محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا:

حسن عباسی نقش کمدین را قبول کرده است

یک فعال رسانه‌ای اصولگرا گفت: عباسی الان در نقش یک کمدین ظاهر شده کما اینکه قبلاً هم چنین نقشی را چندبار به او داده‌اند.

حسن عباسی نقش کمدین را قبول کرده است

محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا، درباره اعلام آمادگی حسن عباسی برای انتخابات ۱۴۰۰ گفت: امثال آقای عباسی توسط دیگران اداره می شوند و اداره کنندگان این افراد در واقع اسباب خوشحالی مردم را فراهم می کنند. ممنونم از کسانی که با طرح این سوژه ها در این ایام کرونایی خنده بر لب مردم می‌آورند. آقای عباسی الان در نقش یک کمدین ظاهر شده کما اینکه قبلا هم چنین نقشی را چندبار به او داده اند.

او افزود: بنابراین اصلاً نباید نگران حضور او بود. این مسئله یک شوخی است که اگرچه ممکن است برای شما بی‌مزه باشد اما من آن را دوست دارم چون اصولا به کمدین‌ها علاقه‌مندم.

مهاجری درباره حضور احمدی‌نژاد در پست ریاست جمهوری اظهار کرد: همان یک تجربه کافی است. احمدی‌نژاد آدم باهوشی بود چون توانست کلاه بزرگی سر اصولگرایان بگذارد. الان نظام دیگر بازی فردی چون او را هم نمی‌خورد چه برسد به امثال حسن عباسی.

منبع: برنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • احمدی
    0

    این نگاه متکبرانه و از بالا به پایین رو قبول ندارم . خود محمد مهاجری در حدی نیست که اینطور اظهارنظر کنه .

    نظرات شما -
    • بیکار
      0

      این اقا خودشم یک دلقک هست و هر روز یکچیزی میگه گاهی این اصولگرا از اصلاح طلب هم اصلاح طلب تر میشود

    • ناشناس
      0

      اطلاح طلبی درلباس اصولکرا

  • محمد
    0

    درود بر دکتر محمود احمدی نژاد

  • امید
    0

    اقای مهاجری در حد اندازای نیستی که عباسی رو کمدین ببینی ایشون یک فرد انقلابی هستن که خیلی رک گو هستن وحرف حق میزنن

  • رضا
    0

    چقدر این گفته احمدی نژاد به حق است که می‌گفت دو گروه اصلاح طلب و اسولگرا دو لبه یه قیچی اند برای بریدن گلوی مردم ،.درود بر احمدی نژاد .

  • محمد
    0

    این هم از اصلاح طلب هاست فقط یه ساله داره خودشو هی اصولگرا جا میزنه

  • ناشناس
    0

    هر وقت هوا پس میشه این میشه اووصول گرا.آره احمدی نژاد هم مانند مصدق سر ملت کلاه گذاشت تاریخ رو که نمی تونی تحریف کنی.تاریخ توی سینه مردمه.احمدی نژاد چرا بیاد خودت گند زدی خودت هم جمعش کن.

  • پ
    0

    محمد مهاجری اعلام آمادگی حسن عباسی برای کاندیداتوری رو دقیقا از کجا دراورده فکر نمی کنه با این توهمات بیشتر خودشو کمدین کرده ؟ و اسباب خنده ما شده

  • مجتبی
    0

    احمدی نژاد آزموده ای که دوباره آزمودن اون خطاست درست قدرت همرو تغییر میده ولی برنامه اقتصادی و فرهنگی و ... دکتر عباسی سالهاست که مشخصه به اون کسی که ایشونرو کمدین خطاب می‌کنه بگید تا حالا کجا بوده کی میشناستش جز شاید چندتا در راس و آقازاده جوونای جویای اسلام واقعی و نسل بعدی های انقلاب با امثال عباسی دم خور بودند و شاگرد ایشونن عباسی سالهاست داره داد میزنه و پیش بینی می‌کنه وضعیتو ، سرانجام باطل همیشه مشخصه عباسی نه اصولگراعه نه اصلاح‌طلب انقلابیه امثال کسایی که به ایشون تهمت میزنن شاید میخوان با زدن ی شخص بزرگ از لحاظ تئوریک خودشونو بالا بکشن

  • seddigijafar
    0

    چراازحسن عباسی میترسید نکنه بخاطراینه که حرف حق میزنه که شماهاهیچ کدامتون جرأتش راندارید،هرکسی که دین نداره حداقل ازاده مردباشد والله اگه امسال حسن عباسی رائفی پور و... اینان نبودن که ازحق دفاع کنن معلوم نبودکه اصلاح طلب واصول گراچه سرملت اورده بودن .لطفاخواهشا التماسآ انقلابی باشیدوپشت رهبرعزیزمان باشیدگوش به فرمان مولامون خامنه ای باشیدوالله مملکت پیشرفت میکنه ،

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها