کشف کتانی‌های قاچاق در اداره پست شمال غرب تهران

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت از کشف ۱۱۸ جفت کفش کتانی قاچاق در بسته‌های پستی خبر داد.

کشف کتانی‌های قاچاق در اداره پست شمال غرب تهران

سرهنگ نادر مرادی معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت اظهار داشت: روز گذشته خبری در خصوص ارسال تعدادی بسته پستی قاچاق از یکی از استان‌های جنوبی کشور به شهر تهران دریافت کردیم و با توجه به اهمیت گزارش دریافتی، موضوع در دستور کار ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های تکمیلی، صحت و سقم خبر مورد تأیید مأموران پلیس قرار گرفت و مشخص شد که این بسته‌های پستی محموله قاچاق بوده که به یکی از ادارات پست شمال غرب پایتخت تحویل داده شده است.

مرادی بیان داشت: نتیجه تحقیقات انجام گرفته در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و دستور بازرسی بسته‌های پستی و دستگیری متهم و یا متهمان احتمالی این پرونده اخذ شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: تیمی از کارشناسان و مأموران پلیس اماکن عمومی به محل تحویل بسته‌های پستی اعزام و در بازرسی از این محل موفق شدند ۱۱۸ جفت کفش کتانی قاچاق فاقد بارنامه و مجوز‌های گمرکی کشف کنند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت با اشاره به اینکه ارزش کالا‌های کشف شده بیش از ۳ میلیارد ریال است، خاطرنشان کرد: تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری متهمان پرونده در دستور کار مأموران پلیس قرار دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • امیرحسام
    0

    طرف قاچاق کانتینری می‌کنه بعد ۱۱۸ جفت کفش گرفتند تو بوغ و کرنا می‌کنند که کالای قاچاق گرفتن! به نظرم باید گریه کرد تا خنده!

  • کاربر ناشناس
    0

    بابا تو ابن شرایط کرونایی با کاسبی خراب بدبخت آمده کاری کند توش کمی سود کند ول کنید این کارها را ، بعدا میگوییم چرا جنس گران است خوب اگر در ابن اوضاع تجارت را آزاد کنید که قاچاقی نمیتوانند و گمرکی را برداریید تا اجناس پایین بیایید .لااقل بتوانند یک جفت کفش مردم بخرنند.با قیمت و جنس خوب.

  • کاربر ناشناس
    0

    بعدا کجا میرود!! بدبخت خواسته سود کند. طرف شب میخوابد صبح طلا میشود چند برابر تاجر طلا و سکه کسی نیست بگوئید چرا؟؟؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها