افزایش چند درصدی قیمت‌ها ؟

جمعی از مخاطبان خبر فوری از افزایش بی رویه قیمت‌ها انتقاد کرده‌اند.

افزایش چند درصدی قیمت‌ها ؟

هر روز و هر لحظه قیمت‌ها در حال افزایشه و واقعا هیچ نظارتی هم نیست خدا وکیلی کمرمون شکست زیر بار این همه فشار و گرانی واقعا چرا پیگیری نمی‌کنند یکم به فکر مردم و اقشار ضعیف باشند!

چند درصد افزایش ؟

22

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • نادری
    0

    دوغ کاله یک شبه 2 هزار اضافه شده هشت هزار و پانصد سیگار هر شب 1000 اضاف0 شیر و ماست رو هم و برنج ایرانی 33 تومن مملکت بی مدیر. 124 دورغه بارها زنگ زدم. صنعت معدن تجارت هم وزیر قبلی هم الان. خرابکارها وزرا هستند شکم خودشون سیره

  • ناشناس
    0

    دولت و مجلس در باره حیف و میلها چه پاسخ رضایت بخشی به ملت دارند؟؟؟!!! --- اصل اساسی در شکوه ها و گلایها علیه بی عدالتیهای دولت ؛ وادار کردن مجلس شورا به وضع قوانین کار آمد ایست که بتوانند دولت را در هر نوع بی بند و باری در مدیریت کشور پاسخگو کنند و به جبران عینی ضرر و زیانهایی که به آحاد و اقشار ملت در هر زمینه ای که تحمیل می کند ملزم سازند. دولت ، که در افزایش پیوسته ی تنگناها علیه ملت : که تنها عنصر فعال وجود و بقا و دوام کشور و نظام است ، و در دست درازی آن برای جبران کاستیهای بی کفایتی مدیریت خود بر کشور به جیب تمام افراد و اقشار ملت که بحکم دین و عقل صاحبان اصلی ثروتهای ملی کشور اند و در انکار حق و سهم شرعی و قانونی و عرفی هر فرد از افراد ملت در این ثروتها گوی سبقت را در بی بند و باری از همگان گرفته است و بمانند یک دیکتاتور خود کامه روی ثروتهای ملی بختک انداخته و با انکار حقوق ملت ؛ در این ثروتها دخل و تصرف می کند و از پاسخگویی و تحمل وظایف خود نسبت به ملت سرباز می زند، باید در کشوری که با رأی مردم به قدرت رسیده با قاطعیت توسط مجلس شورا به استیضاح و جبران خسارتهای مردم وادار شود. کوتاهی مجلسیان در انجام این وظیفه خیانت به آرای ملت است که آنان را به نمایندگی از خود به مجلس آورده است و عهد شکنی نسبت به سوگندی است که برای خدمت و انجام وظیفه نسبت به ملت یاد کرده و به عهده گرفته اند. بی پاسخ گذاشتن این سئوالها و عدم اقدام قاطع برای زدودن حیف و میلها ؛ بقای دولت و مجلس را در قدرت زیر سئوال می برد و مشروعیت این قدرت را خدشه دار می سازد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها