مرد آبادانی که طمعه ها را به خلوتگاه می کشاند دستگیر شد

مرد آبادانی که برای سرقت طعمه هایش را به مکان های خلوت می کشاند و آنها را با چاقو تهدید می کرد به دام افتاد.

مرد آبادانی که طمعه ها را به خلوتگاه می کشاند دستگیر شد

سارق به عنف در آبادان که از طریق سایت دیوار اقدام به سرقت موبایل می کرد به دام افتاد. به گزارش جانشین ریس پلیس آبادان مبنی براینکه یک سارق به عنف موبایل که تحت عنوان خریدار با کسانی که گوشی‌های تلفن همراه گران قیمت خود را برای فروش در سایت دیوار آگهی می‌کردند و پس از قرار گوشی آن ها را با تهدید چاقو سرقت می‌کرد دستگیرشد.

سرهنگ عزیزالله دارایی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت گوشی‌های تلفن همراه گران قیمت در پوشش خریدار، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

دستگیری زورگیر سایت دیوار / او آبادانی ها را طمعه قرار می داد
وی گفت :در بررسی اظهارات ۳نفراز مالباختگان مشخص شد که سارق، مالباختگان را از طریق سایت دیوار شناسایی و انتخاب کرده و در ادامه با آن‌ها به بهانه خرید گوشی تلفن همراه در جلوی عابربانک هایی که معمولا در نقاط خلوت بوده قرار ملاقات می‌گذاشت و پس از حاضر شدن فروشنده جلوی عابر بانک ، سارق بلافاصله با تهدید چاقو اقدام به سرقت گوشی آنها میکرد و از محل متواری می شد.

در این راستاماموران آگاهی با انجام کار اطلاعاتی و تخصصی ضمن هماهنگی قضایی سارق را در مخفیگاهش شناسایی و تعداد ۴دستگاه گوشی سرقتی از وی کشف کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی آبادان در خاتمه با بیان اینکه سارق در مواجه با ۳نفر از مالباختگان ضمن اعتراف به سرقت های ارتکابی به ۵فقره سرقت دیگر مجموعا۸ فقره سرقت اعتراف کرد گفت: علیه متهم پرونده تشکیل و به مقام قضایی معرفی گردید ، انتظار می رود شهروندان عزیز ضمن رعایت جوانب امنیتی در سایت های مجازی ، به تنهایی برای خرید و فروش اموال در مکان های خلوت و از قبل تعیین شده توسط فرد مقابل حاضر نشوند

منبع: رکنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها