۱۲ زندانی جرایم غیرعمد استان کرمان تا پایان هفته آزاد می‌شوند

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان از افزایش ورودی زندانیان جرائم غیرعمد خبر داد و گفت: ۱۲ زندانی جرایم غیرعمد استان کرمان تا پایان هفته آزاد می‌شوند.

۱۲ زندانی جرایم غیرعمد استان کرمان تا پایان هفته آزاد می‌شوند

نشست هیئت امنای ستاد دیه استان کرمان صبح امروز با حضور یدالله موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان برگزار شد.

سید حجت‌الله موسوی قوام، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان در این نشست با بیان اینکه ورودی‌های زندانیان جرائم غیرعمد در استان کرمان افزایش پیدا کرده است اظهار داشت: 91 نفر ظرف یک ماه گذشته بر اثر جرائم غیرعمد وارد زندان شدند.

وی، با اشاره به وجود 189 نفر زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های استان کرمان افزود: 66 زندانی جرائم غیرعمد از ابتدای امسال از زندان‌های استان کرمان آزاد شدند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان، با بیان اینکه به واسطه شیوع ویروس کرونا جشن‌های گلریزان در برخی شهرستان‌ها با جمعیت محدود برگزار شد گفت: بنگاه‌های اقتصادی استان کرمان کمک خوبی به ستاد دیه کردند و اتاق بازرگانی پیگیر این موضوع بوده است.

وی، با بیان اینکه در شهر کرمان در ماه مبارک رمضان 670 میلیون تومان جذب کمک‌های خیرین را داشتیم که نسبت به سال گذشته این کمک‌ها افزایش پیدا کرده است افزود: آزادسازی 40 زندانی دیگر جرائم غیر عمد استان کرمان در برنامه است که 12 زندانی تا پایان هفته آزاد می‌شوند.

یدالله موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان، نیز در این نشست اظهار داشت: تولید محتوای در فضای مجازی در شرایطی که امکان برگزاری جشن‌های گلریزان وجود ندارد بسیار اهمیت دارد.

یدالله موحد، با بیان اینکه تولید محتوا در فضای مجازی و فرهنگسازی نباید متوقف شده و باید بسیار دقیق انجام شود گفت: کمیته صلح و سازش ستاد دیه باید فعال شده و با شاکیان جلساتی گذاشته شود.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها