نظر احمدی‌نژاد درباره حبیب، شجریان، افتخاری/ برای ممنوعیت خواندن زنان، قانون نداریم


19 تیر 1399 - 09:40
5f06a6e16e7f1_2020-07-09_09-40
محمود احمدی نژاد میگوید؛ برای ممنوعیت خواندن زنان، قانون نداریم.

محمود احمدی نژاد در آخرین گفت وگوی خود که خلاصه آن منتشر شده است میگوید؛

** حبیب مظلوم بود

** در ۸۸، تحت فشارترین رییس دولت تاریخ ایران بودم،

** "تفنگت را زمین بگذار" شجریان در ۸۸، آرمان من است

** برای ممنوعیت خواندن زنان، قانون نداریم 

خلاصه مصاحبه احمدی نژاد را ببنید:

 

محمود احمدی نژاد میگوید؛ برای ممنوعیت خواندن زنان، قانون نداریم.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

19 تیر 1399 - 09:40

محمود احمدی نژاد در آخرین گفت وگوی خود که خلاصه آن منتشر شده است میگوید؛

** حبیب مظلوم بود

** در ۸۸، تحت فشارترین رییس دولت تاریخ ایران بودم،

** "تفنگت را زمین بگذار" شجریان در ۸۸، آرمان من است

** برای ممنوعیت خواندن زنان، قانون نداریم 

خلاصه مصاحبه احمدی نژاد را ببنید:

 

70

نظرات 79
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
رضایی 2 1 پاسخ 1399/4/20 -19:00

زنده باد مردی از مردمی نژاد

رضا 5 8 پاسخ 1399/4/20 -10:28

به کسی که ۱۱ روز مث بچه قهر کرد رفت خونشون نمیشه اعتماد کرد تاریخ نشون داده این شخص زیاد دروغ میگه

احسان 1399/4/20 -12:26

دقیقا منم موافقم ایشون زیاد دروغ میگه

ایرج 1399/4/21 -01:50

به کسی که مثل بچه ها گول شبکه حاکم رو می خوره چه باید گفت ؟ یازده روز ؟! خودتون شمردید یا براتون گفتن ؟ چقدر ساده اید شما ها؟!!!!

تورج 1399/4/21 -13:57

آقا ایرج زیاد ۲۰۳۰ نگاه میکنی آروم باش

yas 7 5 پاسخ 1399/4/20 -08:25

تنها چیزی ک نباید فراموش کرد سوم تیر 84هست روزی که هاشمی رفسنجانی از احمدی نژاد شکست خورد و دشمنی با این مرد شروع شدهمه مخالفین ...ابو بریزین همونجایی ک میسوزه

اسماعیل علاحزب اللهی بسیجی انقلابی 2 8 پاسخ 1399/4/20 -08:10

آقای احمدی نژاد چی بودی چشدی. کسی شدی بافقه اسلام هم مخالفی .طرفدارت بودم ولی الان می گویم اگردوباره بیایی ازبنی صدر هم امکان دارد بدترشوی به خاطرهمین آقای مافرمود مایک دولت جوان حزب اللهی می خواهیم. آره محمود جان .دست به دامن حبیب وآزادکردت تک خوانی زن شدی خدا وشرع خدارا فراموش کردی اگرمثل شهید سلیمانی درخط ولایت باشی خوبی نه این حرفها.پدرمردم رادولت خاتمی وچهارسال دوم دولت تو ودودوره دولت حسن روحانی درآوردن بگو چه طرح اقتصادی داری آره محمودجان

مهدی 1399/4/20 -13:34

خداوکیلی تو قرن حاضر،بیا ساقیتو عوض کن...

ناشناس 4 3 پاسخ 1399/4/20 -07:54

دوستان مگه فرقی هم میکنه کی رییس جمهور بشه ؟البته ممکنه برای یه عده ای فرق کنه ولی برای عموم مردم فرقی نمیکنه هر که اومده وضع بدتر شده فقظ ظهور اقا امام زمان

سارا 13 16 پاسخ 1399/4/20 -02:13

آقای احمدی‌نژاد ریشه همه‌ی بدبختی‌ها امروز ما در دولت شما بوجود اومده ابزار تبلیغاتی الانتونم فقط برای مردمان ساده لوح کارایی داره والسلام

هادی 1399/4/20 -08:04

ریشه بدبختی امروز مردم ساده لوحی امثال تو واعتماد به افرادی مثل شیخ حسن و... است.

کورش 1399/4/20 -09:50

هادی جون اتفاقا شما سرکاری چون رییس جمهور در ایران هیچ کاره است.حالا برو کوچولو دستاتو خوب بشور کرونا نگیری.

علی 4 10 پاسخ 1399/4/20 -02:07

جالبه آقای احمدی نژاد معتقند از موسیقی نباید بعنوان تبلیغات استفاده کرد ولی عملا خودشون با نام بردن از خواننده‌ها دارن همین کارو میکنند!!!

هادی 1399/4/20 -08:02

توجه نکردی که این گفتگو به درخواست گفتگو کننده وسئوالات صرفا در حوزه موسیقی وتوسط وی مطرح شده وجناب آقای دکتر احمدی نژاد ناچار به پاسخگویی به آنهاست

حسین 1399/4/20 -12:28

آقای هادی نکنه فک میکنید این سوالای خود مجری بوده!!همه ی این سوالا از پیش طراحی شده بود انقد ساده لوح نباشید خواهشا

هادی 1399/4/20 -18:03

حسین آقا هرکسی ازظن خود شد یارمن وزدرون من نجست اسرارمن فاصله داشتن باتفکر ایشان باعث میشود اظهار نظرها اینقدر ازواقعیت دور باشد.

فرهاد 9 12 پاسخ 1399/4/20 -02:05

در عجبم از مردمی که برای فرار از روحانی به احمدی‌نژاد پناه اوردن(گویا فراموش کردن دوران سرکوب این بشر در سال ۸۸ رو)

S-sh 10 6 پاسخ 1399/4/20 -01:49

منتظرتونیم،طرفدارمستضعفان،یار امام زمان عج، والاخفه شدیم روحانی کاری کرد که ویروس کرونا برگشت،همه جاروبازکرد ،گرانیوووووووو

شایان 7 4 پاسخ 1399/4/20 -01:49

شیوه جدید برای گرم نگه داشتن انتخابات 1400

رضا 6 9 پاسخ 1399/4/20 -00:24

متاسفانه طی این چند سال مدام اوضاع مملکت بدتر و بدتر شده فردی چون احمدی نژاد که در دور دوم مشکلات عظیمی را به کشور تحمیل کرد از انتخابات 88 و تخلفاتی که دولت وقت با استفاده از امکانات دولتی به همراه نهاد های دیگر انجام دادند تا داستان نفی هولوکاست و قطعنامه های شورای امنیت و داستان مشایی و مرتضوی و قهر یک ماهه و... و از آن زمان تا حالا وضعیت چنان اسفبار و وحشتناک شده که اغلب میگن صد رحمت به احمدی نژاد و باز انتخاب بد و بدتر و این دور تسلسل منفی روز به روز کشور را به ورطه ورشکستگی و انحطاط می‌رساند.

عبالحسین 2 2 پاسخ 1399/4/20 -00:20

گاو نه‌من شیر

صادق 9 3 پاسخ 1399/4/19 -23:56

اینجا نقاب شیر به کفتار میزنند/منصور را هر آینه بر دار میزنند... ما را به خیر تو امید نیست، شر مرسان....سیاستمردان دروغگو...دو رو... والضآلین...

محمود 9 6 پاسخ 1399/4/19 -23:49

موهاشو تو ارایشگاه محله شون کوتاه میکنه چون ارزونتر از کل ایرانه.در ضمن فرمودین یارانه مال امام زمانه خرج نکنین چشم ماهم گوش کردیم .اصلا سوای این حرفها شما که بنیانگذار این یارانه لعنتی بودی با توجه به تورم هزار درصدی حتی یک ریال به یارانه اضافه نشد.یمقدار انصاف هم خوب چیزیه. بابا برو دنبال زندگیت اخه چی میخوای از ریاست جمهوری. شهید رجایی فقط یک نفر بود تکرار نمیش.تکیه بر جای بزرگان نتوان زد به گزاف....

حر 15 20 پاسخ 1399/4/19 -20:19

همین اقا مگه مردم ایران رو خاک وخاشاک خطاب نکرده بود همین دورو مگه نبود که میگفت تحریمها کاغذ پاره از بیش نیست اگه امروز ایران وایرانی به این وضع فلاکت افتاده ، از مسببین اصلی این فلاکت وفقر همین خودشیفته افتاب پرسته .

یکی از مردم 1399/4/20 -00:46

وقتی هیچکاره است طرفدار حق و حقوق مردمه ولی وقتی قدرت داره نگران کشورهای دیگه و موی جوانها و ....است

علی 22 15 پاسخ 1399/4/19 -19:06

این احمدی نژاد واقعا به دنبال آزادی واقعی ملت بود چون وقتی که خودشم رییس جمعور بود به خاطر مخالفت با گشت ارشاد سال ۸۷ به مجلس اضحار شد

درست بنویسیم 1399/4/20 -00:04

اضحار نه،احضار

یکی از مردم 1399/4/20 -00:32

تو اول برو نوشتن یاد بگیر اضحار؟؟؟!!! احضار .... درضمن رئیس پلیس وقت امضاش رو برای تشکیل گشت ارشاد به مردم نشون داد بیخودی دروغ تحویل مردم نده برای هواداری از یه نفر!

محمود 14 13 پاسخ 1399/4/19 -18:45

جای بسی تعجب است که دوسال آخردوره ریاست جمهوری احمدی نژاد ازدورانهای پرتلاطم سیاست داخلی وخارجی در ایران بود وحتی بعضی ها درآن زمان ایشان رااستخوانی در گلوی رهبرنظام تشبیه می کردند. یا کسانی که شیفته ایشان هستند وجناب احمدی نژادرامسیح می دانند سنشان کم است تاآن زمان یادشان باشدیاخودرابه کوچه علی چپ زده یا آن دوره ها را فراموش کرده اند که همین آقا نزدیک یک ماه قهر کرد وبه ساختمان ریاست جمهوری نیامد ودرآن زمان داد خیلی از مراجع و علما راهم درآورده بود و همین آقایان دعا می کردندکه یااستعفا دهد یا بمیرد یاعزل شود! خیلی عجیب است خیلی!

غریب 26 23 پاسخ 1399/4/19 -17:52

زنده باد جناب آقای جیگر دار نژاد....

بهنام 25 26 پاسخ 1399/4/19 -17:50

دکتر جان هر جا هستی نونت گرم و ابت خنک باشد منتظرتیم ای مرد انقلابی و طرفدار مردم مستضعف

رضا. 19 14 پاسخ 1399/4/19 -15:57

همه کسانی که در حلقه قدرت بودند یک جور دیالوگ داشتند و بعد از خروج از قدرت میشن روشنفکر و مردمی و به نوعی نقش اپوزسيون داخلی نظام میشن. میر حسین و کروبی و هاشمی و احمدی نژاد و بقیه همگی همین شکلی بودند

یه نفر 1399/4/20 -00:33

دقیقا ...مثل این میمونه که ی نفر چند نقاب مختلف به چهره بزنه....رئیس جمهور تو ایران همینطوره

yad 21 18 پاسخ 1399/4/19 -15:20

با همین کلمات ملت ...میشن همین اقا بود که با هاله ای از نور صبحانه میخورد واقعا که این ملت همین آقا محمود هم زیادشه

هادی 1399/4/20 -08:13

شیخ حسن بااین همه افتضاح هم به سر امثال توزیاده

حسن فتحی 13 17 پاسخ 1399/4/19 -15:01

آقای احمدی نژاد تفکر و بیانات منطقی تری دارند . اما اگر بخوایم عدالت رو رعات کنیم نسبت بقیه باید ایشون هم یه کاندیدا بدن نه این که خودش دوباره بیاد رییس جمهور بشه . چون حق بقیه مانند خاتمی ضایع میشود . من خودم طرفدار احمدی نژاد و عدالت هستم.

ایرانی 21 1 پاسخ 1399/4/19 -14:47

اسلام دنیا با اسلام ما متفاوت است.

رضا 30 16 پاسخ 1399/4/19 -14:42

تنها رییس دولتی که بدون شعار دادن به داد مستضعفین مملکت رسید

یه ایرانی 1399/4/20 -00:34

آره ...اون زمان چینیها و ترکیه و نظامیها فقط جزو مستضعفین بودند!!!!نه مردم ایران

فراموش شدگان. 17 14 پاسخ 1399/4/19 -14:29

این انگ هایی که به دکتر احمدی می چسپانید که فقط لایق خودتان هست. متوهم امثال شماهای مفت خوار بی وجدان هستید. خدماتی که دکتر احمدی برای روستاییان دور افتاده پابرهنه انجام داد در تاریخ کشور ایران نظیر ندارد.وتا نسل اندر نسلشان این خدمات به یاد ماندنی را فراموش نخواهند کرد. خدایا تو خود دیدی چه کسی عیلرغم سنگ اندازی های بسیار به یاری ستم دیدگان شتافت. خدایا تو خود دیدی مردمان ستم دیده ای فراموش شده ای که از بدو خلقت انسان زیر شاخ برگ درختان نخل. بنام کپر. زندگی میکردند.منطقه جنوب شرق ایران. برای اولین بار طعم رفتن توی خانه را چشیدند. خدایا به خداوندی خودت قسم دیگر زره ای به ظالمان فرصت نده وعذابی دردناک نازل بفرما.

ahmad 1399/4/20 -01:18

همین پوپلیست که حالا رنگ عوض کرده و در حال عوام فریبی بیش نیست ، بنزین و آب و برق و گاز و قیمت مواد غذایی و دارویی رو قبل از این .... پدر نگاه بکن که چی بودیم چی شدیم ، گندی که به اقتصاد زد حسن روحانی که پشم ّ ، خدا اگه پیامبری بفرسته و بخواهد این گند رو پاک سازی بکند هم امکان نداره ، شما که اینگونه از ایشان طرفداری میکنید من یارانه خانواده ام رو میدم لطف کن غفط یک فیش مصرفی رو پرداخت کن ، پس کورکورانه طرفدار نباش ، درسته حسنی روزی اندازه تار تار موهای تنش دروغ سرهم میکنه ولی خواست گند همین مموت رو پاک بکنه بدتر نجاست رو به جاهایی که ایشان نرسید آلوده بکنه رساند

فریبرز مددجو 19 28 پاسخ 1399/4/19 -14:12

آقای احمدی نژاد شما همونی بودی که برای انتخابات گفتی همه مشکل ما تار موی بیرون نیست اما تا انتخاب شدی ملت رو به صلابه کشیدی ، این حرف ها تاریخ مصرفش گذشته بخصوص وقتی از طرف شما باشد.

ناشناس 1399/4/19 -17:16

کمتر بزن

یکی 1399/4/20 -00:35

من سخنرانیش رو دارم ددقیقا همین رو گفت هر کی میگه نه مشکلش یه چیزهای دیگه است که مصرفش بالا رفته!!!!

کاربر ناشناس 8 20 پاسخ 1399/4/19 -13:46

انتخاب عقلایی اقتصاددان خبره حاج محسن یا احمدی نژاد

حسبن 30 25 پاسخ 1399/4/19 -13:17

خیلی ها قبلا بر این باور بودند که امثال کروبی و روحانی و... دنبال آزادی هستند ولی دقیقا برعکس بود و اینها همون کسانی بودند که طرح حجاب اجباری رو اول مطرح کردند در حالی که این احمدی نژاد بود که دنبال آزادی واقعی ملت بود

محمود 1399/4/19 -13:24

خیلی ساده ای داداش این یارو تیرخلاص زن زندان اوین بوده.

ناشناس 18 6 پاسخ 1399/4/19 -12:49

این مملکت هر وقت سوراخشون آشغال گیر میکنه میگیره میرن سراغ احمدی نژاد. خیلی ساده ای اگه برگردی داره باورم میشه که مثل سال88میخوای جاده صاف کن بشی وقتی راه باز شد یه انگ میچسبونن بهت یه تیپا و میگن برو. ولش کن بزار گندشونو خودشون جمع کنن.دستت نمک نداره.توی مملکت سانتی مانتالیسم مهم نیست گرسنه باشی مهم اینه که چه کسی قراره ناجی باشه این مملکت به تیپ بیشتر اهمیت میده تا سزاوار.

شاهرخ 19 11 پاسخ 1399/4/19 -12:45

خیلی خیلی اقای مجری ادمه بی ادبی هست اون طرز نشتن جلوی کسی که به هر حال رییس جمهور خوب یا بد یه مملکت بوده اصلن توجیهی نداره ...هم نشتنش هم لباس پوشیدنش

حسین 32 19 پاسخ 1399/4/19 -12:43

اگر دو تا مرد باشه تو ایران. اولیش احمدی نژاده دومیشم احمدی نژاده.

yad 1399/4/19 -15:22

نه اولیش خودتی وآخریش هم خودتی

یکی 1399/4/20 -00:37

معنی مرد بودن عوض شده به خاطر همین تو یکی کسر بودجه آوردی!!!!

ناشناس 10 9 پاسخ 1399/4/19 -12:32

همه همین حرفو میزنن برا انتخابات بعدا یادشون میره

حسین. 17 6 پاسخ 1399/4/19 -12:23

بادرود خدمت شما بزرگواران....واقعا دور دوم آقای احمدی نژاد آقایانی که سلطه خودرا بر مردم واموال مردم.به خطر دیده بودن با تمام قواه وارد میدان شدن وتمام اموالی راکه ازراه نامشروع و حرام به دست آورده بودن که کم هم نبود هزینه به زانو درآوردن دولت ایشان کردن.....بدبختانه به جای خرج کردن برای ازدواج وکار ومسکن جوانان و.......هزینه جنگ تمام عیارعلیه ایشان کردن.چرا؟ چون از یه دولت مردمی و محبوب مردم واقعاحراسان بودن که خداوند نیامرزتشون

رضا 15 15 پاسخ 1399/4/19 -12:04

مملکتی با تاریخ چندهزار ساله ببین چه موجوداتی می خوان بیان نقش نجات دهنده رو توش بازی کنن. وای بر ما. دوباره به روشی دیگه قصد دارن ملت رو گول بزنن. هیچوقت ما ملت دست نمی گیریم.

هواداران 3 9 پاسخ 1399/4/19 -12:00

پیش به سوی تحول. اصلاح طلب ها همیشه شعار تحول و آزادی میدن ولی بعد از به قدرت رسیدن هیچ هزینه ای براش نمیدن. ...............................رفراندوم برای حجاب با احمدی نژاد....................................

مهدی 19 13 پاسخ 1399/4/19 -11:55

حتی دیدن مصاحبه ایشان شادی آور و امید بخش است .

نادان 13 4 پاسخ 1399/4/19 -11:39

کاری به ممنوعیت ندارم اکثریت مردم دوست دارند وگوش میدن

محمد 2 9 پاسخ 1399/4/19 -11:31

جمهوری اسلامی هست پس وقتی ایراد فقهی داره یعنی خلاف قانون اسلامی هست ،

حر 16 3 پاسخ 1399/4/19 -11:30

سیب زمینی مجانی کی توزیع میکنی

سعید 9 21 پاسخ 1399/4/19 -11:23

من دوباربه آقای احمدی نژادرای دادم امااحمدی نژاددیگه نبایدتاییدصلاحیت بشه اگرشورای نگهبان احمدی نژادرا برای انتخابات آینده تاییدصلاحیت کنه درست اشتباهی را مرتکب شده که درباره آقای روحانی و وبخصوص جهانگیری دردوردوم انتخابات اخیرمرتکب شدووضع کشوراین شد که می بینیم حرفها وسخنرانی های احمدی نژادخطرناک هست مردم ازعملکردبدآقای روحانی عصبانی هستندوممکنه تحت تاثیرحرفها وسخنرانی های آقای احمدی نژادبه اورای دهندواورا رییس جمهوربعدی نماینداما مردم نبایداشتباه دوردوم روحانی را تکرارکنندوبیادبیاورندآقای روحانی چه وعده های پوپولیستی به مردم داداما درعمل چه شدمسکن ومعیشت حرف اول مردم ماست راه اندازی کنسرت وفوتبال وصدای شجریان واینها بدرد جوان بیکاروبی مسکن وشکم گرسنه نمی خورد امیدواریم شورای نگهبان اینبارکارش را درست انجام دهد وتحت تاثیرجوسازی ها ویارگیری های سیاسی رسانه های جناحی قرارنگیرد مشارکت حداقلی مردم درانتخابات بسیاربا ارزشترازمشارکت حداکثری می باشدکه کشورونظام را دست کم برای چهارسال دچاربحران ها ،چالش ها وگردبادهای سهمگین ومخرب اجتماعی، اقتصادی ،سیاسی وبه تبع امنیتی کندزیرا خیلی ازرای دهندگان جوانان خام وناآگاهی هستندکه یک خانم سلبریتی کوته فکررا به یک دانشمند هسته ویک کنسرت و رقص وپایکوبی را به یک تاسیسات هسته ای ترجیح می دهند وبعدکه بسختی افتادند ازحکومت طلبکارهم میشوندشورای نگهبان اگردقت نکندبقول یکی ازنمایندگان قدیمی مجلس ممکن است یک شومن رییس جمهوربعدی کشورشود.

ایرانی 1399/4/19 -14:51

تا شورای نگهبان دیدبان است ماه همیشه در ابرها پنهان است.

مرتضی 20 4 پاسخ 1399/4/19 -11:13

روحانی هم میخواست رای بیاره گفت گشت ارشادو منحل میکنم . همشون از این شعار های علکی میدن سر کار که اومدن میگن حالا بعدا.

Samin 7 1 پاسخ 1399/4/19 -10:53

اینقد صدای آهنگ بالاست که معلوم نیست چی میگن

رضا مهدوی 4 4 پاسخ 1399/4/19 -10:48

سلام خیلی سخت که ادم نظر بده زن میتونه بخونه یا نه البته اینطوری که دربعضی از کشورها زنان با تصاویر برهنه میخونن اصلن خوب نیست و یک نوع استفاده ابزاری از زنه در مورد اینکه زنان با لباس پوشیده و به تنهای بدون حرکات موزون آواز بخونن باز هم سخت نظر داد ولی روی موسیقی میتوان سرمایه گذاری کرد و اشتغال ایجاد کرد البته موسیقی باید معنی و مفهوم داشته باشد بعضی از موسیقیهای محلی و سنتی ایرانی ارامش به انسان میده

yad 1399/4/19 -15:28

اگر برهنگی خوب نیست پس چرا نگاه میکنی بزار به چیزی بهت بگم که تو ابن مملکت همه همه چیز میبنن وهمه چی مینوشن خیالت راحت حلال وحرام فقط تو شبکهاست

محمود 12 19 پاسخ 1399/4/19 -10:25

بامبول جدید برای محبوبیت و انتخابات! آقای احمدی نژاد مطمئنا وقتی رای آوردی وانتخاب شدی تمام هنرمندهای وطنی خودمون رو مثل جناب خالیباف گازانبری قطع می کنی.

سید 6 21 پاسخ 1399/4/19 -10:15

یکی به این متوهم نژاد باید بگه برای خواندن نماز مگه قانون داریم؟؟که برای نخواندن زنان نیاز به قانون داشته باشیم، انتخابات ۱۴۰۰ به قیمت فروش .....

بهار 1399/4/19 -14:33

نمی فهمی حرف نزن .. بلی برای نماز قانون داریم ( فروع دین ) قانون اسلام است که نماز را واجب دانسته !

علی 1399/4/19 -21:06

متاسفانه شما اختلال جنسی داری با صدای زن تحریک میشی در نتیجه شما گوش نکن و نظرت رو تحمیل بر بقیه نکن

هادی 1399/4/20 -08:29

سید بی ادب! برای نماز نخواندن اگر قانون نداریم کسی رابه جرم نماز نخواندن دستگیرنمیکنند اما بدون قانون زن تک خوان رامجازات میکنند

ناشناس 16 13 پاسخ 1399/4/19 -10:03

... مردم و اجتماع رو به آرامش دعوت کرد !!؟؟؟؟ عمو چی داری میگی؟!! اینو واسه همین آقایی که گفت: "خس و خاشاک" خوند و واسه اون نیروهای بی رحم ضد مردم! واسه همین آقایی که الان قیافه روشنفکرانه و مردمی به خودش گرفته اما همون 88 با جلسات در شورای امنیت دهن ملتو تو خیابون سرویس میکرد خونده! چه رنگی عوض میکنن این رئیس روئسای سابق برای برگشتن دوباره به صندلی قدرت!

ایرانی 18 20 پاسخ 1399/4/19 -09:58

چه مارمولکی هستی تو! چکار داری میکنی واسه انتخابات و رو اومدن

جانورشناس 1399/4/19 -18:39

و چه تمساحی هستی تو و چه نوکر بی جیره و مواجب ای هستی

از ماست که برماست!!! 1399/4/20 -00:44

صد رحمت به مارمولک! این یکی مردم رو حسابی...ر گیر آورده! دفعه پیش تا رسید جوانها رو گذاشت تو منگنه تا بیشتر عصبیشون کنه بعد هم رفت تو شورای امنیت یه مشت حرف مفت زدو نقطه ضعفهای ایران رو به همه دنیا نشون داد...تحریمها کمر مردم رو شکست اون رفت برای اشتغال جوانان چینی هزینه کرد!!!

علی 1399/4/20 -02:04

آقای جانور شناس تمساح خیلی بهتر از روباهه