وضعیت گرمخانه همدان در روزهای کرونایی

مدیر خدمات شهری شهرداری همدان، گفت: از ابتدای شیوع کروناویروس تنها یک مورد مشکوک در گرمخانه همدان مشاهده شد که تست کرونای آن منفی بود.

وضعیت گرمخانه همدان در روزهای کرونایی

مرتضی رضایی، در تشریح وضعیت گرمخانه مردان همدان در روزهای کرونایی اظهار کرد: تاکنون تست کرونا از مددجویان گرفته نشده است و در برنامه قرار دارد اما تب سنجی به طور دائم از افراد انجام می‌شود.

وی، با اشاره به اینکه مراجعه کنندگان به گرمخانه همدان ثابت هستند، مطرح کرد: در این مدت تعداد مددجویان تغییری نکرده است و فقط تعداد اندکی به علت گرم شدن هوا ترجیح می‌دهند شب‌ها در بیرون از گرمخانه باشند.

رضایی، تعداد ساکنان ثابت در گرمخانه همدان را بین ۵۰ تا ۶۰ نفر عنوان کرد و افزود: برخی از این مددجویان به صورت مقطعی در گرمخانه حضور دارند اما غالب افراد ثابت هستند.

وی، بیان کرد: در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی به همت شهرداری و با کمک خیرین استان مواد ضدعفونی کننده و ماسک در اختیار مددجویان قرار داده می‌شود همچنین آن‌ها هر روز ملزم به استفاده از حمام هستند و به محض ورود به گرمخانه باید استحمام کنند.

مدیر خدمات شهری شهرداری همدان، اظهار کرد: از افرادی که در گرمخانه مردان همدان مشغول به خدمت رسانی هستند تست کرونا گرفته شده و خوشبختانه تاکنون موردی از ابتلا به این ویروس در آن‌ها مشاهده نشده است.

رضایی، با اشاره به اینکه پیش از شیوع کروناویروس ضدعفونی به صورت روزانه و هفتگی در گرمخانه همدان انجام می‌شد، خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت این روزها ضدعفونی روزانه و به صورت ویژه انجام می‌گیرد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها