نماینده سابق مجلس:

گشت ارشاد باید مردان بی‌غیرت را بگیرد


22 تیر 1399 - 08:59
5f0a919e16b6d_2020-07-12_08-59
نماینده سابق مجلس نوشت: یکی از عوامل پدیده شوم بی‌حجابی و شل حجابی، ‎فراموشی غیرت در مردان جامعه است.

 

حمید رسایی نماینده سابق مجلس در توئیتی نوشت: 

یکی از عوامل پدیده شوم بی‌حجابی و شل حجابی، ‎فراموشی غیرت در مردان جامعه است.

علی(ع) خطاب به مردم کوفه فرمودند: ‌«به من خبر رسیده که زنان شما در مسیر راه ها به مردان تنه می زنند، آیا حیاء نمی‌کنید، خداوند لعنت کند کسی را که غیرت نمی‌ورزد.»

اینکه علی(ع) برای مبارزه با منکر بی‌حیایی، اول مردان را مذمت می‌کنند، یعنی هر جا فقط زنان ‎شل حجاب و بی‌حجاب را مورد خطاب قرار داده‌ایم و ‎گشت ارشاد را فقط برای هنجارشکنان زن به خیابان آورده‌ایم، خطا بوده‌. آنکه اول باید به داخل ون گشت ارشاد راهنمایی شود، ‎مردان بی‌غیرت هستند.

رسایی: مردان بی‌غیرت را گشت ارشاد باید بگیرد

نماینده سابق مجلس نوشت: یکی از عوامل پدیده شوم بی‌حجابی و شل حجابی، ‎فراموشی غیرت در مردان جامعه است.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5f0a919e16b6d_2020-07-12_08-59
22 تیر 1399 - 08:59

 

حمید رسایی نماینده سابق مجلس در توئیتی نوشت: 

یکی از عوامل پدیده شوم بی‌حجابی و شل حجابی، ‎فراموشی غیرت در مردان جامعه است.

علی(ع) خطاب به مردم کوفه فرمودند: ‌«به من خبر رسیده که زنان شما در مسیر راه ها به مردان تنه می زنند، آیا حیاء نمی‌کنید، خداوند لعنت کند کسی را که غیرت نمی‌ورزد.»

اینکه علی(ع) برای مبارزه با منکر بی‌حیایی، اول مردان را مذمت می‌کنند، یعنی هر جا فقط زنان ‎شل حجاب و بی‌حجاب را مورد خطاب قرار داده‌ایم و ‎گشت ارشاد را فقط برای هنجارشکنان زن به خیابان آورده‌ایم، خطا بوده‌. آنکه اول باید به داخل ون گشت ارشاد راهنمایی شود، ‎مردان بی‌غیرت هستند.

رسایی: مردان بی‌غیرت را گشت ارشاد باید بگیرد

منبع: برترینها

66

نظرات 35
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
محمدجواد 4 0 پاسخ 1399/4/23 -16:18

لعنت خدا بر هر نوع بی غیرته بی غیرت ناموس فروش بی غیرت وطن فروش بی غیرت خانواده فروش بی غیرت گرون فروش و الی آخر من کاملا موافقم اینجور مردا حال آدمو بهم میزنن به اسم من به خانمم اعتماد دارم زنو ول میکنن که خودشون هر غلطی میخوان کنن

امین 4 6 پاسخ 1399/4/23 -03:28

چقدربا این کلمه ی بی غیرت به خیلی ها بر خورده،حالا معلوم شد که چقدر بی غیرت داریم تو این مملکت

sia 5 4 پاسخ 1399/4/22 -17:25

دلیل اینکه آقا به خانم خودش اعتراض نمیکنه بی حجابی رو نوعی اعتراض به حاکمیت میدونه ، نافرمانی مدنی . بعضیا اینطوری اعتراض میکنن . والا همه میدونن بیغیرت کیه حاج آقا.

بهروز صادق 4 2 پاسخ 1399/4/22 -15:38

بد حجابی در همه جوامع هست ولی پدیده شوم ان نوع رفتار ما با بی حجابی بود از اول با (یاتوسری یاروسری) اغاز شد•وجود مردهای همراه با همسرانشان دلیل بر بی غیرتی نیست دلیل ان نگاه پاکیزه به خانمهاست

افشین 7 4 پاسخ 1399/4/22 -15:35

آقای با غیرت اول برو اقتصاد و فقر مملکت و حل کن بی غیرتی خودش از بین می ره

فریبرز مددجو 4 3 پاسخ 1399/4/22 -15:19

آقای نماینده مشکل اصلی مردم شکم گرسنه ،بیکاری و گرانی بی سروسامان است نه تار موی خانمها ،لطفا وقت و پول مجلس را صرف تیترهای عصر هجری نکنید.درواقع بی غیرت کسی است که نمی تواند کار محوله را به خوبی انجام دهد و بابتش هم مزد از بیت المال دریافت میکند.

افکاری 2 3 پاسخ 1399/4/22 -14:57

بی غیرت وطن فروش است. یکی به من بگه چطوری باید بگیم حالمون از دین و آخوند بهم میخوره. من قاری قرآن بودم الان لای قرآن را هم باز نمیکنم.

شهروند۱ 4 2 پاسخ 1399/4/22 -14:40

بی غیرت اون مسئولینی هستن که دزدی و اختلاس میکنند . بی غیرت اون مسئولینی هستن که بچه هاشونو با پول این ملت در آمریکا و اروپا خوشگذرانی میکنند ، بئ غیرت اون مسئولینی هستن که در کاخ ها و ویلاهای آنچنانی زندگی میکنند ، بی غیرت اون مسئولینی هستن که فرزندانشان با رانت کار های اقتصادی کلان انجام میدن

شهروند۱ 3 2 پاسخ 1399/4/22 -14:33

حاج آقا مردها مثل جناب عالی نیستن که با ماهی خدا تومن در رفاه و آسایش باشن ، مردانیکه روزی ۸ تا ۱۲ ساعت کار میکنند و فقط بچه هاشونو در خواب میبیند چگونه به نیاز های عاطفی خانواده برسند .

ناشناس 2 1 پاسخ 1399/4/22 -14:29

اینهمه خیانت مرد به زن فقط بخاطر هوسه اینکه تو جامعه زنهای نیمه برهنه ای میبنه که از زن خودش براش جذابترن اگرحجاب باشه ومردان چشم هیز نداشته باشن ایا بنیان خانواده بهم میخوره؟؟؟؟؟

رتبه 4 کنکور 4 2 پاسخ 1399/4/22 -13:47

هرچقدر بیشتر شعر ببافی بیشتر حقوق گیرت میاد.قانون اساسی ماده1

بهلول 14 3 پاسخ 1399/4/22 -13:27

بی غیرت مسئولانی هستند که می بینند اینهمه رانت ودزدی آقازاده هارو ولی ترتیب اثر نمی دهد .مملکت رو بلعیدید.بهشت را فقط برای ماست انشاالله خداوند تاوان این مردم را بگیرد.والسلام.

ی 12 3 پاسخ 1399/4/22 -13:23

احسنت عزیزان نماینده ای ماهی 15میلییون حقوق میگیری دم ازحجاب غیرت میزنی کارگر ماهی 1میلیون میگیری چطوری چادر 800هزار تومانی بخره آخه اگه راست میگیی بروروحانی ازروحانی انتقادکن مردم شب گرسنه میخابند فقط به اسم دین علی حرف میزنید اگه راست میگی رفتار علی کردار علی را سرلوحه خودت قرار بده چطوری شب میخوابید ای نمایندگان بی کفایت فقط موقع انتخابات مردم را میبینید شرمتان باد

ناشناس 1399/4/22 -16:23

والا شوهر من کارگر نیس ولی ۸۰۰ تومن تاحالا ندادم ب چادر ..گرونترینش ۲۵۰ بوده ...حالا مهم نیس زنت چجوری میره بیرون دیگه ب همچی ربطش نده ک .

فضول 4 3 پاسخ 1399/4/22 -12:51

آقای رسایی .مد ضله.......،توی این چهل سال مگر مرد با.غیرت گذاشتید .زنده بماند ...چون همه بی غیرت شدند مگرارشاد.همه مردها را بگیرد

ناشناس 1399/4/22 -14:31

مردا وقتی ماهواره وفیلنهای غیر اخلاقی پاشون توخانه هاشون باز شد فاتحه غیرت خونده شد وحیا کلا گم شد شایدم حیا مرده

مری 5 4 پاسخ 1399/4/22 -12:38

نه حاج اقا. وقتی قانون میزاری مهریه 114سکه ده میلیونی.. مگه مرده حق داره حرف بزنه

حسینی 3 3 پاسخ 1399/4/22 -12:14

ان عمامه و عبا و ردا را پوشیده ای که مردان بی غیرت واشاعه دهندگان منکر را ارشاد وبه صرا ط مستقیم هدایت کنید نه این که قبل از امر به معروف نسخه گرفتن ودستگیری تجویز کنید ، یک بار برای همیشه بررسی وتحقیق کنید این گرفتن ها ویا به قول شما هدایت به داخل ون تاثیر مثبتش بیشتر بوده یامنفی اش ، ضمنا شما اقای باغیرت چه کردی که شورای نگهبان صلاحیتت را رد کرد ، یقینا نصیحت امثال جنابعالی نتیجه عکس دارد چون لم تقولون ما لا تفعلون هستید.

کاربر ناشناس 4 4 پاسخ 1399/4/22 -12:11

به رسایی نا اگاه باید گفت ، بی غیرتی وبا عیرتی به پوشش نیست ،به عقل و دانش وبینش اجتماعی هست که این متاسفانه فرد ندارد، وکسی که چشم ناپاک دارد حتی به نزدیکانش رحم نمیکند چه رسد به غریبه ها .

ناشناس 1399/4/22 -14:36

بااین استدلال توپس همه لخت وبرهنه بیاین بیرون

ناشناس 1399/4/22 -18:26

اگه ی گاوصندوقی تو خونت باشه پر پول و طلا درشو همیشه باز میزاری؟؟؟یا مثلا از خونه میری بیرون درو خونه تو چهارتاق باز میزاری ؟؟با این توجیه ک دزد بخاد بیاد میاد تلاش من فایدی ای نداره

علیرضا 7 3 پاسخ 1399/4/22 -11:59

اول مسئولین بی غیرت دزد، بعد مردم

رضا 9 3 پاسخ 1399/4/22 -11:50

داشی اون وقت گشت ارشادخودت روهم باید بیگیره. ملتفتی؟

حسن علی 12 3 پاسخ 1399/4/22 -11:39

پس اون جایی که دختران محجبه به خاطر فقر صیغه ی نره خرها و پیر و پتال ها میشن، غیرت تو کجاست آقای باغیرت!؟

فاطمه 1 13 پاسخ 1399/4/22 -11:28

اتفاقا همان طور که زنان از بی حجابی و لوندی در جامعه استفاده می کنند و همه جا بیشتر هوایشان را دارند و کارشان زودتر راه می افتد و بیشتر در خرید کردن تخفیف می گیرند و بیشتر آقایان دلشان می خواهد یه حالی به این دسته از خانم ها بدهند ( بارها به چشم دیده ام ) ، آقایان هم وقتی در کنار یک زن بد حجاب و ... راه می روند ، احساس اعتماد به نفس بیشتری دارند و کارشان زودتر راه می افتد و چهره ی مخالف نظام ( که الان مد شده و فوایدی دارد ) را پیدا می کنند . وگرنه مرد ایرانی بی حساب کتاب و مفت و مجانی زن زیبا و آرایش کرده اش را در معرض دید همگان قرار نمی دهد ، قطعا به یک منافعی فکر می کند ، باید بیشتر در این مورد تحقیق کنید و با گفتن یک کلمه ی بی غیرت اینها درست نمی شوند .

عباسی 10 4 پاسخ 1399/4/22 -11:25

اگه حضرت علی الان بود اول از همه گردن شمارو می زد

ناشناس 1399/4/22 -17:19

گردن همه کسانی رو که بدین خدا لطمه بزنن وگناه کنن رو میزد جه دزد چه فساد اخلاقی

بنده خدا 3 2 پاسخ 1399/4/22 -10:54

چر ا این افراد بیسواد پشت سر امامان معصوم غیبت میکنند و کسی هم به اینها هیچی نمیگه و دین اسلام را نابود میکنند و فکر ذکر اینها فقط مسایل جنسی است خدایا ما را به راه راست هدایت بکند

مهدی 25 9 پاسخ 1399/4/22 -10:29

اولا که میگن دردین هیچ اجباری نیست.دوما کل دنیابجزایران وشهرهای مذهبی عربستان حجاب اجباری نیست یک انتخابه اگه همین فرداانگلیس، فرانسه، آلمان و... باحجاب هارو بیرون کنن شماچه واکنشی انجام میدین.ثالثا بی غیرت توو امثال شمایین که شکمتون سیره وبیت المال روغارت کرده ومیکنین مردم گرسنه شب میخوابن وزندگی رو براشون سخت کردین.بی غیرت اونایی هستن که ایرانی روتودنیاخارکردن میرن همه جاتقاضای پناهندگی میدن ، بیغی رت شماین که پدرای زحمت کش روشرمنده خوانوادهاشون کردین. بیغیرت اونیکه میلیاردها دلار اختلاس میکنن بچه هاشون توخارج دارن عشق وحال میکنن ودم ازغیرت ومردانگی میزنن.بیغریت اونیکه ده تا شغل داره امثال من جون بیکارن.بی غیرت اونیکه تواین اوضاع کرونا ملت روگشنه داره برای یه لقمه نون مردمش باید برن بیرون مریض بشن یابیمرن یا بقیه رو آلوده کنن.

علی 1399/4/22 -10:58

درسته در دین اجباری نیست ولی این برای کفاره!نه ما

اکبر 1399/4/22 -11:43

شیر مادرت حلال! حتی هم مسلک ها، این بابا رو به دلیل گستاخی هاش دوزار قبول ندارند!

ناشناس 17 7 پاسخ 1399/4/22 -10:26

بی غیرت بیش از چهل سال است تیشه به ریشه مردان میزنید مگر در باب حجاب فتوا نداده اید که شوهر فقط در حد تذکر می تواند به همسرش نهی از منکر کند کجا زندگی می کنیدبی غیرت