برد پیت و آنجلینا جولی در جلسات خانواده درمانی؟

برد پیت و آنجلینا جولی چهار سال پس از جدایی تکان دهنده و نبرد طولانی مدت بر سر حضانت فرزندان خود در شرایط بهتری نسبت به گذشته قرار دارند.

برد پیت و آنجلینا جولی در جلسات خانواده درمانی؟

اواخر ماه گذشته، پیت ۵۶ ساله در خانه‌ی جولی دیده شد. وی با موتورسیکلت خود به خانه همسر سابق خود رفت و توجه رسانه‌ها را به سمت این زوج سابق جلب کرد.

این دو نفر والدین مادوکس، ۱۸ ساله، پاکس ۱۶ ساله و ناکس ۱۲ ساله و دخترانشان زهارا ۱۵ ساله، شیلو ۱۴ ساله و ویوین ۱۲ ساله هستند. یک منبع آگاه در این باره می‌گوید: «آن‌ها قطعاً به کمک نیاز داشتند تا درمورد مسائل مربوط به حضانت فرزندان خود و اینکه چگونه وظایف خود انجام دهند تصمیم بگیرند. هر چه بچه‌ها بزرگتر می‌شوند، درگیری‌های ذهنی جولی و پیت بیشتر می‌شود.»

این منبع می‌افزاید: «مدت زمانی طولانی است که این زوج با خانواده درمانی مشغول ترمیم روابط آسیب دیده خود هستند؛ و خانواده درمانی کمک کرده است که تنش بین این زوج سابق به حداقل برسد.» پیت و جولی، ۴۵ ساله، در سال ۲۰۱۴ پس از اولین ملاقات خود در سال ۲۰۰۵ در فیلم آقا و خانم اسمیت ازدواج کردند. سپس در سال ۲۰۱۶ از هم جدا شدند.

از زمان جدایی این زوج تا کنون جولی بیشتر درگیر فعالیت‌های حقوق بشری و مثبت اجتماعی است و البته پیت نیز بیکار نبوده و در چندین فیلم ظاهر شده است..

منبع: انتخاب

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها