اجرای طرح برخورد با مسافربرهای شخصی در اراک

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان مرکزی، از آغاز طرح برخورد با خودروهای مسافربر شخصی در شهرستان اراک خبر داد.

اجرای طرح برخورد با مسافربرهای شخصی در اراک

سرهنگ سید علی حسینی، در این‌باره اظهار کرد: با توجه به اینکه برابر آیین نامه راهنمایی و رانندگی حمل مسافر از سوی خودروهای شخصی و غیرمجاز ممنوع است، طرح برخورد با مسافربرهای شخصی در قالب اعمال مقررات، در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی، ادامه داد: در ارزیابی دیدگاه شهروندان، این طرح با هدف ساماندهی ناوگان حمل و نقل مسافر و برخورد با مسافربرهای شخصی و غیر مجاز در کلانشهر اراک آغاز شده و گشت های پلیس راهور استان مرکزی در این طرح کنترل های لازم را انجام داده و خودروهای شخصی بدون مجوز فعالیت در خصوص جابجایی مسافر را اعمال قانونی می کنند.

سرهنگ حسینی، با بیان اینکه این طرح با هدف ساماندهی و نظارت بر کیفیت ارائه خدمات از سوی ناوگان حمل و نقل درون شهری و پیشگیری از بروز هر گونه آسیب برای مسافران این خودروها، انجام می پذیرد، گفت: کارشناسان پلیس راهور استان، بارها در خصوص استفاده از مسافربرهای شخصی به شهروندان هشدار داده و به منظور پیشگیری از هر گونه آسیب، از آنها خواسته اند که از تردد با مسافربرهای شخصی خودداری کنند.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان مرکزی، با بیان اینکه بسترهای لازم برای فعالیت مسافرکش های شخصی، در قالب شرکت های متعدد حمل و نقل دارای مجوز در استان فراهم است بیان کرد:‌ این طرح که از هم اکنون در کلیه شهرستان های استان بویژه شهرستان اراک آغاز شده تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت.

وی، در پایان با بیان اینکه شهروندان نباید به بهانه عجله داشتن در رفت و آمد، خود را در معرض خطرات احتمالی مسافرکش های شخصی قرار دهند، افزود: خودروهای مسافربر شخصی از لحاظ ایمنی استانداردهای لازم را ندارند و به همین دلیل نیز افراد برای حفظ امنیت خود نباید در هیچ شرایطی از اینگونه وسایل نقلیه استفاده کنند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها