۲۵۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان کشف شد

فرمانده انتظامی سیستان بلوچستان از کشف افزون‌بر ۲۵۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در جنوب شرق کشور خبر داد.

۲۵۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان کشف شد

سردار محمد قنبری، اظهار داشت: در هفته گذشته طرح مبارزه با قاچاق سوخت با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی با قاطعیت و جدیت تمام در نقاط مختلف استان سیستان و بلوچستان به اجرا درآمد.

وی، افزود: مأموران پلیس امنیت اقتصادی و دیگر رده‌های عملیاتی با انهدام چهار باند سازمان یافته قاچاق، شناسایی و تخریب ۲ محل دپوی سوخت و در بازرسی از ۶ دستگاه تریلی سوخت کش و ۳۸ دستگاه اتوبوس دارای باک اضافی در شهرستان‌های ایرانشهر، سراوان، زاهدان و دلگان در مجموع ۲۵۸ هزار و ۱۲۷ لیتر انواع سوخت قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع را شامل ۱۴۷ هزار و ۲۵۷ لیتر گازوئیل، ۶۰ هزار لیتر قیر، چهار هزار و ۹۰۰ لیتر نفت سفید، یکهزار و ۹۷۰ لیتر بنزین و ۴۴ هزار لیتر سایر مشتقات نفتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، با اشاره به توقیف ۴۴ دستگاه تریلی و اتوبوس حامل سوخت قاچاق تصریح کرد: در این رابطه ۵۲ فرد متخلف نیز دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی، با تأکید به برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق کالا و سرمایه‌های ملی افزود: پدیده قاچاق علاوه‌بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرایم دیگری در سطح جامعه می‌شود و مقابله با آن یکی از اولویت‌های کاری پلیس به شمار می‌رود.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها