جزئیات جدید از رقم افزایش یافته حقوق بازنشستگان؛

حداقل دریافتی بازنشستگان ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان می‌شود

معاون بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی به تشریح جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان با احتساب رقم همسان سازی در سال جاری پرداخت.

حداقل دریافتی بازنشستگان ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان می‌شود

مهرداد قریب معاون بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی در نشست دیده بان با موضوع متناسب سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی که در موسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی برگزار شد، اظهار کرد: در سال ۹۸ افراد دارای ۳۵ سال سابقه حداقل بگیر یک میلیون و ۶۷۰ هزار تومان دریافتی داشتند که با طرح متناسب سازی به ۳ میلیون تومان می‌رسد و این به معنی این است که حقوقشان ۸۰ درصد افزایش می‌یابد.

قریب با اشاره به اینکه حقوق افراد با ۳۰ سال سابقه با افزایش ۶۸ درصدی به ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان می‌رسد، افزود: همچنین حقوق افراد با ۲۵ سال سابقه و حداقل بگیر با افزایش ۵۰ درصدی به ۲ میلیون و ۴۹۱ هزار تومان می‌رسد و حقوق افراد با ۲۰ سال سابقه با رشد ۲۵ درصدی به ۲میلیون و ۴۲۱ هزار خواهد رسید.

وی با بیان اینکه حقوق افراد با ۱۵ سال سابقه با افزایش ۲۴ درصدی به ۲ میلیون و ۳۴۸ هزار تومان و حقوق افراد با ۱۰ سال سابقه و حداقل بگیر با افزایش ۴۱ درصدی به ۲میلیون و ۳۴۳ هزار تومان می‌رسد، ادامه داد: حقوق افراد با کمتر از ۲۰ سال سابقه ۸۳۴ هزار تومان بوده که رشد ۵۰ درصدی خواهد داشت و حقوق افراد با ۱۰ سال سابقه ۵۰ درصد افزایش خواهد رسید. شیوه‌ای که به اجرا درآمد با عنوان متناسب سازی بر اساس سنوات و میزان پرداخت حق بیمه و حقوق سال بازنشستگی محاسبه شده است.

انجام بیش از ۷۰ مکاتبه برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان

همچنین روزبه کردونی رئیس موسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی در ادامه این نشست، بیان کرد: سیر مکاتبات برای اجرای طرح متناسب سازی حقوق بازنشستگان که از ۲۶ تیر ۹۸ شروع می‌شود بالغ بر ۷۰ مکاتبه و مذاکره است که با مقامات مختلف انجام شده است.

رئیس موسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی اضافه کرد: سطح بالایی از پیگیری برای تحقق این امر صورت گرفته است و امروز با خوشحالی این امر را شاهد هستیم.در این جلسه از شرکای اجتماعی و پژوهشگران و صاحبنظران دعوت کرده‌ایم تا نظرات خود را پیرامون این طرح بیان کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • مجید
    0

    واقعا یه بازنشسته با این همه درآمد ؟؟؟؟؟ ماهانه 120 دلار چطور خرج کنن این پولو

  • فاطیما
    0

    اقایون تامین اجتماعی انقدر عدد و رقم دادیت برای همسانسازی ولی اخرش ما نفهمیدیم که با 18سال سابقه حقوقمون چقدر میشه ؟؟؟لطفا یکی پاسخگو باشه

  • فرنگیس شیرافکن مستمری بگیر کارت ایثار گری چرا در حقوق شوهرمحوم عمل نمی کنند
    0

    کارت ایثار گری در حقوق شوهرم عمل نمی کنند من ی زن مسن مریض میشم دونونام خرابه با هزران مشکل دارم با کمترین حقوق نمی تونم با خواندن زندگی کن لطفا کمکم کنید ممنون میشم

  • سلام
    0

    سلام مسئولین سازمان تامین اجتماعی جملگی وهمگی دروغگوی بزرگی هستندبازنشستگان غیرهمکارسال۹۹با۳۰سال خدمت طبق فیش دیماه۹۹حداکثردریافتی۲٫۱۰۰هزارتومان است و۲٫۸۰۰هزارتومان نمیگیرند پس بقیه رااختلاس وسرقت کردند.وآدرس غلط به ملت میدهندشرف وانسانیت ومردانگی واحساس مسئولیت به هموطن مسئولین کجارفته؟؟؟!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها