برگزاری اردوی جهادی دندان‌پزشکی در مناطق حاشیه شهر مشهد

سرپرست کانون سلامت کانون‎های خدمت رضوی خراسان رضوی، گفت: اردوی جهادی دندانپزشکی در قالب طرح «دارالشفاء» ویژه محرومان ساکن مناطق حاشیه شهر مشهد برگزار می‌شود.

برگزاری اردوی جهادی دندان‌پزشکی در مناطق حاشیه شهر مشهد

محمود اصغری، گفت: اردوی جهادی دندانپزشکی در قالب طرح «دارالشفاء» ویژه محرومان ساکن مناطق حاشیه شهر مشهد برگزار می‌شود.

سرپرست کانون سلامت کانون‌های خدمت رضوی خراسان رضوی، بیان کرد: خادمیاران فعال در کانون‌های محله‌ای، چند روز قبل از برگزاری اردوی جهادی، نسبت به شناسایی بیماران محروم حاشیه شهر مشهد اقدام می‌کنند.

وی، با اشاره به استفاده از اتوبوس‌های حامل تجهیزات دندانپزشکی آستان قدس رضوی، بیان کرد: سه دستگاه یونیت در مناطق هدف در حاشیه شهر مستقر شده و پزشکان به ویزیت و درمان بیماران و مراجعان می‌پردازند.

اصغری، افزود: روزانه به طور متوسط ۵۰ بیمار دندانی ویزیت و درمان می‌شوند، در اردوی جهادی این هفته، با استقرار در منطقه کم برخوردار قرقی، ۵۴ بیمار که از مناطق پیرامونی چون فارمد و جغری با خودروهای آستان قدس رضوی به این منطقه انتقال داده شده‌اند، تحت ویزیت و درمان دندانپزشکی قرار گرفتند.

وی، در ادامه اظهار کرد: ساکنان روستاهای بهار، مهرگان از توابع روستای قرقی و روستاهای سیس آباد، همت آباد و علی آباد از خدمات دندانپزشکی این گروه بهره‌مند خواهند شد.

سرپرست کانون سلامت کانون‌های خدمت رضوی خراسان رضوی، با اشاره به اینکه اجرای طرح «دارالشفاء» با حضور پزشکان متخصص و کادر درمانی در طول سال برای خدمت رسانی به اقشار محروم حاشیه شهر مشهد ادامه دار خواهد بود، گفت: همه پزشکان، پرستاران و دیگر فعالان در این گروه جهادی در شمار خادمان و خادمیاران آستان قدس رضوی هستند که به صورت کاملاً رایگان مشغول خدمت به همشهریان کم برخوردار خود هستند.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها