در گفت‌وگو با برنامه سرنا مطرح شد؛

هشدار یک مجری تلویزیون؛ تورم بالای ۵۰ درصد در راه است / پاسخ کیاداوود اسفندیاری به حواشی برنامه‌اش

مجری تلویزیون و کارشناس اقتصادی درخصوص روزهای کرونایی گفت: اکثر مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند اما متأسفانه عده‌ای رعایت نمی‌کنند.

هشدار یک مجری تلویزیون؛ تورم بالای ۵۰ درصد در راه است / پاسخ کیاداوود اسفندیاری به حواشی برنامه‌اش

مجری تلویزیون و کارشناس اقتصادی:

اگر مردم به من فحش بدهند، ناراحت نمی‌شوم اما از دروغ و تقلب بیزارم/ به خاطر افشاگری ثامن‌الحجج ممنوع‌التصویر شده بودم/ بورس برای اقتصاد کشور مفید است، اگر حباب به وجود نیاید/ پایه پولی به طور وحشتناکی در حال رشد است/ کرونا، حداقل ۱۰۰ هزار میلیارد تومان به بدهی دولت اضافه کرد

کیاداوود اسفندیاری در گفت‌وگو با برنامه سرنا به اوضاع نابسامان اقتصادی اشاره و اظهار کرد: در حال حاضر در تمام دنیا، مشکلات و فشار شدید اقتصادی وجود دارد اما در کشور ما به علت وجود بحران‌های اقتصادی گذشته، فشار بیشتری به جامعه وارد شده است.

وی خاطرنشان کرد: از قبل دولت ۱۷۰ هزار میلیارد تومان کسری بودجه داشته که با آمدن کرونا، حداقل ۱۰۰ هزار میلیارد تومان به آن اضافه شده است.

کارشناس مسائل اقتصادی عنوان کرد: متاسفانه پایه پولی به طور وحشتناکی در حال رشد است و تورم بالای پنجاه درصد در راه است و یک‌سال سخت اقتصادی در راه خواهد بود.

وی ادامه داد: چشم‌انداز تورم عده‌ای را نگران می‌کند که چگونه حفظ سرمایه کنند لذا روبه بازار سکه، دلار و ارز می‌آورند.

این کارشناس اقتصادی افزود: کمبود شدید کالا و عرضه، نوعی تورم به وجود خواهد آورد.

وی مطرح کرد: بورس برای اقتصاد کشور مفید است به شرطی که ناظر مراقب باشد تا حباب عجیب و غریب به وجود نیاید و متناسب با افزایش حضور مردم، ظرفیت‌ها نیز بیشتر شود.

مجری شبکه یک در ادامه این گفت‌وگو درخصوص حواشی به وجود آمده اظهار داشت: در برنامه "جشنواره کارآفرینی" شبکه یک بیش از دو هزار نفر در طی این چند سال به صورت رایگان حضور پیدا کرده‌اند و حساسیت داریم که افراد غیرمتخصص و کلاهبردار نباشند چراکه برنامه تبلیغی نیست.

وی ادامه داد: برخی از میهمان‌ها توافق قبل از برنامه را برهم می‌زنند و در برنامه جواب شفاف نمی‌دهند و این موضوع شک‌برانگیز است که در ویدیوی جنجالی معروف، چنین اتفاقاتی رخ داد.

اسفندیاری تاکید کرد: از دوستان تقاضا می‌کنم تمام تایم این برنامه را مشاهده کنند تا صادقانه و منصفانه قضاوت کنند.

وی در ادامه گفت: اگر مردم به من فحش بدهند، ناراحت نمی‌شوم اما از دروغ و تقلب بیزارم. خاطرم است به خاطر افشاگری ثامن‌الحجج ممنوع‌التصویر شدم اما بعدا مشخص شد دارای چه مشکلاتی است.

مجری تلویزیون در پایان عنوان کرد: بزرگترین آرزویم برای جامعه این است که مردم حالشان خوب باشد.

فیلم این گفت و گو را ببینید:

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • کیانوش
    0

    این هم نشد مملکت داری .هر روز جنس ها یک قیمت است ،،خدا لعنت کند باعث وبانی آش ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،خدا رحمت کند هویدا را ک۱۲سال نخست وزیر بود قیمته ثابت بود

    نظرات شما -
    • علی
      0

      اون هم بی گناه کشتن

  • فریبرز مددجو
    0

    آقای اسفندیاری مرد بسیار بزرگی است و بنده برایشان آرزوی موفقیت میکنم ، امیدوارم از انسانهای ناجوانمرد در امان باشد زیرا مدتهاست در میان اینهمه مانع حرفهای حق را میزند آن هم در تلویزیون !!!

  • احمدی
    0

    کارشناسی کاربلدوباسواد وانصافا منصف، ومجری برنامه ای مردم پسند

  • محمدی
    0

    ایول به شرفت مرحبااااا

  • ناشناس
    0

    مجری محترم تورم هزار درصدی هم در راه باشد فرمودند دولت با تمام قدرت به کار خود ادامه می دهد پس همه کشکید

  • صداقت(فعال مردمی)
    0

    چرا در معاملات صوری که هیچ کالایی دست به دست نمی شود.سودهای کلان نام ربا ندارند.امادرمعاملات عادی مردم حکم خداست رباحساب می شود.چون سرمایه داران قانون وحکم خدارابه نفع خود تغییر می کنند.سرداردروغ ،سردارسازندگی سردار آزادی بیان همه متهمان تفسیرغلط حکم خدا هستند

  • ا رسلان دولتخواه
    0

    باسلام آیا ذوب بااینهمه فروش حباب داردکه ناظر نمی گذارد سهمش رشدکند؟ نظارت متاسفانه معلوم نیست با چه معیاری انجام میشود؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها