبح امروز در حاشیه این جلسه اظهار کرد: با توجه به آمار بستری و آزمایش تشخیص کرونا، شهرستان گرگان با اعلام رسمی دانشگاه علوم پزشکی در وضعیت قرمز قرار گرفت.

وی، با اشاره به محدودیت‌های در نظر گرفته شده در گرگان، گفت: از روز پنجشنبه ۱۹ تیر با همکاری پلیس از پل سید مسعود محدودیت تردد اعمال می‌شود و تنها اهالی روستای زیارت می‌توانند در این مسیر تردد کنند.

فرماندار گرگان، بیان کرد: تعطیلی پاساژها و اماکن سرپوشیده در جلسه بعدی ستاد شهرستان کرونا بررسی می‌شود اما تذکرات لازم از سوی بازرستان صنعت، معدن و تجارت به آنان ارائه شود.

حمیدی، گفت: باشگاه‌های ورزشی که توانایی رعایت پروتکل‌های بهداشتی را دارند با محدودیت‌ها به فعالیت خود ادامه دهند و فعالیت تمامی استخرها ممنوع است.

وی، افزود: تالارهای پذیرایی که رزرو برنامه تا روز جمعه ۲۰ تیر داشتند با نظارت اماکن و بهداشت با ۳۰ درصد ظرفیت مراسم را برگزار کنند و پس از آن از شنبه هفته آینده به مدت یک هفته تعطیل خواهند شد.

فرماندار گرگان، تصریح کرد: برگزاری مراسم عروسی و عزا در اماکن خصوصی مثل باغ‌ها ممنوع است و برگزار کنندگان مراسم عروسی و عزا در اماکن عمومی برخورد صنفی شود و تخلفات برگزاری مراسم در اماکن خصوصی به مراجع قضایی معرفی شوند. عدم چاپ اعلامیه و کارت عروسی و عزا در چاپخانه‌ها از دیگر مصوبات این ستاد بود.

حمیدی، گفت: فعالیت رستوران‌ها تنها در مسیر کمربندی با ۵۰ درصد ظرفیت و رستوران‌های داخل شهر و اغذیه‌فروشی‌ها و غیره صرفاً بیرون بر فعالیت خود را ادامه دهند.

وی، افزود: بر اساس مصوبات ستاد شهرستانی مراکز آموزشی شامل دانشگاه‌ها، مدارس، زبان‌سراها، کتابخانه‌ها، مهدهای کودک، سانس های سینما و تئاتر و استخرهای سرپوشیده شامل استخرهای آموزشی، آب درمانی و سونا به علت شیوع کرونا تعطیل شدند.

حمیدی، خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه ستاد شهرستانی مقابله با کرونا، این جلسات هر دو روز یکبار برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها