پیدا شدن فرد مفقود شده در سیلاب شهرستان بجنورد بعد گذشت ۱۵ ساعت

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان شمالی، گفت: تیم‌های جست و جوی جمعیت هلال احمر استان درعملیاتی ۱۵ ساعته، فرد مفقود شده در سیلاب را پیدا کرده و تحویل خانواده دادند.

پیدا شدن فرد مفقود شده در سیلاب شهرستان بجنورد بعد گذشت ۱۵ ساعت

ابوالفضل محبان، ادامه داد: ساعت ۱۸ پنجشنبه ۲۶ تیرماه خبر مفقود شدن فردی میانسال به علت وقوع سیلاب در روستای شیخ شهرستان بجنورد به سامانه امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان گزارش داده شد.

وی، افزود: تیم‌های جست و جوی جمعیت هلال احمر استان از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه عملیات جست و جو را با ۹ تیم عملیاتی شامل ۳۰ نفر از امدادگران و نجاتگران آغاز کرده و تا ساعت ۲۳ به جست و جو ادامه دادند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان شمالی، با اشاره به اینکه در این عملیات از خودروهای کمکدار، آمبولانس و ارتباطات سیار هلال احمر استان در منطقه جست و جو استفاده شد، ادامه داد: با توجه به شرایط جوی، جغرافیایی و تاریکی هوا، عملیات جست و جو از ساعت شش صبح جمعه ۲۷ تیرماه از سر گرفته شد و تیم‌های امدادی به جست و جو برای یافتن فرد مفقود شده ادامه دادند.

محبان، اظهار کرد: ساعت ۹:۴۰ دقیقه فرد مفقودی درروستای چهاربرج سالم یافت شد و پس از تحویل به خانواده، عملیات جست و جو به اتمام رسید.

گفتنی است در این عملیات، ۹ تیم عملیاتی شامل ۳۰ نجاتگر حضور داشته و چهار دستگاه خودروی عملیاتی، یک آمبولانس، یک خودروی ارتباطات، یک مینی بوس و یک دستگاه سواری مورد استفاده قرار گرفت.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها