امام جمعه موقت شاهرود: برخی هم‌لباس‌های ما در راه آمریکا گام برمی‌دارند / داغ مذاکره را به دل ترامپ می‌گذاریم

امام جمعه موقت شاهرود گفت: یکی از اهداف آمریکا ضعیف کردن اقتصاد ایران و کاهش توان معیشتی مردم است.

امام جمعه موقت شاهرود: برخی هم‌لباس‌های ما در راه آمریکا گام برمی‌دارند / داغ مذاکره را به دل ترامپ می‌گذاریم

حجت الاسلام حمید عبداللهیان در خطبه های نماز جمعه این هفته شاهرود در مسجد و حسینیه قلعه این شهر به ۲۱ تیر سالروز حمله رضاخان به مسجد گوهرشاد و تلاش برای کشف حجاب بانوان اشاره کرد و ابراز داشت: به گفته یکی از شاهدان این ماجرا برای حفظ حجاب و حرمت زن مسلمان ایرانی، در تهاجم رضاخان به مسجد گوهرشاد حدود یکهزار و ۶۰۰ تن به شهادت رسیدند و محور این ایستادگی و مقاومت نیز مرجعیت شیعه بود.

وی با تأکید بر اینکه محرمات الهی کمیت بردار نیست، گفت: باید از نیروی انتظامی به دلیل اجرای طرح ناظر ۱ و ناظر ۲ که در آینده اجرایی می شود قدردانی کرد زیرا به کسانی که حجاب خود را در خودروها و مکان های عمومی رعایت نمی کنند تذکر داده می شود.

عبداللهیان به تحریم های آمریکا در برابر ایران نیز اشاره و اظهار داشت: یکی از اهداف آمریکا ضعیف کردن اقتصاد ایران و کاهش توان معیشتی مردم است تا از این راه به کمک ستون پنجم و ابزارهای رسانه ای، اعتراض های عمومی و ناآرامی در کشور ایجاد کند.

امام جمعه موقت شاهرود ادامه داد: هدف دیگر آمریکا این است که ایران تسلیم شود و پای میز مذاکره برود.

عبداللهیان با بیان اینکه ما داغ مذاکره را به دل رییس جمهوری آمریکا می گذاریم، یادآور شد: این موضوع از هوشمندی رهبر معظم انقلاب است اما برخی در داخل که هم لباس ما هم هستند دست به قلم می شوند و در همان راهی گام برمی دارند که آمریکا و اتحادیه اروپا به دنبال آن است.

منبع: همشهری آنلاین

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • آریایی
    0

    و برخی دیگر در راه انگلیس !!!!!!!!

  • پرشین
    0

    باسلام آقای امام جمعه که امام شنبه هم نیستی این تاجر نیازی نداره که شما داغ مذاکرررو تو دلش بزاری ما نیاز به مذاکره داریم تا از گرسنگی نمیریم البته بادست با کفایت شما روحانیون زودتر خواهیم مرد فقط سر این مردم فیلم درآوردن وبلدید آمریکا توفشار گذاشته اسرایل داره تاسیسات می کوبه چین وروسیه هم به دستور حاج آقا ترامپ دارن مثل زالو آب وخاک ایران تقسم میکنند حالا خدایی کی داغ رودل کی گذاشته مردک

  • ن
    0

    حاج آقا فقط در راه آمریکا گام ندارند در راه چین و روسیه هم هستند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها