معاون اداره‌کل راه و شهرسازی استان خبر داد:

انجام مراحل اولیه طرح اقدام ملی مسکن در خوزستان

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: مراحل اولیه اجرای طرح اقدام ملی مسکن در بیشتر نقاط خوزستان انجام شده و یا در حال انجام است.

انجام مراحل اولیه طرح اقدام ملی مسکن در خوزستان

محمدحسین پناهی‌فر، با اشاره آخرین وضعیت اجرای طرح مسکن ملی در خوزستان اظهار کرد: مراحل اولیه اجرای طرح اقدام ملی مسکن در بیشتر نقاط خوزستان انجام شده و یا در حال انجام است. اطلاع‌رسانی‌های لازم برای ثبت‌نام و تکمیل مدارک متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن انجام شده و اراضی مناسب برای اجرای طرح نیز به بنیاد مسکن و ستاد فرمان امام(ره) واگذار شده است.

وی افزود: بخش قابل توجهی از پروانه‌های ساخت این طرح در حال صدور است و در برخی از موارد پیمانکاران نیز مشخص شده‌اند.

پناهی‌فر عنوان کرد: مسکن ملی در خوزستان از موقعیت مناسبی برخوردار است. یکی از مزیت‌های این طرح در خوزستان فاصله نداشتن این واحدهای مسکونی از شهر است و به این دلیل امیدواریم مشکلی که پروژه مسکن مهر در برخی از مناطق داشت، در این طرح وجود نداشته باشد.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به نقش طرح اقدام ملی مسکن در ساماندهی بازار مسکن گفت: اجرای این طرح تاثیر بسزایی در بازار مسکن خواهد داشت زیرا قیمت مسکن تابع عرضه و تقاضا است و هر زمان که بتوانیم عرضه را در بازار افزایش دهیم، قیمت‌ها کاهش می‌یابند.

پناهی‌فر خاطرنشان کرد: بخشی از طرح اقدام ملی مسکن به نوسازی بافت فرسوده خوزستان اختصاص یافته است تا به بازآفرینی شهری کمک شود و با ارائه تسهیلات متنوع، شاهد نوسازی بافت فرسوده باشیم.

منبع: ایسنا

74

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها