کدام سهام ها امروز بیشترین و کمترین رشد را تجربه کردند؟

امروز سهامداران شرکت‌های نیرو محرکه، گروه بهمن و گروه صنعتی ملی در بورس و معامله‌گران شرکت‌های فرابورس ایران، داروسازی آوه سینا و پتروشیمی مارون در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

کدام سهام ها امروز بیشترین و کمترین رشد را تجربه کردند؟

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۹هزار و ۲۷۴واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۸۲۲هزار و ۱۱۷واحدی به کار خود پایان داد و بیش از ۱۱میلیارد و ۸۸۷میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۲۰هزار و ۴۲۲میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و ۹۹۱هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های نیرو محرکه، گروه بهمن و گروه صنعتی ملی امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های توسعه صنایع بهشهر، توسعه معادن روی ایران و ایران ارقام بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز 99/04/23

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۳میلیارد و ۴۷میلیون ورقه به‌ارزش ۸هزار و ۱۳۶میلیارد تومان در ۸۱۲هزار و ۹۲۳نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۴۸واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۸ هزار و ۶۸۴واحد قرار گرفت.قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های فرابورس ایران، داروسازی آوه سینا و پتروشیمی مارون بیشترین رشد را داشتند و انواع اوراق تسهیلات مسکن به همراه شرکت‌های هتل پارسیان کوثر اصفهان، داروسازی سبحان انکولوژی و نفت ایرانول بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

منبع: تسنیم

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها