«تعرض به یک زن» باند «امیر آلمانی» را لو داد/ اعضای این باند چرا به اعدام محکوم شدند؟

بازخوانی اعمال مجرمانه اعضای باند امیرآلمانی حکایت از این دارد که این افراد معترض نبوده بلکه به‌دنبال ایجاد آشوب و سوءاستفاده از اغتشاشات برای دست زدن به اعمال مجرمانه خود از جمله سرقت مسلحانه بوده‌اند.

«تعرض به یک زن» باند «امیر آلمانی» را لو داد/ اعضای این باند چرا به اعدام محکوم شدند؟

صبح روز گذشته بود که غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری با اصحاب رسانه و در پاسخ به سئوالی در خصوص آخرین وضعیت پرونده سه محکوم به اعدام بیان کرد: این حکم در دیوان عالى کشور بعد از فرجام‌خواهى متهمان و وکلا به تأیید رسیده و به دادسرا اعاده شده است؛ اجراى احکام فرایند قانونى دارد و ممکن است در این فرایند هر موجب قانونى دیگرى نتیجه پرونده را همراه با تغییر کند.

وی اضافه کرد: این پرونده را خداى متعال کمک کرد جنایاتشان برملا شد؛ اینها جزو عناصر اصلى اغتشاشات بودند و دو نفر از این افراد در صحنه سرقت مسلحانه دستگیر شدند و با تهدید به اسلحه می‌خواستند اموال خانمى را بربایند که خدا کمک کرد و باعث دستگیرى این افراد شد.

سخنگوی قوه قضائیه افزود: پس از دستگیرى در گوشى این افراد اقدامات خرابکارانه‌اى که انجام می‌دادند و فیلمبردارى کرده و براى برخى از خبرگزارى‌هاى خارج از کشور ارسال می‌کردند، کشف شد؛ خودشان از اعمال مجرمانه خود بهترین مستندات را تهیه کردند و در فرایند دادگاه هم اقرار کرده‌اند و همچنین هم خودشان و هم وکلایشان‌ دفاع داشتند البته چهار نفر اعلام وکالت کردند و دفاع کردند.

وی ادامه داد: جلسات دادگاه فیلمبردارى شده و حضور آنها موجود است.

***آرایش سایبری رسانه‌های معاند پس از اعلام یک خبر

پس از اعلام تأیید خبر حکم اعدام این سه محکوم در دیوان عالی کشور، رسانه‌های معاند این خبر را با تیترهایی از جمله "حکم اعدام سه معترض آبان پس از تأیید به دادسرا فرستاده شد" و "حکم اعدام سه معترض آبان ماه تأیید شده‌است" بازنشر کردند و به‌گونه‌ای در صدد القای این بودند که این افراد صرفا به‌دلیل اعتراض به وضعیت معیشتی خود به اعدام محکوم شدند.

***بازی کردن برخی از سلبریتی‌ها در زمین دشمن

طولی نکشید که هشتگ اعدام نکنید با پشتیبانی یگان سایبری منافقین، برخی از سلبریتی‌ها و دشمنان مغرض و همیشگی این مرز و بوم به ترند اول توئیتر در جهان تبدیل شد و بسیاری از مردم که از جزئیات اقدامات مجرمانه این محکومان بی‌خبر بودند ناخواسته با این جریان مرموز همراه شدند و جای جای فضای مجازی مملو از هشتگ اعدام نکنید شد.

اما سئوال اینجاست که این سه محکوم چه کرده‌اند که دادگاه بدوی و دیوان عالی کشور آن‌ها را مستحق مجازات اعدام ‌می‌داند؟

***بازخوانی ماجرای دستگیری باند امیر آلمانی

۲۹ بهمن ماه بود که سخنگوی قوه قضائیه در بیستمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه از دستگیری اعضای باند تبهکاری تحت عنوان امیر آلمانی خبر داد و گفت: یکی از پرونده‌های رسیدگی شده در تهران که اصطلاحا از زبان خودشان مشهور به پرونده امیر آلمانی است، باند تبهکاری بودند که هم سابقه اعمال مجرمانه داشتند و هم در همین مقطع مرتکب سرقت مسلحانه شده بودند و از اراذل و اوباش بودند و در اغتشاشات حضور داشتند، بانک و پمپ بنزین آتش زدند و از اقدامات خلافکارانه شان فیلمبرداری و برای شبکه‌های خارجی ارسال کردند. بعد از احساس خطر از کشور خارج شده و به ترکیه رفتند که با پیگیری‌های مجدانه از ترکیه برگشتند و بازداشت شدند.

سخنگوی قوه قضائیه خاطرنشان کرد: در بررسی سوابق یک از آن‌ها که مشهور به امیر آلمانی است معلوم شد که سابقه خروج غیرقانونی از کشور به کشور‌های مختلف دارد و مدتی در کمپ پناهندگان در آلمان بوده است و در کمپ پناهندگان آلمان با عناصر وابسته به گروهک نفاق، ملاقات‌ها و همکاری‌هایی داشته است.

اسماعیلی تصریح کرد: این فرد و این تیم در حوادث آبان ماه میدان داری و این اغتشاشات را سردمداری کردند و این جنایاتی که مردم شاهد بودند را رقم زدند.

۱۰ تیرماه نیز اسماعیلی در خصوص پرونده باند امیر آلمانی بیان کرد: در آخرین پیگیری که انجام دادم، پرونده به دیوان عالی کشور ارسال شده، هنوز اعاده نشده و رای دیوان عالی کشور مبنی بر تایید حکم به دست ما نرسیده است.

وی با اعلام اینکه یکی از این افراد معروف به امیر آلمانی دو نفر دیگر را از کشور به مقصد ترکیه فراری می دهد اظهار داشت: وی در ماجرای آبان 98 با منافقین ارتباط داشته و در سفر به کمپ آنها در یک کشور اروپائی از آنها برای عملیات دستور می‌گرفته است

***اعضای باند امیرآلمانی چه کسانی هستند؟

امیرحسین مرادی، سعید تمجیدی و محمد رجبی سه متهم این پرونده و اعضای باند امیر آلمانی هستند که در ابتدا با رأی شعبه 15 دادگاه انقلاب استان تهران به ریاست قاضی صلواتی با عناوین اتهامی گوناگون از جمله خروج غیرقانونی از کشور، اقدام علیه امنیت ملی و سرقت مسلحانه مقرون به آزار با سلاح سرد مجرم شناخته و به اعدام محکوم شدند.

با فرجام خواهی متهمان و وکلای آن‌ها پرونده به دیوان عالی کشور ارسال شد و دیوان عالی کشور پس از انجام بررسی‌های فنی حکم دادگاه بدوی را تأیید کرد.

اطلاعات جدید درباره نحوه شناسایی باند "امیرآلمانی"

یک منبع مطلع در دستگاه امنیتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، درباره نحوه شناسایی این گروه گفت: این افراد از طریق آگهی سایت دیوار خانه‌ای را انتخاب کرده و با هدف سرقت برای بازدید از خانه برنامه ریزی می کنند و در جریان بازدید، خانم خانه را با سلاح سرد مورد ضرب و شتم و تعرض قرار می دهند.

وی افزود: با سروصدای ایجاد شده در منزل، نزدیکان و خانواده فرد مطلع می شوند و بلافاصله به کمک می آیند و نیروی پلیس را خبردار می کنند که نهایتاً به بازداشت متهم منجر می شود.

این منبع مطلع با اشاره به طی شدن مراحل رسیدگی به پرونده متهم مذکور اظهار داشت: در جریان رسیدگی به پرونده این افراد فیلم‌هایی در درون گوشی تلفن همراه آنها یافت شد که نشان می داد در جریان اغتشاشات آبان ماه سال گذشته چند بانک را تخریب و آتش زده اند و در یک فقره نیز ماشین شهرداری را بعد از خارج کردن از محل پارک خود به وسط خیابان آورده و آتش می‌زنند و فیلم هائی را از این صحنه ها تهیه کرده و به رسانه های ضدانقلاب ارسال می کنند.

وی با اعلام اینکه یکی از این افراد معروف به امیر آلمانی دو نفر دیگر را از کشور به مقصد ترکیه فراری می دهد اظهار داشت: وی در ماجرای آبان 98 با منافقین ارتباط داشته و در سفر به کمپ آنها در یک کشور اروپائی از آنها برای عملیات دستور می‌گرفته است.

بررسی‌ها در خصوص این پرونده ادامه داشت تا اینکه مشخص شد فرد مذکور مدتی قبل در کمپ پناهندگان در آلمان بوده و در آنجا با عناصر وابسته به گروهک نفاق، ملاقات‌ها و همکاری‌هایی داشته است.

***تشکیل دادگاه با حضور وکلای مدافع

در نهایت، با صدور کیفرخواست از سوی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، پرونده باند امیرآلمانی برای رسیدگی به شعبه 15 دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی صلواتی اعاده شد و پس از تشکیل جلسات دادگاه و رعایت تشریفات دادرسی از جمله حضور وکلای مدافع متهمان، اعضای باند امیرآلمانی مجرم شناخته شدند.

***واکنش قوه قضائیه به ادعاهای یک وکیل

پس از تشکیل جلسات دادگاه فردی تحت عنوان وکیل اعضای این باند تبهکارانه، مصاحبه‌هایی را تحت عنوان وکیل پرونده با برخی از رسانه‌ها انجام داد و مدعی شد که به پرونده موکل خود دسترسی نداشته و یا به او اجازه ورود به دادگاه نداده‌اند که این موضوع با واکنش قوه قضائیه مواجه شد.

بر اساس اعلام مرکز رسانه قوه قضائیه، وکیل امیرحسین مرادی یکی از اقوام او به نام مریم مرادی است که در تاریخ ۲۱ دی ماه ۹۸، اعلام وکالت کرده و پرونده وکالت متهم به وی واگذار می‌شود. اسناد موجود از مطالعه پرونده توسط این وکیل حکایت دارد.

همچنین دو محکوم دیگر به نام‌های سعید تمجیدی و محمد رجبی نیز به دلیل عدم توانایی مالی از دادگاه درخواست وکیل تسخیری می‌کنند که وکلای تسخیری آن‌ها نیز در جلسات دادگاه حضور داشته و به دفاع از موکلان خود پرداخته‌اند.

بازخوانی اعمال مجرمانه اعضای باند امیرآلمانی حکایت از این دارد که این افراد معترض نبوده بلکه به‌دنبال ایجاد آشوب و سوءاستفاده از اغتشاشات برای دست زدن به اعمال مجرمانه خود از جمله سرقت مسلحانه بوده‌اند و استفاده از کلیدواژه معترض در رسانه‌های معاند صرفا برای سرپوش گذاشتن بر ماهیت مجرمانه باند امیر آلمانی است.

منبع: فارس

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 78
  • ✿‿︵
    0

    سستی و اهمال در‌اجرای مجازات برای این افراد جانی، باعث پررو تر شدن امثال اینا میشه و هر بار که غلطی بکنند با چهارتا هشتگ اعدام‌ نکنید.. نجات پیدا میکنند.. قانون شوخی بردار نیست.. بچه و دیوونم نبودن که بگیم مجازات نباشه.. دستگاه قضایی باید قانون رو به درستی اجرا کنه حتی اگه اعدام باشه یا تبرئه... نظام اگه باج بده تا آخرش باید کولی سواری بده...

    نظرات شما -
    • بینام
      0

      اگه عدالتی هست وبه قانون اعتقاد داری چرا مفسدان حکومتی نباید اعدام بشن باید مجازات منسوبان دو برابر از افراد عادی باشد اگه به روایاتی که ازش دم میزنی اعتقاد داری واسلامی که آن را پله کردی برای رسیدن به مطامع دنیوی آنجای که به نفعت است قبول داری وانجای که نیست نداری تو وامثال تو مصداق بارز منافق هستی

    • محمد
      0

      مفسد ها هم دارن محاکمه میشن اینها هم محاکمه شدن. هرچیزی در جای خودش

  • سارا
    0

    آن قدر دروغ گفته اید که کمتر کسی باور میکند...

  • احمد
    0

    با اعدام این اراذل و اوباش عدالت برقرار میشود ،انشالله خبر بعدی زمان اجرای حکم و من الله توفیق

    نظرات شما -
    • مهدی
      0

      من به گنهکاربودن یانبودنشون کاری ندارم.ولی بعیدمیدونم هیچ جای دنیاکسی ازاعدام سه جون وهموطنش اینقدرخوشحال باشه ولحظه شماری کنه. تاسف داره.

    • ناشناس
      0

      در جواب به مهدی باید بگم که مثلا اگه یه هموطن چند نفرو بکشه آیا به غیر از خانوادش کسی از اعدامش ناراحت میشه بخاطر اینکه هموطنه این که دلیل نمیشه اینو فقط واسه مثال گفتم که هموطن بودن ملاک نیست

  • دومان
    0

    حتما فقط شما راست میگی !!!؟؟ ظلم پایدار نیست

  • هستی
    0

    رفته دزدی به زن مردم تعرض کرده و با منافقین همدست شده _ اغتشاش را هدایت کرده _ سرقت مسلحانه و.... هشتگ میدن اعدام نکنید اتفاقا اعدام کنید عبرت بشه

    نظرات شما -
    • مهدی
      0

      دمت گرم آبجی حرف ما رو زدی

  • علی
    0

    هشتگ اعدام نکنید جلادها را شهید و شهدا را جلاد می کند فضای مجازی بی صاحب

  • کاربر ناشناس
    0

    خوب الان سلبریتی های بی سواد از یک متجاوز حمایت می کنند و برای پدر رومینا درخواست اعدام می دن تناقض و دورویی تا کجا ؟راستی این سلیبریتی ها بی سواد دستور از کجا می گیرن ؟ شاید پول مفتی که از مملکت گیرشون میاد کمه که چشم به دلارای اونور اب دارن. یا شایدم می ترسن اونور اب راشون ندن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      بعضی کشور های غربی برای اقامت دادن فعالیت های افراد در شبکه های مجازی رو هم بررسی میکنن اینا هم میخوان اگه روزی خواستن برن خارج راحت اقامت بگیرن

  • ایرانیم
    0

    سلبریتی های بی سواد خیلی وقیح و خائن اومدن برای تروریست و متجاوز و سارق و اغتشاشگر هشتگ اعدام نکنید گذاشتند همین قدر خائن و کثیف

  • ایران ویران
    0

    چرا اعدام چون به گرانی اعتراض داشتن بزارید از ایران برن وپناهنده ی کشوری بشن ولی جنایت نکنین

    نظرات شما -
    • سینا مهدوی
      0

      مشکل امثال شما اینه که چیزی رو که به نفع تون هست رو مبینید وگرنه اگر یه کامیون فیلم و اسناد هم براتون بیارن روتون رو اونور میکنید

    • به سینا
      0

      تو داری میخوری و خبر از حال مردم گرسنه نداری گرانی مردم ایران رو نابود کرده فقط تعداد انگشت شماری امثال تو از این وضع راضی هستن

  • ناشناس
    0

    همه ميدونند این پرونده سازی‌ها دروغ هست هروقت دست دزدان و اختلاس گران بیت المال را قطع کردید، اسم خودتان را قاضی بگذارید!! برای اینکه مردم در برابر اینان سکوت کنند تا هر کاری که می‌خواهند بکنند، سر چند نفرجوان بیگناه را بالای دار میبرند. مانند ضحاک مار دوش. انشالله خدا ناحق را نابود کند. به امید عدالت حق

    نظرات شما -
    • مهدی
      0

      عدالت هست طرف تجاوز کرده یه بار اعدام کمشه ،چشاش کور نمی‌کرد ،تو هم برادر خارج نشین آرزوی شلوغی توی ایران را به گور میبری

    • الی
      0

      وقتی در پرونده های اختلاس و انتهای بالایی ها حکم ها الکی وبی پایه است، معلومه بخاطر چند معترض که به اعدام محکومند، صدای مردم حق دوست در میاد

  • غزال
    0

    کسانی که برای اعدام پدر رومینا اعدام کنید ترند کردند حالا برای چند مجرم و متعرض به ناموس مردم اعدام نکنید ترند می کنند سلبریتی های کثیف

    نظرات شما -
    • رضا
      0

      سلبریتی ها خیلی کثیفن ،و بعضی مردم نادان متاسفانه چشم بسته دنبال این احمق‌ها هستن ،اقا سلبریتی یعنی حافظ منفعت خودش ،بفهمیم ماها براشون مهم نیستیم

    • به غزال
      0

      آخه جرم آتش زدن جایی تازه اگه راست باشه با سر بریدن یه انسان یکی هست مسلمان واقعی

    • ؟؟؟؟
      0

      آها متوجه شدیم پس دین شما میگه اعتراض به گرانی جرمش اعدام هستش ولی قتل و جنایت و به تاراج بردن اموال مملکت آزادی میشه من از این سه جوان دفاع نمیکنم ولی اگه اعدامی هم باشه برای بابک زنجانی و طبری و سعید طوسی و... هست این دین شما چه دینیه

    • پاسخ به ؟؟؟؟
      0

      اعتراض که نبوده سرقت مسلحانه و تجاوز بوده . فیلماش هست برو ببین بعد بیا نظر بده

  • ناشناس
    0

    امروز تو اینستاگرام پیج آشپزی و لوازم تحریر فروشی و ...از اعدام حرف میزنن چه وضعه مملکته هر کسی نظر کارشناسی میده خدا عاقبتمون ختم به خیر کنه .

  • رها
    0

    غلط کردید خوب بلدید همه بدن شما خوب ما میخوایم شما خوباسر به تنتون نباشه

    نظرات شما -
    • حسین
      0

      امان از جهل امثال تو که پدر همه رو درآورده

  • akbar
    0

    اعترافات و فیلم های که از گوشیهاشون در دست علنی پخش نمکنید. بعد چه انتظار داری . دو طرفه باید به پیش قاضی رفت

  • مهدی
    0

    خوب اون زنه که بهش تجاوز شده کجاست،چرافیلم هارو نشون نمیدین. من نمیگم بیگناهن یه کاری کردن. ولی نشنیدم کسی ازکمپ آلمان برگرده ایران یامنافقین با3تابچه چه ارتباطی دارن.مجازات بشن ولی نه اعدام.تواین برهه حساس مردم مارو بیشترازاین زجرندین.این ها اعدام بشن نفرت بیشترمیشه.چقدرقاچاقچی واشرارتوسیستان وبلوچستان تامین دادین. این3تاجونم شامل بشه ولی بعید میدونم.

    نظرات شما -
    • رضا
      0

      به ناموس خودت تجاوز میکرد همینو میگفتی البته اگه ناموس داشته باشی ،نمیدونم چرا این آشغالا را باید ازشون دفاع کرد ،اینا خیانتکارن

    • الی
      0

      داستان تجاوز و زدی چه الکی بود. یعنی اینها داشتند این کار رامی کردند، واعضای خانواده در منزل بودند وفهمیدند وپلیس را خبر کردند. لطفا قشنگتر داستان بسازید

    • خدایا فرجی کن
      0

      تجاوز جنسی نشده تعرض شده. اگر تجاوز کرده باشن حقشونه اعدام بشن ولی بعید میدونم تجاوزی در کار باشه الکی دارن شلوغش میکنن که حساب کار بیاد دست بقیه

  • akbar
    0

    یه مشت جوان گول خوردن احساساتی شدن. با ۵ برابر شدن موادغذای و دلار ۲۵ هزار ت و خانه.... از این امیر المانیها جامعه پر کردن. مملکت اسیر یک مشت گروه کوچک دزد و فاسد و بی فکر شده. نتیجه اش بیکاری طلاق دزدی سوتغذیه جرم جنایت...

    نظرات شما -
    • تمنای تفکر
      0

      هر دفعه سرقت میکردن احساساتی میشدن ؟ موقع تجاوز هم احساساتی شدن؟

  • مجید
    0

    چه جالب مگه دادگاه واسه اراذل و اوباش برگزار میشه چه خبر از قاضی منصوری

  • Ddotb
    0

    یاد اون ماجرای دستگیری عاملین ترور دانشمندای هسته ای افتادم :)))

  • قمری
    0

    اعدام نکنید شما خداوند نیستید جان انسان بگیرید بهشون ابد بدون اف بدید بخاطر مادر وپدرشون داغ فرزند نبینند متشکرم اعدام جز کینه ورزی چیزی بهم راه نمیارد

    نظرات شما -
    • سینا مهدوی
      0

      تا دو هفته پیش که میگفتین پدر رومینا باید اعدام بشه الان اعدام بد شد

    • به سینا
      0

      پدر رومینا یا قاتل بالفطره ست یه همچی آدم خطرناکی چه طور توی جامعه ول باشه از کجا معلوم به مردم حمله نکنه مثل داعش

    • ....
      0

      از پدر رومینا نمیخوام طرفداری کنم ولی پدر رومینا که از روی عصبانیت و جنون انی این کار رو کرده شد قاتل بالفطره؟ اینها که چندین فقره جرم وحشتناک دارن شدن ادم خوب ؟؟؟ دوگانگی در قضاوت تا کجا؟

    • ؟؟؟؟
      0

      حالا که فعلا شماهایید که ایران رو نابود و نابودتر کردید بالاخره خدایی هست روز حسابی هم هست زندگی در ایران بسیار سخت و فاجعه بار شده خدا نابود کنه باعث و بانی این همه بدبختی رو

  • کاربر ناشناس
    0

    سلام جرم این افراد در دادگاه اثبات شده ووکیل داشته اند اونایی ‌که ناراحت اعدام ارازل ومتجاوزان هستند اگر این اتفاق واسه حتی دورترین اقوام شما می افتاد باز می گفتید اعدام نشوند پس احساسی نظر ندهید به امید برقراری عدالت در همه ابعاد

  • فهيمه
    0

    قوه قضاييه بايد قدرت خودش رو نشون بده و زودتر اين عاملان اغتشاشات رو اعدام كنه و علاوه بر اون كساني كه راه اغتشاش رو هموار كردن هم بايد محاكمه بشن ،هرچند ادعا ميكنند خودشون هم روز جمعه فهميدن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      آتیش بیار معرکه!! فتنه!! احتمالا دست خودتون تو آشوب بوده می‌خواهید از آب گل آلود ماهی بگیرید، نون مفت بهتون دادند تا ناحق بگید

  • هموطن
    0

    این همه اختلاس های کلان و دزدی هیچکی اعدام نمیشه سه نفرو از کف خیابون آوردن مجازات کنن خیلی مسخره س

  • عابد
    0

    من واقعا نمیدونم و مطمئن نیستم اما اگه با منافقین یا همان مجاهدین خلق کار کردند باید زندانی حبس ابد شوند تا به اعدام چون یادم نمیره همین مجاهدین ها چطور 180 هزار کورد را شیمیایی کردند در حلبچه و شارزور و اطراف انها . واقعا مجاهدین اسمش بهش میاد که منافقین باشند .

  • بهروز
    0

    از کی تا به حال سرقت با سلاح سرد جرمش شده است اعدام؟ تازه از کجا معلوم این اتهامات را خود به انها نزده اید اگر راست میگویید چرا دادگاه انها را علنی برگزار نکردید؟ گمان کرده اید چراغ خاموش هر غلطی میتوانید بکنید . خیر . قطعا هزینه اینکارتان را به شما تحمیل خواهیم کرد .

  • Arash
    0

    بسه دیگه مردم را چی فرض کردید که این چرت و پرت ها را انتشار میدید؟

  • محمد
    0

    بایستی انهایی که باعث گرانی بنزین شدن اعدام بشن.

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      هم اینها و هم اونها که یه شبه گرون کردن باید اعدام بشن

    • ناشناس
      0

      نه دیگه، سنگ رو بستند، سگ رو باز گذاشتند. شما فکر کردی اروپا یا آمریکا هست. برادر اینجا دزدخونه هست. اختلاس گران نور چشمی یک دادگاه تشریفاتی دارند، بعد هم آزاد میشن، بعد هم با پول های دزدی اونور آب عیش و خوشی می‌کنند، یک عده هم نگران حرفهای سابریتیها هستند که خودشون اولین نفر میرن باهاشون عکس می‌گیرند، پول خرج می‌کنند میرن تو دور همی تا از نزدیک اونا رو ببینند

  • ایرانی
    0

    #اعدام کنید. این کلمه جوونو هی تکرار نکنید فیلم هندی مگه به زن خواهر مادر خودتم تجاوز میشد همینارو می گفتی.پیرمرد که نمیره این کارا رو کنه جوون تجاوز میکنه سرقت مسلحانه میکنه قضیه رو احساساتی نکنید.عادت کردیم هر اتفاقی میفته فورا میگیم اختلاسگرا .دزدان و اختلاسگرا هم به سزای عملشون میرسن هیچ ظلمی پابرجا نمیمونه ایران اینجوری نمیمونه کمی صبر

  • Mohsen
    0

    اگر شاکی خصوصی داره(تجاوز به زنه اگر راسته) اعدام کنید ولی اگر فقط به خاطر ارتباط با منافقین یا اتیش زدن جایی قصدتون اعدامه اینکارو نکنین حبس ابد بدین بهشون.....

  • خلیل
    0

    انوقتی که اموال مردم را اتیش میزدند کسی چیزی نمی گفت حقشون را کف دستشون بذارید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      امثال شما آتیش زدند که بندازید گردن اینها خفشون کنید

    • ....
      0

      نظر من منفی بود اشتباه مثبت زدم همه ملت ایران خبر دارن که این آتش سوزیها و قتلها کار کی بود نیازی به توضیح شما نیست

  • ناشناس
    0

    شکی نیست اینا لابد برای رسانه های معاند سودی داشتن که اینجوری طرفداری شونو می کنن و تو داخل یه سری چه آگاهانه مثل اونا دارن حرف می زنند خلاصه ما قانون و قوه قضائیه داریم بنا نیست با احساسات نا بجا کارا رو پیش ببریم همینایی که دفاع می کنن اگر یه انگشت خودشون و خانواده هاشون خون می یومد معلوم نیست چکار می کردن!!!!!

  • ناشناس
    0

    خدا رو شکر با قوه قضائیه قوی و عادلی داریم خودش می دونه چکار کنه!!! بزرگواران محترم سلبریتی و..... بیخود سر خودتونو درد نیارید مگه تا حالا این همه احکام در اینمورد تو این چند وقت انجام شده نظر شمارو پرسیدن؟اچطور داعش این همه جوونای ما سر می برید کجا تشریف داشتید؟ مگه هموطنان شما نبودن؟! حالا از اینایی با سرقت مسلحانه و..... خیلی جنایات کردن صدا تون در اومده! عجب!!!!!!!

  • Mehrgan
    0

    سلام مدیر سایت خبر فوری پیام من چه مشکلی داشت؟

    نظرات شما -
    • Mehrgan
      0

      جواب لطفاً نه اینکه باز سوالم رو کامنت کنید. چون هرچی فکر میکنم کامنتم ایرادی نداشت... دیگه نظر نمیدم. پایان

  • نام آشنا
    0

    اگه کسی وضع شون خوب باشه ،صدسال دیگر نمیاداموال بیت المال را آتش بزنند.

    نظرات شما -
    • بد بخت
      0

      منم وضعم بده یعنی برم دزدی و تجاوز؟

  • ایرانی
    0

    چرا نظر منو نذاشتیدآزادی بیان کشکه؟

  • حسین
    0

    باسلام،مملکت عجیبی شده،جای ارزشهاعوض شده،باارزش عوضی شده عوضی با ارزش شده،مدافعان حرم هم هموطن مابودن که داعش خبیث سرشونومیبریدولی هیچ سلب ریدی ای هشتک نزدولی برای چندتا خبیث هشتک میزنن،اینهاخودشون هم جزو همین حیواناتن که با نظام معروف شدن سرسفره نظام نشستن نمک خوردن ونمکدون شکستن،عجیبتراینکه چقدرمردمان ساده ای داریم که مدام فریب میخورن ودرس نمیگیرن،همیشه قضاوت یک طرفه باعث شده اوضاء کشورمتشنج بشه آیا عقل نداریم قبل قضاوت مزخرف یه طرفه ابعادماجراهاروجستجوکنیم؟! ازخداوندقادرمتعال ارزنی عقل برای خودمو تموم افرادجامعه ام آرزومندم

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      مدافع حرم، نیاز به هشتک نداره. کسی اجبارش نکرده، با عشق خودش رفته، ارزشش هم بر همه ثابت هست موضوع اینا فرق میکنه، چند تا جوون معترض، که بدون اینکه بر شما ثابت شده باشه، بهشون تهمت تجاوز می‌زنند، من نمیدونم، تو این شلوغی‌های آبان اینا رفته بودند، بانک آتیش بزنن یا تجاوز کنند؟ معلومه چون چیزی ثابت نشده، انگ تجاوز می‌زنند که بعضی ها احساساتشون گل بکنه. برادر خون کسی رو به گردن نگیر، از خدا بترسید. شما چرا رگ گردنت برای اختلاسها میلیاردی که باعث شد این جونها برای بدست آوردن کمترین مطالبه وامکانات بیان شلوغ کنند، نگرفت؟؟!! چرا برای آقازاده های خارج نشین که نون این جوون‌ها رو بریدند، رگ غیرتت نگرفت؟! ربطش میدی به داعش؟! داعش هم فکر میکنه خیلی مسلمونه

    • غلامعلی
      0

      واقعا تو باید از خدا درخواست عقل برا خودت بکنی نمیخواد برا افراد جامعه بخوای

  • Sinasaei
    0

    از الان دارن پیشگیری میکنن برای حوادث چند وقت دیگه؟؟؟نمیدونم...شکم سیر نباشه دریده میشن؟؟نمیدونم...پ خانواده ها جووناتون بیرون نفرستین که میشه اغتشاش آخرش اعدام؟اینو میدونم...راستی اینم بزن تنگش که تجاوز بودن سوزناک بشه...هیچکسی قاضی نی اگه خلافی کردن که من سوگند میخورم تجاوز در کار نبوده و دروغه تمجیدی رو میشناسم مستندات به مردم نشون بدین مستندات علنی...من کاری به سلبریتی ها ندارم چون شخصیت فاخر هم توش هست که گفته اعدام نشن مگه شما با همسایه اتون یکی هستین؟پ جمع نبندیم...ولی پدر رومینا مستند میخواست؟؟؟کدومتون دیدین اینا اغتشاش کردن تجاوز کی دیده؟؟اهلن ما نامحرمیم...بد کسی رو نخواییم به خودمون بر میگرده اگه واقعا منافق هستن ب عمد اموال غارت کردند اتیش زدن و تجاوز کردن ۹ ماه زمان دادرسی شبهه داره.. شاید سواد شما بیشتر نظر شخصی..اعدام خشم میاره نفرت میاره..هیچکسی راضی به عفو گناهکار نیست...پ طبری چرا هرروز دادگاه داره؟خیلی از خانواده ها بدست ایشون نابود شدن و فوت شدن... بچه های هیئتی مذهبی به هرچی که اعتقاد دارین به خودتون مربوطه ولی اندیشه و صبر زود جبهه نگیریم

  • علی یوسفی
    0

    تا جایی که ما کلام خدارو خوندیم گفته جان در مقابل جان، دادگاه رو که علنی نکردید، حکمشون رو علنی کردید و خودتون مورد قضاوت مردم قرار میگیرید.چون در کشوری هستیم و با قومی زندگی میکنیم که تفکر نمی کنند، مسئولینش بی کفایت هستند و از عقلشون استفاده نمی کنند. وقتی نمیتونید جوان های مملکت رو خوب تربیت کنید مقصر اون جوان ها هستند که باید پای چوبه دار برن؟ وقتی نمیتونید یک پدر خوب بسازید که سر دخترش رو نبره، مقصر اون پدرست یا جامعه ای که فساد مادی و معنوی توش بی داد میکنه، وقتی مملکتی که مسئولینش حکومتش دزدی میکنن کاری انجام نمیشه میخواهید چی بشه؟ امروز قدرت دست شماست یادتون باشه یه روزی توی این دنیا قدرت ازتون گرفته میشه و به سزای اعمالتون میرسید ولی قیامت اوضاع بدتر از این خواهد بود.

  • ایرانی
    0

    هر گاه رسانه های معاند از کسی طرفداری کردند بدانید که حکم برعلیه اودرست بوده چون اونها همیشه به فکر منافع شخصی خودشان هستند دلشان به کسی نسوخته مردم این را باید بعد از چهل سال فهمیده باشند بنده درستی حکم را از اظهار نظر دشمنان قفل همیدم وسلام

  • ازاد
    0

    فوری همه چیز را قاطی هم نکنید پدر مبینا چه ربطی به این پرونده دارد در دین اسلام برای همه موارد احکام دارد همه فقیه نشوند ودوما خداوند نیستند ولی در قبال امنیت جامعه مسعولیت دارند

  • ایرانی
    0

    وقتی ترامپ محبوب دلهای مردم منطقه را علنا به شهادت می رساند و می خواهد یک ملت را از گرسنگی بکشد از این آدمها دفاع می کند باید حساب کار دستتان بیاید

  • به نام انسان
    0

    یعنی تموم این اعتراضات به ناسامانی ها همش مقصرش این سه تا جوان بودن این بابا اومد رفت المان با سران یه گروهکی تو کمپ اونجا اشنا شد و بهش گفتن برو ایران صبر کن تا بنزینا گرون کنن بعد برو این کارا را انجام بده نکنید با مردم همچین گناه دارن این زنه هم که میگین بهش تجاوز شده داستان همون یارو شده که جهیزیه دخترشا اتیش زده بودن

  • آگاه
    0

    ن ب اعدام ن ب دستگیری متجاوزان ب عنف ن ب دستگیری ارازل و اوباش ن ب دستگیری خلافکارا قاچاقچیا ن ب دستگیری نخبه ی منافق کلا ن ب گفتن بالا چشمت ابروعه ب هرکسی ک ب این مملکت خیانت میکنه.. من نمیدونم این مردم چی میخان ...مفسد اقتصادی میگیرن میگن معیشت ...نمیگیرن میگن بی عدالتی ...آدم کثافت دستگیر میکنن میگن اعدام حکم اعدام میدن میگن ن ب اعدام...موقع رای دادن فقط ز..شکم بعد انتخابات فقط شکم ... این چیزا کار آدم عاقل نیس یا آلبانی نشینای پاتال از کرونا جون سالم ب در بردن یا ایران پره از آدم جوگیره..

  • نظری
    0

    فقط وفقط موقعی میتونید درست قضاوت کنید که دختر یاخواهر یا مادرتات ویاخودتان مورد تعرض این افراد قرار گرفته باشید البته اگراین سه نفر بسیجی یا آخوند بودنند خیلی دوست داشتم بدونم چطوری نظر میدادید

  • شاپور
    0

    به قول مسیح علینژاد: اعترافات اجباری

  • احمد
    0

    راست و دورغش با خودتون،فقط لعنت خداوند بر پدر و مادر هر کسی که ظلم میکنه و یا از ظالم طرفداری می کنه،انشالا

  • م. غروی
    0

    مفسدان باید حتما مجازات شوند. طبق قانون مقدس جمهوری اسلامی حکم اجرا شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها