دستگیری تعدادی از مخلان امنیت پمپ بنزین اردبیل

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل، از دستگیری تعدادی از اراذل و اوباش در پمپ بنزین بعثت اردبیل خبر داد.

دستگیری تعدادی از مخلان امنیت پمپ بنزین اردبیل

سیدعبدالله طباطبایی، از دستگیری تعدادی از اراذل و اوباش که شب سه شنبه قصد آتش زدن پمپ بنزینی در علی آباد اردبیل را داشتند خبر داد و عنوان کرد: اراذل و اوباشی که شب گذشته ایجاد اغتشاش و ناامنی کردند دستگیر و شناسایی شدند.

وی، از تحت تعقیب بودن تعداد دیگری از عاملان ناامنی شب گذشته خبر داد و افزود: ۵ نفر از اراذل و اوباش با هدف بر هم زدن نظم و ایجاد اختلال در فعالیت پمپ بنزین وارد این جایگاه سوخت شده و باعث ایجاد رعب و وحشت در بین مردم شدند.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل، ادامه داد: طی پیگیری‌های دستگاه‌های قضائی و انتظامی اردبیل تا ساعت ۵ بامداد چهارشنبه تمامی اراذل شناسایی شدند، این مخلان اجتماعی با خودروی پژو ۲۰۶ وارد جایگاه سوخت شده و کارگران را مورد ضرب و شتم قرار داده و متواری شدند.

طباطبایی، امنیت و آرامش جامعه را جزو خطوط قرمز دستگاه قضائی دانست و تاکید کرد: هیچ گونه گذشت و اغماضی در خصوص برهم زنندگان امنیت اجتماعی نداریم و متخلفان به اشد مجازات خواهند رسید.

ناصرعتباتی، رئیس کل دادگستری استان اردبیل، در راستای تنبیه افرادی که با اقدامات قانون شکنانه امنیت و آرامش مردم را مختل می‌کنند گفته بود علاوه بر مجازات قانونی حبس، مجازات تکمیلی مانند منع اقامت در اردبیل و تبعید به شهرهای دیگر نیز در نظر گرفته شده است.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاظم
    0

    به خداترکیدم ازخنده هرکی اعتراض کرد مخل امنیت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها