آزادی تبعه خارجی محکوم به اعدام در هرمزگان

یک تبعه خارجی محکوم به اعدام در هرمزگان آزاد شد.

آزادی تبعه خارجی محکوم به اعدام در هرمزگان

مدیرکل زندان‌های هرمزگان گفت: مددجوی تبعه کشورهای همسایه محکوم به قصاص نفس پس از گذشت ۲۳ سال حبس با تلاش شورای حل اختلاف بندرعباس از زندان آزاد شد.

مصطفی کیشانی صبح امروز اظهار کرد: یک زندانی تبعه یکی از کشورهای همسایه که در سال ۷۶ مرتکب قتل یک هموطن دیگر خود شده بود پس از دستگیری و محاکمه به قصاص نفس محکوم شد.

اولیای دم مقتول شناسایی نشد
وی بیان داشت: با توجه به شناسایی نشدن اولیای دم مقتول، با پیگیری شورای حل اختلاف زندان و واحد مددکاری، در راستای اعمال ماده ۳۵۶ قانون مجازات اسلامی و با موافقت دادستان عمومی و انقلاب کیش، پس از انجام تشریفات قانونی این زندانی آزاد شد.

مدیرکل زندان‌های هرمزگان با اشاره به ظرفیت‌های بی‌نظیر شورای حل اختلاف و واحدهای مددکاری در زندان‌ها به منظور ایجاد تغییر در شرایط زندگی انسان‌ها و رایزنی به منظور رفع مشکلات زندانیان، خاطرنشان کرد: این رویه به طور مستمر در دستگاه قضایی ادامه دارد و در دوره ریاست آیت‌الله رییسی بر قوه قضاییه، تشدید شده است.

منبع: رکنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • محمد
    0

    این خبر خودش گواهی هست از بی قانونی مطلق در نظام قضایی جمهوری اسلامی آخه کسی که کس دیگه رو کشته شما نتونستین ولی دم رو پیدا کنید با اجازه خودتون آزادش کردید اصلاً مگر کار شاخی انجام دادید؟! ظرفیت شورای حل اختلاف؟! خوب اگر اینطوره بودجه شورای حل اختلاف رو به من بدید من همه رو آزاد کنم...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها