ایده های گرم و زیبا برای دکوراسیون پاییزی + تصاویر

اگر عاشق رنگ و بوی فصل برگریزان هستید ایده های دکوراسیون پاییزی را به خانه تان راه دهید ، ایده هایی که فضای داخلی منزل مدرن شما را بی نهایت زیبا و دلچسب می سازند.

ایده های گرم و زیبا برای دکوراسیون پاییزی + تصاویر
کدو تنبل، غروب خورشید، خرمالو و... این ها همگی به رنگ نارنجی هستند. در واقع رنگ نارنجی یک رنگ معاصر، گرم و دلنشینی است که هرکسی را جذب خود می کند. در این بخش از دکوراسیون منزل دنیای مد نمناک برخی از ایده ها برای تزیین خانه به رنگ نارنجی فراهم کرده ایم که می توانید از آنها الگو برداری نمایید، در حقیقت این ایده های خاص دکوراسیون برای فصل پاییز طراحی شده اند.
دکوراسیون پاییزی
دکوراسیون پاییزی
برای تزیین و دکوراسیون خانه به رنگ نارنجی از کجا باید شروع کنیم؟
خب ، در اولین قسمت از این بخش لازم است بگوییم که هیچ اجباری نیست که شما حتما خانه تان را تغییر دکوراسیون دهید و ثروت و اندوخته ی خود را در تغییر دکوراسیون هزینه نمایید . اگر شما مایل به انجام این کار هستید اولین چیزی که باید بدانید که این رنگ بسیار چشم نواز است و از رنگ های گرم محسوب می شود و اگر کسی برای اولین بار خانه شما را با این رنگ مشاهده نماید تغییرات را به وضوح مشاهده خواهد کرد همچنین لازم نیست که خانه را کاملا به رنگ نارنجی در بیاورید و می توانید از برخی لوازم جانبی برای تزیین بهتر و زیباتر که در این مقاله از نمناک در ادامه ما برای شما برخی تزیینات را آماده نموده اییم که می توانید به بهترین نحو تزیین نمایید .
تزیین و دکوراسیون رنگ نارنجی در اتاق خواب
دکوراسیون پاییزی

یکی از آسانترین راه ها برای اضافه کردن رنگ نارنجی در داخل اتق خواب تان ، اضافه کردن تعدادی اشیاء نارنجی رنگ به اتاق می باشد . می توانید با استفاده از یک بالشت و پتو یا دیگر اشیاء نارنجی رنگ این کار را انجام دهید و شروع به تزیین اتاق کنید .تزیین با اشیاء نارنجی رنگ گران نخواهد بود و بلکه بسیار ارزان است و می توانید از اشیاء کوچک در این امر استفاده کنید .

استفاده از برخی تابلو های نارنجی رنگ نیز می تواند باعث زیبایی هر چه بیشتر و شیک تر اتاق خواب شود.
کاغذ دیواری نارنجی رنگ برای تزیین در قلب دکوراسیون پاییزی
از آنجایی که رنگ نارنجی یکی از رنگ های روشن محسوب می شوند ، می توانید از آنها در روی دیوار استفاده نمایید که با انتخاب کاغذ دیواری مخصوص و مورد علاقه تان این امر به حقیقت می پیوندد و با این کار می توانید در تزیین خانه تان از رنگ نارنجی استفاده نمایید مثل استفاده از الگو زیبای سفید و نارنجی در کاغذ دیواری در عین سادگی و یا استفاده از رنگ نارنجی خنثی در اتاق خواب لوکس که زیبایی آنرا چند برابر کرده است .
دکوراسیون پاییزی
دکوراسیون پاییزی
ایده تزیین خانه با استفاده از فرش نارنجی رنگ
با اضافه کردن یک فرش نارنجی رنگ می توانید فضایی زیبا و چشمگیری را ایجاد نمایید . در ادامه تصاویری از وجود فرش نارنجی رنگ وجود دارد و می توانید تفاوت را به وضوح مشاهده نمایید .
به دلیل پوشش زیبای فرش نارنجی رنگ و زیبایی چشمگیر آن ، فضای قدیمی و بی روح تبدیل به فضایی گرم و جذاب شده است .فرش مدرن و زیبا که تلفیقی از دو رنگ نارنجی و سفید می باشد جلوه ایی لوکس و بسیار جذابی به اتاق نشیمن داده است .
دکوراسیون پاییزی
دکوراسیون پاییزی
تغییر دکوراسیون با استفاده از پنجره
یکی از سریع ترین راه ها برای تغییر دکوراسیون به رنگ نارنجی که هزینه کمی نسبت به راه های دیگر دارد ، راهی نیست جز استفاده از پرده های نارنجی رنگ که بسیار ساده و آسان هستند . می توانید از پرده های نارنجی رنگ در زمستان و پاییز برای زیبایی بیشتر استفاده کنید . استفاده از این رنگ پرده در دو فصل پاییز و زمستان می تواند فضای فیزیکی را گرم کند و همچنین باعث گرمتر و جذاب بودن اتاق خواهد شد ، پنل پرده های نارنجی می توانند چشم را به سادگی به خود جذب کنند و ترکیب رنگ نارنجی ، کرمی ، بژ و خاکستری تیره می توانید فضایی گرم و مدرن را ایجاد نمایید .
دکوراسیون پاییزی
نحوه انتخاب صحیح رنگ نارنجی برای دکوراسیون پاییزی مدرن
در حال حاضر تعداد زیادی رنگ نارنجی در سایه های مختلف وجود دارند . اینک ممکن است که این سوال برای شما پیش بیاید که کدامیک از آنها را می توانیم انتخاب کنیم ؟
از رنگ نارنجی جذاب و پر رنگ جهت تزیین دکوراسیون خانه تان استفاده کنید و از رنگ های روشن اجتناب نمایید چرا که جلوه مناسبی ندارند و نمی توان آن جلوه مورد نظری که انتظارش را داشتیم را بدست آوریم .خانه را بر اساس الگوهای زیبا و جذاب رنگ آمیزی نمایید و سپس برای ایجاد تغییرات بیشتر می توانید از مبلمان و لوازم جانبی نارنجی رنگ استفاده کنید .
رنگ دیوار همانند رنگ بالشت هایی که روی مبلمان وجود دارند ، می باشد ؛ رنگامیزی اطراف پنجره برای ایجاد فضایی مدرن و با طرواتی در اتاق خواب . فراموش نکنید که استفاده از رنگ کدو تنبل (نارنجی روشن) بر روی دیوارهای اتاق نشیمن و مبلمان و دیگر وسایل جانبی که بسیار زیبا و شگفت انگیز می باشد .
دکوراسیون پاییزی
دکوراسیون پاییزی
دکوراسیون پاییزی
نحوه دکوراسیون خانه با استفاده از لوازم جانبی نارنجی رنگ :
وسیال جانبی نارنجی رنگ زیادی وجود دارند که می توانید از آنها در تزیین و دکوراسیون خانه تان استفاده کنید. بالشت نارنجی رنگ بر روی مبلمان در میان بالشت خاکستری رنگ در اتاق نشیمن فضایی جالب و جذابی را به ارمغان آورده است که می تواند بسیار زیبا و چشمگیر واقع شود. لامپ های نارنجی آویزان در آشپزخانه فضایی زیبایی را ایجاد نموده اند.
دکوراسیون پاییزی
فضایی پر از رنگ نارنجی که شامل بالشت ، لوازم هنری زیبا و فرش که همگی در زیبایی خانه موثر هستند .تعداد کمی از وسایل های نارنجی رنگ باعث ایجاد تاثیرات بزرگی در خانه می شوند .
ترکیب زیبا و بی نظیر رنگ زرد ، سبزو آبی با رنگ نارنجی که بسیار شگفت انگیز است .

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها