احداث ۱۲۴ کلاس درس توسط خیرین در خراسان شمالی

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی، گفت: هم اکنون ۳۳ پروژه با ۱۲۴ کلاس درس توسط خیرین در استان در حال احداث است.

احداث ۱۲۴ کلاس درس توسط خیرین در خراسان شمالی

امین فلاح، اظهارکرد:در حال حاضر ۳۳ پروژه با ۱۲۴ کلاس درس با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان و مساحت ۱۲ هزار متر مربع در استان در حال احداث بوده که بخشی تا پایان سال جاری و بخشی هم سال آینده به بهره برداری می رسد.

وی، با بیان اینکه سال گذشته نیز خیرین ساخت ۱۰۷ کلاس درس در قالب ۳۳ پروژه را در استان تعهد کردند، ادامه داد: برپایی جشنواره خیرین مدرسه ساز از سال ۸۵ در استان آغاز شده که تا سال گذشته در مجموع ۱۳ جشنواره خیرین مدرسه ساز با حضور مردم نیکوکار، خیرین و مسئولان استانی و خارجی برگزار شده است.

فلاح، با اشاره به اینکه طی این سال ها تعهد خیرین حدود ۳۱۸ میلیارد تومان در استان بوده است، افزود: پارسال در جشنواره خیرین مدرسه ساز در استان حدود ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک جمع آوری شد.

وی، با بیان اینکه مقرر است طی سال جاری میزان تعهد خیرین مدرسه ساز در استان به ۱۸ میلیارد تومان افزایش یابد،گفت: باید میزان کمک خیرین در سال ۱۴۰۰ به حدود ۲۸ میلیارد تومان برسد.

فلاح، با اشاره به اینکه طی سال گذشته طرح حذف مدارس سنگی را با مشارکت ۷۰ درصدی خیرین انجام داده ایم، یادآورشد: در ایام ذکر شده ۱۲ پروژه با اعتبار بالای دو میلیارد تومان توسط خیرین اجرا شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی، گفت: هم اکنون ۴۸۱ خیر حقیقی و حقوقی با انتخاب هیات مدیره جدید و پای کاردر استان به امر مدرسه سازی می پردازند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها