فال روزانه دوشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۹

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه، صرفاً جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه دوشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۹

دوست عزیزی که ۲۳ تیر به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. انسان کمال‌گرا و پرتوقعی هستید، در سالی که با تولدتان آغاز می‌شود، کمال‌گرایی را کنار بگذارید و پستی و بلندی‌های زندگی را بپذیرید. تیر ماه امسال که با تولدتان همراه است، ماه خوبی برای شما است و با موقعیت‌های چشمگیری روبرو می‌شوید. در ماه مهر امسال خبر غیرمنتظره‌ای به دست شما می‌رسد و در آبان ماه سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید به موفقیتی چشمگیر دست پیدا خواهید کرد. در بهمن ماه امسال فکر بکری به ذهن‌تان خطور می‌کند، این فکر را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید و به آن جامه عمل بپوشانید. سالی که با تولدتان شروع کرده‌اید را با تمام فراز و فرودهایش به سلامتی به پایان خواهید رساند و این سال به یکی از سال‌های پر ثمر عمر شما تبدیل خواهد شد.

فروردین

همسر یا عشق‌زندگی‌تان را عاشقانه دوست دارید و امروز می‌خواهید با خرید هدیه‌ای، عشق بی‌پایان خود را نثار ایشان کنید. مطمئن باشید که عشق‌زندگی‌تان این رفتار شما را فراموش نخواهد کرد و در آینده ایشان نیز به شما ثابت می‌کند که از صمیم‌قلب دوست‌تان دارد. انسان مهربانی هستید و توجه زیادی به اطرافیان دارید، این روحیه هیچ اشکالی ندارد، اما مواظب باشید که اطرافیان از مهربانی شما سوء‌استفاده نکنند. امروز به ناگاه احساس خواهید کرد که حوصله کارکردن ندارید و می‌خواهید در کنار اعضای خانواده باشید.

اردیبهشت

رهسپار مسافرت هستید، اما در این مسافرت حادثه‌ای در کمین نشسته و بهتر است که قید سفر را بزنید. مشکل مالی که گرفتار آن هستید را به کمک یکی از دوستان که وضع مالی مناسبی دارد حل کنید. امروز فردی با شما از در عشق و محبت وارد می‌شود، مواظب باشید که به دام هوس‌های این فرد نیافتید. فرصتی دست می‌دهد تا با یکی از همسایه‌ها یا همکاران صحبت کنید و حسابی به صحبت مشغول شوید، اما سفره دل‌تان را باز نکنید و هر حرفی را به ایشان نزنید. به جای وقت‌گذرانی و اتلاف وقت با رفقای ناباب، کمی به فکر افزایش مهارت‌های خود باشید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز حوصله کار ندارد و بهتر است که به وی سخت‌نگیرید و اجازه دهید استراحت کند.

خرداد

اهمیت زیادی به انجام درخواست‌های اطرافیان می‌دهید و از خودتان غافل شده‌اید. فاصله میان کار و تفریح را نگه نمی‌دارید و در هر کاری زیاده‌روی می‌کنید، این رویکرد باعث شده تا از تفریحات به اندازه کافی لذت نبرید و در کار نیز پیشرفت چندانی نداشته باشید. امروز زمان مناسبی است که به فکر حفظ تعادل در میان کار و تفریح باشید و با برنامه‌ریزی و زمان‌بندی دقیق، شرایط راحت‌تری را در زندگی تجربه کنید.

تیر

بار مشکلات را به تنهایی به دوش نکشید و مشکلاتی که دارید را با همسر یا عشق‌زندگی‌تان درمیان بگذارید. شرایطی را برای رفاه و آسایش بیشتر اعضای منزل فراهم نمایید. اعضای خانواده را سرزنش نکنید و اجازه مشارکت در تصمیم‌های مهم زندگی به آن‌ها بدهید. از مشکلات مالی که گرفتار آن‌ها هستید درس بگیرید و فکری به حال پس‌انداز و صرفه‌جویی بردارید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز کار پسندیده‌ای انجام می‌دهد و حسابی خوشحال‌تان می‌کند. درمیان کار‌های امروز، فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید.

مرداد

شرایطی که در منزل برقرار است امروز زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند. بودن شما در کنار عشق‌زندگی‌تان از چیزی که فکرش را بکنید اهمیت بیشتری برای وی دارد. قصد انجام معامله‌ای را دارید و نقشه‌های زیادی برای سودآوری بیشتر کشیده‌اید، اما بهتر است این معامله را با چشم‌بسته انجام ندهید و یک‌بار دیگر جوانب مختلف آن را بررسی نمایید، در نهایت پس از بررسی‌های مختلف و مشورت با اطرافیان، معامله‌ای را انجام دهید که جایی برای ضرر در آن وجود نداشته باشد.

شهریور

ذهن آشفته‌ای دارید و همیشه نگران هستید، در اولین فرصت کارهای‌تان را مرتب کنید و شرایط آشفتگی ذهنی را از بین ببرید. از تغییرات مهم هراسی نداشته باشید. انسان خودساخته‌ای هستید و دستاورد‌هایی که در زندگی دارید را شخصا به دست آورده‌اید. این روحیه را ادامه دهید و به الگوی از موفقیت و خودساختگی برای دیگران تبدیل شوید. امروز ممکن است در اولین نگاه عاشق محبوبی خوش‌قدوبالا شوید. فرصتی پیدا می‌کنید تا در منزل بنشینید و با استراحت و تفریح، انرژی کسب کنید.

مهر

پیشنهادی که یکی از بزرگ‌تر‌های فامیل با شما درمیان گذاشته را اجرا کنید. اعضای خانواده علاقه زیادی به شما دارند و از بودن در کنارتان سیر نمی‌شوند. عشق و محبت خود را به زبان بیاورید و به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که دوستش دارید. سردرگم هستید و احساس می‌کنید خلاقیت خود را از دست داده‌اید، اما به خودتان سخت نگیرید و با کمی استراحت، روحیه بهتری پیدا کنید.

آبان

فکر می‌کنید که برای فراگیری مهارت‌های جدید پیر شده‌اید، اما این طرزفکر را کنار بگذارید و با یادگیری مهارت‌های جدید، سری در میان سر‌ها در بیاورید. از جایی که فکرش را نمی‌کردید پولی روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌شود. بیش‌از حد با کار و تلاش خودتان را خسته نکنید و با حضور در کنار دوستان و آشنایان، آرامش پیدا کنید. اتفاق مهمی در منزل یا محل‌کار انتظار شما را می‌کشد. کاری نکنید که همسر یا عشق‌زندگی‌تان به رفتار شما مشکوک شود.

آذر

به خاطر داشته باشید که با خودخواهی راه به جایی نمی‌برید. مدت‌ها است که پولی را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید، اما تاکنون از این سرمایه‌گذاری خبری نبوده و سودی روانه جیب‌تان نشده است، امروز سایه همای سعادت بر سر شما می‌افتد و از محل این سرمایه‌گذاری سودی روانه حساب‌های بانکی‌تان خواهد شد. شرایطی برای عاشقی در پیش دارید و عشقی جگر‌سوز را تجربه خواهید کرد. کار‌ها را در موعد مقرر انجام دهید و کار‌های مهم را به فردا واگذار نکنید.

دی

اهل خنده و شادی نیستید و این روحیه زمینه افسردگی شما را فراهم کرده است، امروز زمان مناسبی است تا با خنده، درمانی برای افسردگی‌های خود پیدا کنید. فردی به شما پیشنهاد سرمایه‌گذاری می‌کند، این پیشنهاد را جدی بگیرید و زمینه افزایش درآمدتان را فراهم کنید. اشتباهی در گذشته مرتکب شده‌اید و خاطره بد این اشتباه را دائم در ذهن‌تان مرور می‌کنید، این وضعیت به غیر از ناراحتی و افسردگی چیزی برای شما به دنبال نخواهد داشت، در نتیجه به جای اینکه دائم به این اشتباه فکر کنید، از آن درس بگیرید و به خاطر داشته باشید که انسان جایزالخطا است. کار‌های روزانه همان‌گونه که انتظارش را دارید انجام می‌شود.

بهمن

به خاطر داشته باشید که زندگی همیشه فراز و فرود‌های خاص خودش را دارد و اجازه ندهید، مشکلات روزمره، روز شما را خراب کند. با مشکل مالی روبرو می‌شوید و حسابی به دردسر می‌افتید. روز را با عشق و محبت آغاز کرده‌اید و احساس می‌کنید که از همیشه بیشتر عاشق شده‌اید، این احساس را به همسر یا عشق‌زندگی‌تان منتقل کنید و ایشان را مهمان روزی سرشار از عشق و محبت نمایید. فردی که دشمن شما است نقشه‌های شومی برای شما کشیده. احتمال ایجاد سوء‌تفاهمی میان شما و یکی از همکاران یا همسایه‌ها وجود دارد.

اسفند

امروز بوسیله دوستان و آشنایان با فرد سرشناس و مهمی آشنا می‌شوید و گفتگویی میان شما و این فرد ایجاد خواهد شد. سخن‌های این فرد تاثیر زیادی روی شما می‌گذارد، در نتیجه حرف‌های ایشان را آویزه گوش کنید و در آینده همیشه به یاد گفته‌های این فرد باشید. به یکی از آرزو‌های دیرینه‌ای که در سر دارید، دست پیدا خواهید کرد. روز خوبی برای عقد قرارداد و تجارت نیست و کار‌های مالی را به روز‌های آینده موکول کنید. در اوقات فراغت به کار خلاقانه‌ای که علاقه زیادی به آن دارید مشغول شوید. احساس می‌کنید که همسر یا عشق‌زندگی‌تان به شما کم محلی می‌کند و توجه سابق را ندارد، امروز متوجه می‌شوید که این احساس کاملا بی‌پایه و اساس است و عشق‌زندگی‌تان چیزی را از شما دریغ نمی‌کند.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها